Powered By Blogger

2012. július 28., szombat

(¯`·._.·[ 22. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok, meghoztam az új rész, remélem tetszik. Szerintem esemény dús lett, de majd ti eldöntitek. Oldalt találtok egy szavazást, kérlek benneteket szavazzatok! :) Várom a véleményeteket, puszi...



22. Fejezet


- Azt akartam mondani, hogy…- gondolkozz Lia, gondolkozz-, hogy visszajöttem, miattad, mert egy fontos dolgot akartam elmondani, de látom jó a társaságod. Cher azt mondta, hogy szeretsz és csak akkor vagy képes hülyeséget csinálni, ha részeg vagy, de úgy látom nem. Én hülye, már megint ott hagytam Nicket egy perverz majom miatt- mondom a könnyeimmel küszködve, majd sarkon fordulok és lemegyek a lépcsőn-, nem nézünk valamilyen filmet?
- Végül is, miért ne. Minden rendben van köztettek?- kérdezi Liam.
- Nem, nincs és én hülye megint ott hagytam Nicket, emiatt a perverz majom miatt.
- Mit csinált?- kérdezi idegesen Louis.
- Semmit, hiszen szabad neki, már nem vagyunk együtt- mondom, de eltörik a mécses és előtör belőlem a sírás.
- Mit csinált?- emeli fel a hangját ismét Louis.
- Benyitottam és már majdnem lefeküdt Nicoleal- mondom-, ja és ez még nem minden, éppen leakartam futni, erre ő visszaránt és megcsókol. Valamint majdnem kikotyogtam, hogy ter. Látod már majdnem megint- tör ki belőlem még jobban a sírás.
   Louis dúlva felfut az emeletre, míg Cher odaül mellém. Louinak hiába kiabálok, hogy hagyja nem éri meg, ment tovább.
   Kiabálásokra mentünk fel mind az emeletre.
- Hogy merted ezt tenni a húgommal?- kérdezi Louis, majd behúz egyet Harrynek.
- Az ő baja, hogy visszajött és már nem vele akarok lenni- mondja teljesen kikelve magából és szintén behúz egyet Louisnak. Ekkor túl feszült a húr.
   Harry elé lépek, megragadom a pólója nyakát és lejjebb húzom, hogy a szemünk egyenlő magasságban legyen.
- Na ide figyel te perverz majom, ha még egyszer bántani mered a bátyámat, akkor velünk gyűlik meg a bajod.  Nem érted, hogy ez fáj nekünk? Miért teszed velünk ezt? Velünk?- kérdezem könnyes szemmel, de erősnek próbálok mutatkozni.
- Már megint többes szám. Most jól tudom, hogy nem Cherről van szó, szóval őszintén mond meg, ki az a második személy?- néz rám közömbösen. Szavai fájnak. Sarkon fordulok, lefutok a lépcsőn egyenesen a bőröndömhöz, rárakom a pórázt Nyuszira és kimegyek az ajtón.
   Éppen arra közeledik egy taxi. Megállítom, majd lediktálom a címet.
   Mosollyal az arcomon szállok ki Londoni lakásunk előtt. Becsöngetek, majd a bátyus nyit ajtót.
- Húgi, úgy hiányoztál!- visít (?) fel, majd megölel.
- Te is nekem, de megfulladok, vigyázz a pocimra!- mosolygok.
- Oh, ne haragudj!
- Rád sose, anyuék?
- Gyere, bent vannak- invitál be.
- Anyu, apu! Itthon vagyunk- kiáltom el magam. Zörgés hallatszódik a nappaliból, majd apát látom meg, kávéval és újsággal a kezében. A lépcső felől is hangokat hallok, majd meglátom anyut. A korlátba kapaszkodva jön le. Akkora hasa van, hogy bármelyik pillanatban szülhet.
- Drágám! Mi járatban itthon, azt hittük, hogy tovább maradsz, mint egy hónap! Jé, látszódik a pocakod!- mosolyog anyu, majd megölel.
- Furcsa, ezt Harry nem vette észre- motyogom az orrom alatt, majd anyu alatt hatalmas tócsa keletkezik. Elfolyt a magzatvíz-, jézusom, születik a kistesóm, igen, születik a kistesóm- ugrándozok, míg anyu hasában hatalmasakat rúg az öcsém.
- Kórházba megyünk. Lia, gyorsan bakolj össze anyádnak egypár fontos cuccot és hoz ki a kocsiba- utasít apu. Villámgyorsan összepakolok neki, majd a tesóimmal a kocsihoz rohanunk.
***
   Anyu már 1 órája bent van a teremben. Engem nem engedtek be, pedig tudni akartam, hogyan zajlik egy szülés, hiszen nem sokára nekem is túl kell esnem rajta.
   Előkapom a telefonom és a névjegyzékben kikeresem Louis számát.
- Loui, Loui, Loui születik a kistesóm! Anyu már egy órája bent van a szülő teremben- visítozok a folyosón, mire pár ember elkezd tapsolni, míg a főnővér rosszalló pillantásokkal bombáz, de vannak nővérek, akik mosolyogva néznek.
- Már is megyünk!- nyomja ki a telefont.
   Negyed órán belül meg is érkeztek. Mindenki. Sajnos a mindenki között ott volt Harry is.
- Lia beszélhetnénk?- kérdezi.
- Bocsi, most nem érek rá- mosolygok és közben megrántom a vállam.
- Lii neked nagyobb lett a pocakod!- mutat a hasamra Niall. Már csak ez hiányzott. Harry felkapja a tekintetét és a hasamra néz, majd rám. Szemébe könnyek gyűlnek.
- Tudod Niall, a farmon a nagyi mindenféle kaját belém tömött, tuti attól híztam meg!- nevetek fel, mire a többiek is nevetni kezdenek.
   Hirtelen kinyílik a szülészet ajtaja és anyut tolják ki rajta, kezében a kistesómmal. Egyből odarohanunk.
- Fiú, Lia jól jósoltad- mondja anyu.
- Igen- mosolyogok-, Szia Kevin!- integetek az öcsim felé, bár nem látja, mivel alszik.
- Kevin?- kapja fel a fejét Louis.
- Igen Louis, Kevin. Ugye átjössz majd játszani vele?- kérdezi tőle apa.
- Természetesen- bólogat.
   Ott hagytuk anyut, avval a szándékkal, hogy had pihenjen, aztán majd holnap bejövünk hozzá. Boldogan hagytam el a kórházat, és egyenesen hazaindultam, amikor valaki a kezem után kapott. Nem tudtam ki volt, hiszen a többiek már elmentek. Megfordultam és Harryvel találtam szembe magam.
- Elviszlek, kocsival vagyok!- mondja.
- Nem kell, köszi. A séta sose árt- mondom, majd elindulok. Nem hagyja annyiban, velem jön.
- Nézd, sajnálom amit mondtam. És azt is, amit tettem. Tényleg nem vagy terhes?
- Figyelj Harry, nem érdekel. Én csak a testvéremet féltem. Azt csinálsz most már, amit akarsz, avval akivel akarod. És nem várok tőled babát!- mondom.
- Mástól vársz?
- Dehogy is, olyanak ismersz aki lefekszik minden 2. szembejövő emberrel az utcán? Tudod, én még mindig szeretlek, de azt akarom, hogy elfelejtselek. Épp ezért csak barátságban akarok veled lenni.
- Barátság? Nekem az nem megy. Lia én nem tudok nélküled élni- mondja könnyes szemmel.
- Ott van Nicole- mondom kicsit hisztérikusan.
- De téged szeretlek. Nélküle tudok élni, nélküled nem!
- Sajnálom!- mondom, majd bemegyek a házunk ajtaján.
   Lezuhanyozok, majd a zsiráfos pizsimben levágom magam a kanapéra és úgy döntök, hogy horror film maratont tartok, a Fűrész című filmből. Berakom a DVD-t, majd amíg csak leíró részeket mutat, csinálok pattogatott kukoricát.
   Már a második film felénél járok, amikor véres rész megy és ha valaki megszólal, akkor meghal, amikor hirtelen csengetnek. Akkorát ugrok és sikítok, hogy a pattogatott kukoricás tál is kirepül a kezemből. Odacsoszogok az ajtóhoz és kinyitom. Nickkel találom szembe magam, aki amint meglát, letámadja ajkaimat. Viszonzom csókját, majd hátrálva magam után húzva, becsukom az ajtót. Ledönt a kanapéra és tovább csókol, azonban valaki megzavar minket.
- Bocsi, már itt se vagyok- kuncog Justin. Ebben a pillanatban Cher is belép. Furcsán néz rám, majd elmosolyodik. Végre sikerült észrevétlenül a tudatukra adnom, hogy menjenek már el.
- Lia, azért jöttem, mert Justin hívott, hogy alaposan összevesztél Harryvel.
- Ja, de már nem érdekel. Megmondtam neki, hogy még szeretem, de csak barátként akarok rá gondolni és ez sikerülni is fog, mert ma hajnalban (éjfél múlott) 3 hónapos turnéra mennek és nem látom őt. 3 hónap alatt simán elfelejtem- mondtam lazán, mire ő elmosolyodott és ismét megcsókolt.
- Leszel a barátnőm?- kérdezi pimasz mosollyal.
- Ha leszel a pasim, akkor igen- mosolygok rá, majd megcsókolom.
   Folytatjuk a filmet, amikor ismét csengetnek. Nickkel felállunk, majd átkarolja a derekam és úgy megyünk ajtót nyitni. Mikor kinyitom, 4 kíváncsi szempárral találom szembe magam és egy dühössel. Ott állt előttem az One Direction. Személyesen, jézusom.
- Sziasztok, mi járatban?- kérdezem és Nick is biccent nekik egyet.
- Csak elszeretnénk köszönni, de látom fontosabb a dolgod- mondja szomorúan Louis.
- Ugyan már Lou, nekem te vagy a legfontosabb!- nevetek.
- Gyere ide szerelmem!- mondja kitárt karokkal, míg én odarohanok és szorosan megölelem. Lehunyom a szemem és mélyen beszívom az illatát. Két puszit nyomok az arcára, amit viszonoz és még egyet nyom a homlokomra is.
- Hiányozni fogsz bátyus!- ölelem meg újra.
- Hé, mi nem is?- sértődik meg Zayn.
- Dehogy is nem!- futok oda hozzá. Adok kettő cuppanósat az arcára és megölelem. Niall zsebébe csúsztatok egy Sneakers csokit, mire neki felcsillan a szeme és olyan erősen megölel, hogy kinyomja belőlem a szuszt-, Niall megfojtasz minket- nyökögöm.
- Bocsi- nevet.
   Elköszönök Liamtől is, majd Harry elé sétálok. Megölelem és adok neki két puszit. Ő átkarolja a derekamat és egy láthatatlan puszit nyom a nyakamra. Gyorsan elválunk egymástól, hogy véletlenül se tűnjön többnek a búcsúzkodás, mint a többiektől.
- Ideje indulni- mondja Liam.
   Még egyszer megölelem őket, majd Louis és Harry puszit nyomnak a homlokomra és távoznak. Megcsókolom Nicket és visszamegyünk a nappalba. Mivel a filmet nem állítottuk meg, ezért már vége is lett.
   Nick nálunk aludt, pontosabban mellettem. Reggel telefon csörgésre lettem figyelmes. Amikor megláttam, hogy mi van a kijelzőn, azt hittem, hogy dobok egy hátast. Egy olyan személy hívott, akinek a telefonját nem találtuk meg, de magát az embert igen. Habár nem volt felismerhető, akkor is az ő szobájában volt. És, hogy ki volt…
…Missy hív…


4 megjegyzés:

  1. Itt abbahagyni wáááá :)) nagyon siess a kövivel *.* *Cinti*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont itt!! :) Tudom, gonosz vagyok!! XD (Muhahaha) és sietek, ma délután már ha minden igaz, fel is teszem!! :)

      Törlés
  2. Úhhh a végén kissé kirázott a hideg , de nagyon tetszik *-* ügyes vagy !! várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... a következőben kiderül... :) Köszi, nekem is nagyon tetszik az új réész a blogodon!! :) Ügyes vagy!!! Imádom a Zaynes jeleneteidet!! :D

      Törlés