Powered By Blogger

2012. július 19., csütörtök

(¯`·._.·[ 16. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok, meghoztam a következő részt!!!  Remélem tetszik!! :)  Nem lett valami hosszú, de így sikerült!!! :) *-* Pusszancs... Birokutya...
PS: kövessétek a blogot twitteren!!! Oldalt megtaláljátok!! :)

A Rész:


   Hamarosan odaértünk a kiválasztott úti célunkhoz. Felmentünk az Eiffel torony tetejére és néztük a csodálatos kilátást. Harryvel megcsókoltuk egymást. Ha már a szerelem városában vagyunk, miért ne? Még jó sok időt ott töltöttünk, majd mivel mind a ketten megéheztünk, bementünk egy laza étterembe. Rendeltünk ételt, majd amikor kihozták, szépen elfogyasztottuk, kifizettük és mentünk tovább.
   Hamarosan odaértünk a második megbeszélt helyre. Rengeteg lakat volt azon a kerítésen. Mi Harryvel közösen raktuk rá és csuktuk össze. A kulcsot pedig megfogtuk és belehajítottuk a Szajnába. Harry még egyszer megcsókolt, majd összekulcsoltuk ujjainkat és folytattuk utunkat. Már csak úgy bolyongtunk a városba, amikor Harry meglátott egy sétáló utcát.
   Vett nekem vattacukrot, amit ketten fogyasztottunk el. Úgy döntöttünk, hogy meghívjuk a többieket is a szállodába, mert ez így önzőség volt, hogy csak úgy se, puszi, se pá, eljöttünk.
   Harry buta kobakjába belevéste azt, hogy, ha megjönnek a többiek, akkor levisznek minket bálozni. Mondhatni szuper. Mehetünk majd vásárolni Cherrel, Danielleval, Eleanorral és Perrievel. De nem baj, majd töltünk együtt egy jó kis csajos napot.
   Mivel a többiek azt mondták, hogy az esti géppel jönnek, ezért hazaindultunk.
   A szállodába érve, Harryvel foglaltunk le a többieknek is elegendő szobát, majd felmentünk. Úgy döntöttem, hogy veszek egy forró fürdőt, mert már elég régen volt az, amikor órákat ültem a kádba, kizárva fejemből minden gondolatot.
   Megengedtem a vizet, majd ledőltem Harry mellé az ágyra.
- Jössz velem fürdeni?- kérdeztem komolyan.
- Mehetek?- csillantak fel a szemei.
- Természetesen… hogy nem!- röhögtem fel, majd elindultam a fürdő felé, de ő utánam futott és elkapta a derekam.
- Ez nem volt szép!- mondta sértődötten, mire én szembe fordultam vele megcsókoltam, egyből feloldódott. Felkapott a karjaiba és úgy csókolt tovább.
   Óvatosan letett az ágyra és rám feküdt. Elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd visszatért a számra. Fordítottam a helyzetünkön, most én voltam felül. Kigomboltam az ingjét és végig simítottam, kidolgozott felsőtestén. Egy jól eső sóhaj hagyta el a száját. Apró puszikkal hintettem be, felső testét, amikor a szeme színe elsötétedett a vágytól. Én is éreztem ezt. Harry ismét fordított és megint én voltam alul. Levette rólam a felsőmet és ugyanazzal a mozdulattal, eldobta a szoba egyik sarkába. Csókokkal töltötte be mellkasomat, majd a melltartóm csatjához nyúlt, amikor felkiáltottam:
- A VÍZ!- mondtam és felpattantam és befutottam a fürdőbe. Elzártam és vissza kimentem,- öm… hol tartottunk?- kérdeztem huncut vigyorral.
- Mondjam vagy mutassam- vette elő kanos mosolyát.
- Inkább mutasd!- vágtam rá némi (tetetett) gondolkozás után.
   Ugyan onnan folytattuk, csak sokkal tovább jutottunk el. Ezt a ti képzeletetekre bízom.
1 órával később:
- Na, had menjek veled fürödni!- könyörgött a fürdőajtóba Harry.
- Mondom, hogy nem!- vágtam rá.
- Miért, már láttalak ruha nélkül!- vágta rá nevetve.
- Na, jó, gyere!- adtam be a derekam.
   Beszálltunk a habbal feltöltött fürdőkádba. Természetesen a szórakozást nem hagyhattuk ki. Bekentem habbal, Harry haját, aki ennek árául lenyomott a víz alá.
  A vízben Harry ölében ültem, míg ő a hasamat cirógatta és a combomat fogta.
- Köszönöm a mai napot, ez volt életem leggyönyörűbb napja!- mondtam és megcsókoltam.
- Gyönyörű voltál és az is vagy!- mondta és ő is megcsókolt.
- Azt, hiszem ideje kiszállni, eléggé szétáztunk már!- mondtam nevetve.
   Kikóvályogtunk a fürdőből, felöltöztünk, már ha lehet azt annak nevezni, inkább egymást öltöztettük. Ez a szerencsétlen nem tud bekapcsolni egy melltartót.
   Ledőltünk az ágyba és elaludtunk. Hajnali 4 órakor megcsörrent a telefonom.
- Haló?- kérdeztem álmos hangon.
- Szia, barátnőm, itt vagyunk a reptéren, ki tudtok jönni, vagy fogjunk taxit?- kérdezte Cher.
- Egy pillanat- ásítottam-, Harry… Harry- bökdöstem a vállát és az arcát.
- Mi, igen mi van?- kérdezte.
- Ki tudunk menni Cherékért a reptérre, vagy jöjjenek taxival?- kérdeztem.
- Fogjanak taxit, aztán jöjjenek, nekünk más dolgunk van- mondta, majd kikapta a kezemből a telefont-, csá Cher!- mondta, majd kinyomta.
- Mi is az a fontos dolog?- kérdeztem.
- Esetleg van kedved egy közös zuhanyhoz?- kérdezte kanos vigyorral.
- Még szép!- pattantam fel. Befutottam a fürdőbe, ledobtam a ruháimat és beálltam a zuhany alá. Hamarosan Harry is csatlakozott és együtt lezuhanyoztunk (ne tessék másra gondolni).
   Kisétáltunk a fürdőből és szembe találtuk magunkat 8 kíváncsi szempárral. Mindkettőnket elöntötte a pír. Engem azért, mert csak fehérnemű volt rajtam, Harryt pedig azért, amiért egy szál törölköző volt a derekára tekerve.
- Szóval, ez volt az a fontos dolog?!- nevetett fel Cher.
- Hahaha, nagyon vicces vagy!- nevettem.
- Most pedig ki mennétek? Szeretnénk felöltözni!- mondtam, mire mindenki elindult ki, kivéve Louis-, bátyus te is!- vágtam rá.
- De muszáj lesz mesélnetek! Ugye védekeztetek?- kérdezte röhögve.
- Te olyan hülye vagy, persze, hogy!- vágtam rá, majd kitoltam az ajtón.
- Ennyivel nem intézted el. Nem akarom, hogy a hugicámnak valami baja essen- mondta.
   Röhögve öltöztünk fel, majd engedtük vissza be a többieket.
- Szóval, akkor ma este elmegyünk egy elegáns helyre bulizni, lányok ti vegyetek magatoknak báli ruhát, mi pedig elintézzük a fontos teendőinket!- nevetett fel Louis, mire Harry oldalba lökte, ennek köszönhetően Lou le borult a kanapéról.
- Én szívesen lennék keresztapuka!- gondolt bele jobban Lou.
- Loui, ha nem fejezed be!- mondtam.
- Én is! Ez csak természetes! De jó, lesz a babátoknak 4 keresztapukája!- szállingóztak a megjegyzések.
- Nem vagyok terhes!- vágtam rá. Mire mindenkiből kitört a nevetés, pontosabban Louiból, Zaynből, Liamből és Niallből, valamint Cherből is, akit én böktem oldalba, mire sikeresen lenyugodott.
- Hát, ha már a terhességnél tartunk, őszintén bejelentem, hogy 8 hónap és 2 hét múlva keresztanyukák, valamint keresztapukák lesztek- mondta Danielle.
- Gartulálok rohantam oda Danhez és Liamhez. A többieknek még nem sikerült felfogniuk.
- Te, terhes vagy?- nézett döbbenten Eleanor Daniellera.
- Igen, és ezer bocsi, hogy nem mondtam el, de Liammal vártuk a megfelelő pillanatot, amikor mindenki ott van jó helyen, jó időpontban- mondta.
   Nagy nehezen mindenkinek sikerült felfognia, hogy mi van és odamentek gratulálni nekik.
- Nos, lányok, most, hogy magunkra maradtuk és a fiúk elmentek, mondjátok csak miről beszéljünk? A hüvelykgombáról, esetleg a töredezett körmökről- humorizál El, mire mindenkiből kitört a röhögés.
- Szerintem beszéljük meg, hogy hova menjünk vásárolni!- mondtam.
- Ez jó ötlet- mondta Danielle.
- Mit szólnátok a sétáló utcához? Én már rengeteget jártam Párizsban és tudom, hogy ott vannak a leg tutibb ruhák- mondta Perrie.
- Tökéletes- vágtuk rá a többi lánnyal egyszerre.
   Hamarosan elérkezett a délután egy óra. Hogy mi történt addig? A lányok kifaggattak, hogy milyen volt lefeküdni Harryvel. Egy csomó evvel kapcsolatos témát felhoztak, amikor végre megváltott engem az a bűvös óra, ami kereken egy órát mutatott.
- Azt, hiszem mehetünk- pattantam fel és felrángattam a többieket is.
   Besétáltunk a sétálóutcára, ahol Perrie vezetett és bevitt minket egy nagyon elegáns, de laza boltba. Mindenki elkezdett válogatni, majd a kezünkben három ruhával, elindultunk a fülkék felé. Igen ám, de kiderült, hogy csak egy fülke van (de gagyi), ezért megbeszéltük, hogy egyesével megyünk be és egymásnak döntjük el, hogy ki milyet vesz fel.
Eleanor ruhája:



Danielle ruhája:



Perrie ruhája:



Cher ruhája:



Az én ruhám:



   Vettünk ruhához illő cipőt és már indultunk is vissza a hotelbe. A fiúkkal meglett beszélve, hogy hagyják a szobánkba (a mienkbe (Harry és az enyém)) egy papírt, amire rá van írva a szórakozóhely címe. Így is tettek, ugyan is meglett beszélve, hogy a lányok a mi emeletünkön öltöznek, a fiúk pedig Niall szobájába. 3 órára haza értünk, majd neki álltunk készülődni, mert 6-ra ott kel lennünk. Megmostuk a hajunkat, majd volt aki becsavarta (Eleanor, Cher és én), volt aki kivasalta (Perrie) és volt aki csak úgy hagyta, ahogy volt, mert alapból szép haja van.
   Megszárítottuk, majd elkezdtünk öltözni. Minden lány felvette a ruháját és a cipőjét, majd kisminkeltük magunkat és pontosan fél 6-ra készen is lettünk.
   A Limuzin már a hotel előtt állt. Őha, igen elit helyre mehetünk. A fél órás utat végig csacsogtuk a csajokkal, majd megállt a limó egy óriási klub előtt. A vörös szőnyegen befelé csinos sztárpárok sietnek befelé.
   A lányok mind kiszálltak belőle, már csak én maradtam. Engem Harry várt. Amikor meglátott, az álla a szőnyeget súrolta.
- Ne csorgasd a nyálad, ennyire szeretsz?- kérdeztem nevetve.
- Bocsi, és képzeld, mindennél jobban szeretlek. És a tegnapi este után, csak még jobban szeretlek!- mondta, mire én fülig pirultam.
- Én is szeretlek!- mondtam, majd hosszasan megcsókoltam. Szerencsénkre itt nem voltak paparazzók. Leültünk a többiek mellé egy puffra, én épp indultam volna egy másikért, mikor Harry sikeresen visszarántotta a kezem és ennek a következménye az lett, hogy belezuhantam az ölébe. Puszit lehelt a nyakamra, majd a fülembe súgta: holnap lenne kedved elbúcsúzni a hotelben lévő ágytól?- kérdezte, mire elpirultam és egy aprót bólintottam.
- Mit duruzsol a gerlepár?- nézett ránk Louis. Komolyan egyszer kinyírom.
- Semmit- vágtuk rá egyszerre Harryvel, a kelleténél, talán egy kicsivel hamarabb.
- Oké, holnap hagyunk titeket elbúcsúzni… a szobától!- mondta Zayn. Ha a szememmel ölni tudnék, már senki se élne, csak én!
   Felcsendült egy lassú szám, mire Harry felállított az öléből és a parkett felé húzott. Azonban nem volt neki könnyű dolga, mert én foggal-körömmel (nem szó szerint értelmezni) próbáltam magam ott tartani a helyemen.
- Mi az?- kérdezte nevetve.
- Én nem tudok lassúzni!- mondtam szégyenlősen.
- Majd én megtanítalak!- mondta, majd sikeresen elráncigált táncolni.
   Egyik kezemet a vállára helyezte, a másikat pedig összekulcsolta az övével és oldalra emelte. A másik karjával szorosan magához ölelte derekamat és megpróbálta velem megcsinálni a tánclépéseket, de abból csak az lett, hogy ráléptem a lábára a tűsarkúmba (még így is magasabb nálam). Megpróbálta még egyszer. Most már nem szenvedett balesetet és már én is megtanultam táncolni.
- Ugye, hogy nem is nehéz?- nézett a szemembe, miközben kezét a derekamról a fenekemre csúsztatta.
- Most, hogy megtanítottál, már nem!- mondta, majd megcsókoltam.
- Furcsa, hogy még egyetlen egy kép sem készült rólunk, pedig teljesen a szabadba töltjük az idejűnket és általában ott is szoktunk csókolózni, de egy paparazzó sem kapta még le, büszke vagyok magunkra!- mondta mosolyogva.
- Én is!- nevettem fel.
   Mikor vége lett a számnak, visszaöltünk a többiek közé.
- Nem megyünk át egy másik helyre, ahol sokkal vadabb a buli?- kérdezte Louis.
- Neked aztán kellenek a vad bulik- vágtuk rá egyszerre Eleanorral.
- Most mér’?- bandzsított.
- Jó, de , nehogy már ilyen ruhában!- mondta Cher.
- Miért, tök csinik lennénk!- adta ki a k**vás hangot Zayn, mire nekünk röhögnünk kellett.
- Na, menjünk haza, átöltözünk és mehetünk!- mondta Harry.
   Felmentünk Harryvel a szobánkba és csak akkor vettem észre, hogy mekkora kupit hagytunk a csajokkal. A földön, az én összes fehérneműm (igen, nem tudtuk eldönteni, melyik jó a ruhámhoz), rúzsok, egyéb sminkek, az előző ruha ami rajtunk volt. Pici poharak az asztalon.
- Ti buliztatok is?- kérdezte röhögve Harry.
- Öm… nem, csak nem tudtam, hogy hol vannak a rendes poharak és ezért ilyenből ittunk, nem alkoholt, hanem körte levet. Hát, viszont a kupi, igen az ránk jellemző. Olyankor mindig bulizunk, ha vásárolni megyünk. Nekünk az buli.
- Értem!- nevetett fel, majd magához húzott és megcsókolt.
   Bementünk a szobába átöltözni. Harry felvett egy egyszerű farmer nadrágot és egy póló. Ez a szett, egyszerű volt, de valahogy még is, olyan más. Én pedig felvettem egy koktél ruhát:



   Kimentünk a szobából. Ez nem igaz, már megint ott ültek a kanapén a többiek.
- Nah, mi az, lerendeztetek egy gyors menetet?- kérdezte röhögve Zayn.
- Te hülye vagy!- mentem oda hozzá és lelöktem a kanapé karfájáról.
   Elindultunk. Már megint csak egy 5 személyes autó állt ott.
- Most komolyan, egy öt személyes autóba, hogy fogunk beférni 10-en?- kérdeztem.
- Jó, akkor idehívjuk Pault!- mondta Louis és már hívta is.
   Paul 10 perc múlva meg is érkezett.
- Nagyon csinik vagytok!- mondta ránk nézve Paul.  Épp válaszolni akartam, amikor más szólalt meg.
- Köszi szívem!- mondta lányos hangon Lou.
- Loui te megcsalsz?- kérdezte Eleanor röhögve.
- Nem drágám, téged is szeretlek!- mondta.
   Beszálltunk a kocsiba. Paul elvitt minket az egyik klubba. Azt mondta, hogy ő kint megvár minket.
   Besétáltunk. A fiúk egyből a pult felé vették az irányt, míg mi a lányokkal táncolni mentünk. Egy kar fonódott a derekam köré, de nem éreztem a szokásos bizsergést. Megfordultam és egy részeg idegennel találtam szembe magam. Pontosabban azzal, akivel régebben a parkban találkoztam. Lekevertem neki egy óriási pofont.
- Most mi van, cica? Nem táncolsz velem?- kérdezte.
- Nem!- mondtam és kisétáltam a tánctérről, egyenesen a fiúkhoz.
   Levágtam magam Harry ölébe és megköszöntem, a koktélt, amit felém nyújtott. Dühös voltam, de nagyon.
- Mi a baj?- kérdezte Harry, ekkor megjött a többi lány is.
- Az egyik fiú, átkarolta a derekát, és táncolni akart Liával, de Lia lekevert neki egy óriási pofont. Utána a srác felháborodottan megszólalt, hogy „mi van, cica? Nem táncolsz velem?” mire Lia inkább kifutott onnan- magyarázta Cher.
- Hol van azaz alak? Ismered?- kérdezte dühösen, mire csak megcsókoltam, hogy nyugodjon meg. Sikerrel is jártam.
- Nem, vagy is igen. Még régebben az X-faktor előtt találkoztam vele otthon egy parkban. Ott is cicázott, mire én megmondtam, hogy kutyát sétáltatok. Erre megkérdezte, hogy van-e barátom, erre én rávágtam, hogy van. Akkor még nem volt, de nem akartam, hogy rám szálljon. Inkább hazamentem a kutyámmal- mondtam. Harry teljesen megnyugodott.
   Egyszer csak azt vettem észre, hogy Cher folyamatosan issza a koktélokat Niallel, Zaynnel és Louissal. Megakartam szólalni, amikor Harry egy másikat nyújtott elém. Ez volt a második pohár, amitől nem is lettem részeg -hála istennek-. Elindult egy lassú szám:
- Na, gyere letesztelem, hogy emlékszel-e még, hogyan kell lassúzni!- mondta röhögve és felhúzott a puffról.
- Amit egyszer megtanulok, azt sose felejtem el!- mosolyogtam.
   Átkarolta a derekamat, míg én két karomat a nyaka köré fontam. Az egész számot végig táncoltuk, majd a következőt is, mert az is az volt. És még a harmadikat is, mert volt kedvünk egy kis gyors pop zenéhez.
   Visszamentünk a többiekhez, de Cher, Niall, Zayn és Louis eltűntek.
- Hol vannak a többiek?- kérdeztem.
- Azt hiszem Cher a mosdóba, Zayn és Niall táncolnak és Louis pedig a pultnál iszik- mondta Eleanor, majd amikor leesett neki, hogy mit mondott, rohant Louishoz.
   Harry elment Niallért ls Zaynért, míg én bementem a mosdóba Cherhez.
   A tükör előtt megtaláltam, miközben a sminkjét igazgatta.
- Cher, gyere megyünk! Holnapra ki kell józanodnod!- mondtam és elkezdtem húzni a folyosóra.
- Kéem’ a püss masimat’- mondta, úgy, hogy még így is csak ennyit lehetett kivenni belőle.
   Mikor mindenkit összegyűjtöttünk mindenkit kimentünk az épület elé. Igen, ám, de Paul nem volt ott. Harry előkapta a telefonját és hívta.
- Paul, hova tűntél, most azonnal gyere ide, nem tudunk haza sétálni, 4 részeg emberrel- ordibált a telefonba Harry.
- Bocsi fiúk, de nem tudok menni. Egy fontos helyre hívtak- mondta Paul, majd letette.
   Elindultunk haza. Útközben Cher kirántotta a kezét a kezem közül és hátrafutott Niallhez. Niall odahajolt hozzá és megcsókolták egymást, igen ám, de villantak a kamerák.
   Nialléket nem érdekelte, de mi kettérángattuk őket.
   Bő fél óra múlva a hotel előtt voltunk. Feltámogattuk a szobába a többieket, majd mi is felmentünk.
   Lezuhanyoztunk (külön-külön), majd bedőltünk az ágyba. Mivel teljesen elfáradtunk a mai nap, egyből el is aludtunk.
   Reggel kinyitottam a szeme, és Harry mosolygós tekintetével találtam szembe magam. Odahajolt hozzám, majd hosszasan megcsókolt. Felületem az ágyba, és csak akkor vettem észre, hogy a kedvenc palacsintámat készítette el.
- Elsajátítottad a palacsintámat?- nevettem fel.
- Mivel ez a kedvenced!- kacagott, majd még egyszer megcsókolt.
- Köszönöm!- mondtam.

2 megjegyzés: