Powered By Blogger

2012. július 1., vasárnap

Szereplők!


Nos, itt is van: Meghoztam a szereplőket! Még később is lesznek, majd amikor az X-faktorhoz érnek.... Na páóóó! :)

Egy egész életen át!

Szereplők:
A Wish család:
- Lia Wish- oké… ez lennék én… tudok zongorázni, gitározni és énekelni. Egyetlen egy pasim se volt még, ahhoz képest, hogy nem sokára a 19. évemet töltöm be (ne cikizz). Anyuék kiskoromban szépség versenyre akartak küldeni, de én makacs voltam és ezért nem mentem el. A vágyam elköltözni Londonba. Minden álmom valóra válna, nem kellene ebben a szűkös városban élnem. Oké, nagyon nagyváros, de túl nagyok a házak (beleértve a mienket is) és szétnyomja. Ami a házunkat illeti. Mindjárt mutatok képeket. Oké, tudom még nem láttátok, de tuti az fogjátok mondani, hogy luxus. Hát az is. Anyu is és apu is ügyvédként dolgozik, ami azt jelenti, hogy nem vagyunk csórók (bocsi, ide muszáj egy szmájli… DD). Oké, jelenleg munkát keresek. Igen, tudom, hogy gazdagok vagyunk, de nem érdekel, én el akarok húzni Londonba. Igen, anyuékat szeretem, meg a tesóimat is, és mindent fizetnének nekem. de nem. Én saját felelősségre akarok elmenni. Igen a barátim is hiányozni fognak, de muszáj, utálom ezt a várost. Csak rossz emlékeim vannak. Nos, igen… egy-két kép rólam:

 
- Matt Wish- igen. Ő az én imádott bátyusom. 22 éves. Ha kell, mindig segít nekem. Egy bandát is alakítottunk. Én énekelek és gitározok, ő dobol és Nora (a nővérem) pedig szintetizátorozik. Húú, de hosszú szó… Mattnak van egy barátnője, Gemma. Nagyon bírom azt a csajt. Oké… a bátyusom még tud gördeszkázni. Mindig kijövünk egymással, még talán nem is volt olyan, hogy veszekedtünk. Egy kép róla:
Ugye milyen helyes, ő az én bátyusom… J


- Nora Wish- Nővérke… oké tiszta buggyant vagyok. 20 éves és gyönyörű. Imádja a macskákat, van neki három. Most mondjátok meg, majd megmutatom őket. Nos, amint említettem ő is benne van a bandába. Énekelni sose mer, de én azért néha hallom fürdés közben… XD. Vele is nagyon jó a viszonyom, kivéve akkor, amikor összeveszünk egy ruhán. Olyankor ki szoktuk borítani a bilit. Van barátja, Josh. Őt is nagyon bírom, sokat szoktunk ökörködni és néha még a nővérkémet is megvicceljük… modell.  A kép róla:


- Anyu és apu (Rose és Dave)- imádom őket. Nélkülük nem lennék… ez alapból is igaz, de akkor is. Nagyon viccesek és fiatalosak. Anyu 42, apu pedig 43 éves, de pssszt… nehogy megtudják, hogy elárultam.
J Apu imád vicceket mesélni, de gyakran felhúzza magát, hogyha, fiú barátokat is hozok (KIZÁRÓLAGOSAN BARÁTI VISZONY). Anyu imád a konyhában tevékenykedni, valamint remek szakács. Rengeteg receptet megtanított már elkészíteni. Apunak inkább a garázsban szoktam segíteni. Apropó garázs, valamint a kocsi. Van jogsim és már bárhova elmehetek. Elmehetnék… ha anyuék elengednének J.
- Rorry Wish- ő az én drágalátós kiskutyám. Egy Basset Hound, trikolor kölyökkutya. Gyakran viszem sétálni, valamint imádom, ahogyan fut, mert ott vannak azok a selymes fülei. Olyan édi-bédi…
J Kép:


- Darcy, Zack és Linu- igen ők a macskák. Azt, most nem írom le, hogy melyik-melyik, majd te eldöntöd. Képek:
            
      cukik…



A családon kívül:
- Missy Austin- wáá… LB. Komolyan, ma megvagyok zakkanva XD… oké. Szóval ő is benne van a bandába. Már, mint nem teljesen, hanem Gemmával (bátyus barátnője) háttértáncosok. Imádom… egyszerűen lökött, mint én. Ez a tuti. Itt még nem írom le, hogy mi lesz a részekbe, ezért róla nem igazán tudok beszélni. Végül is… mikor még kiscsajok (babák) voltunk, már akkor is egymásnak gügyögtünk a babakocsiból, ugyanis anyuék nagyon jó barátok voltak. Szegény Missynek nincsen apukája, mert meghalt egy motor balesetben. Különösebben fura ezt mondani, de nem is hiányzik Missynek. Végül is meg értem. Az apukája sose foglakozott vele. Ha kért tőle valamit, nem kapta meg, ha segítséget kért mikor még általánosok voltunk a háziban, nem segített. Neki a pénz volt a legfontosabb és nem a lánya. Azért is bírjuk egymást Missyvel, mert egyikünknek sem volt még pasija. Kép:

 

                              - Sara Austin- Missy anyukája. Nagyon kedves, mindig szeretettel vár, a házukban. Ő is isteni szakácsnő. Nagyon jól el szoktunk beszélgetni.
- Greg Austin és Dori Austin- Missy kutyusai. Greg egy border terrier kutyus, Dori pedig egy mopsz kutyus. Nagyon szeretnek játszani, valamint gyakran visszük együtt sétálni a kutyákat. Képek róluk:

            Imádni valóak.
- Jhonathan (Jhonny) Jaward- 19 éves fiú. Ő csak később tér be a történetbe. Minden lány a lába előtt hever. 


- Gemma Sterling- 21 éves, Matt (bátyus) barátnője. Olyan szimpi ez a csaj. Nagyon sokat szoktunk beszélgetni, mindent elmond nekem, ha tanácsra van szüksége a bátyámmal kapcsolatban, engem kérdez. Sokat szoktunk hármasban lógni a plázában (Missy, Gemma és én). Nagyon jól ért a divathoz, akár csak a nővérkém, aki ritkábban jön velünk, de ha van, esélye eljön. Gemma el szokta nekem mesélni, hogy milyenvolt a napja, vagy az első csókja, esetleg amikor lefeküdt a bátyussal, de az inkább nem érdekelt.
Kép: 


 - Josh Steven- Ő Nora barátja. Rengeteget szoktunk hülyülni. Néha, amikor úgy van tőlem kér segítséget, hogy mit vegyen a nővérkémnek, de ez csak az elején volt. Lassan 2 éve együtt vannak és nagyon boldogok. Szinte sohase veszekednek, inkább csak egymás fejéhez vágnak írtó nagy hülyeségeket, de hamar kibékülnek. Néha megvicceljük Norit. Ha meglepetést szervez a nővérkémnek, mindig segítek neki. Kép:


- egyéb szereplők…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése