Powered By Blogger

2012. július 24., kedd

(¯`·._.·[ 20. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok! Ugye bár, már az előző fejezethez is írtam, hogy ma elmegyek nyaralni, de ha jól átgondoljátok az egészet, egyetlen egy napig, vagy fáradtság miatt két napig nem lesz rész! Azt pedig remélem kibírjátok! :) Mivel a képekhez elfelejtettem csatol Justin képét, ezért most őt rakom a fejezet elejére, tehát a képen Justint látod!! A fejezetről: nem lett valami hosszú és annyira nem is vagyok vele megelégedve, de majd ti eldöntitek. Ami a másik blogot illeti. Ezt a történetet két részre fogom bontani, szóval csak, ha az első évadot befejeztem utána kezdem el az új blogot. Oké, ez most egy kicsit lehet, hogy bonyolultan hangzik. Szóval nem fogom ezt se abba hagyni. 40 részes lesz az első évad és az utána lévőkben még nem vagyok biztos, de megpróbálom azt is 40-re... :) De most ne menjünk bele ebbe, itt a rész!
-------------------

1 héttel később…
   Levánszorgok a lépcsőn és az utam egyből a konyhába vezetett, ugyan is reggel általában a pocim uralkodik rajtam. Megreggeliztem (most, hogy terhes vagyok, nagyobb mennyiséget eszek), majd felmentem és felöltöztem, mert úgy döntöttünk, hogy délelőtt bemegyünk és majd valamikor hajnalban hazajövünk az 1 órás út miatt.
   Justin beleegyezett, hogy eljön velünk, de ő nem akar inni, hanem ő lesz a sofőr. Mi ennek csak örültünk, mert legalább nem kell taxiznunk.
Harry szemszöge:
   Reggel elsőként mentem le a konyhába, mert szinte semmit sem aludtam az éjszaka. Reggelire csináltam magamnak pirítóst kakaóval, majd leültem az asztalhoz és az újságért nyúltam. Mikor megláttam, hogy mi van a címlapon, azt hittem, hogy lefordulok a székről. Egy kép volt ott rólam és Liáról, a cím pedig: Lia Wish terhes?
„ Lia Wish, Harry Styles (volt) barátnője terhes?
Körülbelül egy hete láttuk Cher Lloydot és Harry Styles (volt) barátnőjét, Lia Wish-t kijönni a nőgyógyászatról, valamint azt is láttuk, hogy nagyon boldogok. Egy baba van a dologban? Harry Styles apuka lesz? Egyes forrásokból kiderült azonban, hogy pár napja szakítottak. Vajon ez a baba újra összehozza őket? Hétfőn a hír napján láttuk, hogy Lia sírva felszáll egy Olaszországba induló repülőgépre Cher Lloyddal és egy kiskutyával, amit állítólag Harrytől kapott és a hasát simogatja. Szerintünk biztos nem éhes volt! Sok boldogságot és gratulálunk a várandós mamának! :)” olvastam az újságba. Mi, hogy apa leszek? Ez fantasztikus.
- Srácok!- ordítom.
- Mi… mi van?- futnak le egyszerre.
- Apa leszek!- pattogok.
- Mi van?- kérdezi egyszerre Niall, Liam és Zayn.
- Olvassátok el!- dobom oda nekik az újságot, majd félrehívom Louist-, Loui nem tudod, hogy most jelenleg hol tartózkodik Lia? Annyit tudok, hogy Olaszországba, de ott hol?
- Figyelj, tudod, hogy a legjobb haverom vagy, viszont ő a testvérem és nem mondhatom el!
   Mondja, majd ki megy a konyhába. Ott az asztalon a telefonja, megnézem, hogy mit csinálnak. Reggeliznek. Odanyúlok Louis telefonjáért, majd megnézem az üzeneteket.
Érkezett: xy. időkor. Feladó: Lia Wish. Üzenet: Louis, itt a címem, várlak titeket Eleanornak és kérlek nem mondj semmit a fiúknak, nem akarom látni Harryt. Cím:…
    Leírom a címet egy papírra, majd kilépek az üzenetekből és lerakom vissza az asztalra. Meg kell tudnom, hogy tényleg babát vár-e tőlem. Az lenne életem legjobb dolga az életben.
- Srácok elkell mennem valahova, majd valamikor jövök- kiabálok be a konyhába, majd kapok egy halk oké-t és felrohanok a szobámba. Egy kisebb bőröndbe pakolok be egy hétre valót. Nem szándékozom ott maradni, hanem magammal rángatom Liát.
    Lefutok a lépcsőn. Még mindig a konyhában vannak. Felfutok a bőröndömért, és elindulok a reptérre. Pont időben érkeztem. Felszálltam a gépre és vártam, hogy leszálljon.
Lia szemszöge:
   Kidöcögtünk az autóval a rendesen kialakított betonos útra, majd elmentünk a strandra.
   Éppen napoztam, amikor Justin leült mellém:
- Szerinted bejövök neki?
- Kinek?- kérdezek vissza.
- Hát Chernek. Olyan szép és belsőleg is nagyon kedves. Szerintem belészerettem.
- Határozottan mondom, hogy nyert ügyed van. Ő is ugyanezeket gondolja rólad. Természetesen ő nem szépnek tart, hanem helyesnek. Szeret téged, menj oda hozzá és beszélgessetek, hív el randira. Menjetek el a játszótérre, ahova szervezel valami gyertyafényes vacsorát, vagy nem tudom mit, vagy vidd el a vízeséshez- bíztattam.
- Rendben. Nem tudod, hol van?
- Elment, hoz nekem lángost!- vigyorgok.
   Justin elkocogott mellőlem, mire én visszadőltem a törülközőmre. Egyszer csak egy vizes labda csapódik a hasamra.
- Juj, ne haragudj bocsi!- mondj az ismerős hang, mire felkapom a fejem.
- Te mit keresel itt?- kérdeztem nevetve.
- Kiléptem a suliból. Pár napot ott voltam, aztán meguntam. Velem nem is foglalkoztak, a barátnőm meg szakított velem, mert talált egy helyes pasit- röhögött.
- Ülj le ide mellém!- paskoltam meg a helyet a törülközőmön.
   Odadobtam neki a labdát, amit visszadobott a többieknek és leült mellém.
- Hogy-hogy Olaszországban vagy?- kérdeztem.
- Hát, a nagyiééknál vagyok az egyik farmjukon, azt hiszem pont a ti nagyiéktok mellett!
- Tényleg? Akkor a tieitek azok az aranyos kiscsikók?
- Igen, ha van kedved, akkor majd eljöhetsz megnézni!- mondta, mire én mosolyogva bólogatni  kezdtem.
- Sajnálom, hogy nem hittem neked a barátommal kapcsolatban. Tényleg megcsalt és még csak azt sem mondtam el neki, hogy gyereket vár tőlem- mondtam, mire a számra csaptam.
- Terhes vagy?- esett le az álla.
- Igen, de úgy látszik a kislányom, mert szerintem az lesz, úgy érzem apa nélkül fog felnőni. Viszont lesz neki egy anyukája, akinek ő lesz az első- mosolyogtam.
- Értem.
- Ma nincs kedved eljönni velünk bulizni? Jön Justin az unokatesóm, Cher és lehet, hogy ideér Louis és a barátnője Eleanor. Na?- mosolyogtam.
- Már nem haragszol rám?
- Már rég megbocsájtottam- mosolyogtam rá.
- Akkor rendben!- mondta, majd elővett egy huncut mosolyt.
- Mire készülsz?- kérdeztem, mire ő felállt, majd a vállára kapott és elkezdett velem a víz felé futni-, most azonnal tegyél le!- sikongattam.
   Belehajított a vízbe, mire volt szerencsém megkóstolni a sós vizet. Úgy döntött, hogy ez neki még nem volt elég. Újra felkapott és a vízbe hajított. Gondoltam, ezt nem ússza meg szárazon. Fogtam magam és lenyomtam a víz alá. Elkezdtük egymást püfölni, majd röhögve a partra sétáltunk.
- Akkor este a megbeszélt buli helyszínen találkozunk!- mosolyogtam rá, majd 2-2 arcra puszival elköszöntünk egymástól. Odamentem Cherhez és Justinhoz, akik egymás kezét fogták.
- Őha, itt meg mi történt?- nevettem.
- Ezt mi is kérdezhetnénk!
- Csak beszélgettünk, meg meghívtam este bulizni!- mosolyogtam.
- Régen láttalak ilyen őszintén mosolyogni, egyébként Louis hívott, hogy egy óra múlva leszáll a gépük!
- Tényleg? Jézusom menjünk már a reptérre, Justin ugye kiviszel minket?- pattogtam.
- Természetesen!- mosolygott.
   Teljesen a kocsiig futottam, majd beültem és vártam, hogy ideérjenek Cherék is. Cher az anyósülésre ült.
- Héjj! Ellopod a barátnőmet?
- Most már az enyém is- csókolta meg Jus.
- Indulás!- ordítottam rájuk.
   A reptéren odafutottam ahhoz a kapuhoz, amelyiknél a gép leszáll. 3 percen belül Louis és Eleanor fejét pillantottam meg. Mikor odaértek, a nyakukba ugrottam.
- Hiányoztatok!- visítottam.
- Te is nekünk, de van egy rossz hírünk- húzta el a száját Louis.
- Ne kímélj!
- Harry tudja, hogy terhes vagy. Esküszöm, hogy nem én mondtam el neki, hanem az újság- nyomta a kezembe a mai lapot-, valamint megtalálta a telefonomban a címed és valahol itt van Olaszba. Azt mondta, hogy egy sürgős dolga akadt, mire én felrohantam a szobájába és láttam, hogy elpakolta a ruháit.
- Ez lehetetlen!- mondtam, miután elolvastam a cikket-, elfogom érni, hogy elhiggye, hogy nem vagyok terhes és, hogy nem lakom itt! És nem is lesz nehéz. Ma viszont van kedvetek eljönni velünk bulizni?- kérdeztem vigyorogva.
- Természetesen.
   Hirtelen megcsörrent a telefonom. Kijelzőn: Nagymama hív.
- Szia mama! Miért hívtál?- kérdeztem.
- Szia drágám, nem akartam megzavarni a napodat, de itt járt az a bongyor hajú fiú, tudod akit nézegettél képeken! És azt mondtam neki, hogy itt nem lakik semmilyen Lia Wish, ugye nem haragszol rám? Csak azért mondtam, mert megakartalak védeni…
- Semmi baj nagyi, a legjobban cselekedtél! Pont ezt akartam elmondani- mondtam.
   Még beszélgettünk egy kicsit, majd leraktuk. Nos, akkor most haza visszük Louist és Elt, megmutatjuk a szobájukat, majd átöltözünk és megyünk bulizni. Kész tervet szőttem az agyamba.
   Otthon körbevezettem őket a farmon, majd Eleanorral és Cherrel bementünk a szobámba készülődni. Lazán felöltöztünk, majd elindultunk a fiúk szobájához. Ők is csatlakoztak hozzánk, majd a buli helyszínére mentünk. Az ajtóban ott állt Nick.
- Szia! Régóta vársz?- kérdeztem.
- Szia, kábé két perce érkeztem- mosolygott- mehetünk?
- Ahamm…
   Besétáltunk, majd mindenki ránk szegezte tekintetét. Mi pedig mit sem foglalkozva velük, leültünk az egyik asztalhoz. Louist Harry hívta, hogy mondja el, hogy hol lakom, de Louis tartotta a száját, majd felhozta azt, hogy azért volt benn a cím a telefonba, mert Lia írta, hogy oda elmehetünk Eleanorral. Idéztem. Hirtelen teljes sötétség lett a teremben, majd a színpadon felgyúltak a fények.
- Sziasztok fiatalok! Készen álltok egy durva estére?- ott állt a színpadon a The Wanted című együttes. A suliba már találkoztunk velük, de akkor nem igazán érdekeltek.
   Elkezdték énekelni a Chasing the Sun című számukat, mire én magammal rángattam Nicket és elkezdtem táncolni. Tudtam, hogy a táncommal őrületbe tudom kergetni a srácot. Régebben, de tényleg régen, amikor még nem mondta rám azt, ami miatt már nem haragszom rá (XDD) akkor együtt szoktunk táncolni. Pontosan tudja a mozdulataimat. A tömeg szétvált körülöttünk, míg a fényeket ránk irányították. A srácok nem tudták levenni a szemüket a mozgásomról, valamint az együttesnek is tetszett. Mikor befejezték a számot, leültünk, majd rendeltem magamnak egy koktélt. Majd még egyet és szépen sorban a többit. Cherrel folyamatosan ittuk a koktélokat, míg Nick Louissal vodkát ivott. Már jócskán volt bennünk, amikor egy fazon rángatni kezdett engem.
- Engedj el!- nyafogtam.
- Ugyan cica! Olyan jól ráztad a parketten, mást is tudsz olyan jól csinálni nem?- kérdezte egy 24 év körüli srác.
- De nem veled fogom!- mondtam és elfutottam volna, de megragadta a karomat és visszarántott. Szorosan a falhoz nyomott, majd elkezdte csókolgatni a nyakamat. Én folyamatosan sikítottam, de nem hallotta senki. Majd hirtelen kivágódott az ajtó és Nick és Louis jöttek be rajta. Nick elkezdett futni, habár az alkohol miatt néha félre kanyarodott, de futott tovább, leszabta rólam a faszit, majd jó erősen behúzott neki, míg Louis magához ölelt.
   Jobbnak láttam, hazamenni. Mivel Nicket ilyen állapotban nem vihetjük haza, így hozzánk hoztuk be.
   Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem, majd körülnéztem a szobába és mindenki az én szobámban aludt…

7 megjegyzés:

  1. Iszonyatosan jókat írsz!!! *o*
    Kedvenc blogom! Nagyon várom már a kövit! ^^ így tovább! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!! :) Bocsi, hogy nem volt új rész, de egy nappal tovább maradtunk a tesómmal.. ha sikerül még ma felrakom az újat... :)

      Törlés
  2. Tényleg jókat írsz de itt az én blogom is:http://vvvanda.blogspot.hu/ légyszi ezt is olvassátok el bár még csak a 3. fejinél tartok nagyon igyekezek :) előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sünii, tényleg benézek, de facebookon máár megírtam, hogy nem voltam itthon!! :)

      Törlés
    2. Köszi Sünii... :) és tényleg benézek a blogodba, de már facebookon megírtam, hogy nem voltam itthon!!! :(

      Törlés