Powered By Blogger

2012. július 5., csütörtök

(¯`·._.·[ 5. Fejezet ]·._.·´¯)


   Épen vissza akartam menni a szobámba, amikor Simon jött be és közölte, hogy maradjunk itt egy kicsit, mert fontos bejelenteni valója van.
- Nos, amint mondtam fontos és szerintem mindenki örülni fog neki- mondta büszkén-, örömmel jelentem be, hogy idén nyáron egy banda is csatlakozik hozzánk, mint vendég. Ők is az X-faktorban lettek híresek, és mivel nincs programjuk a nyárra, úgy döntöttek, hogy csatlakoznak hozzánk. Fogadjátok nagy szeretettel a…: ONE DIRECTION -t- mondta, majd elment.
   Belépett az ajtón, az a bizonyos öt fő. Voltak lányok, akik- itt értsétek azokat, akikről nem mutattam képet- elkezdtek sikítozni. Mi kilencen, csak kedvesen üdvözöltük őket. Igen, mi is imádjuk őket, de nem vagyunk azok a rajongók, akik ha meglátják őket, akkor elájulnak. Meg különben is, csak a zenéjüket szeretjük, mert nem tudjuk, hogy milyen emberek. Oké, biztos, hogy nem rosszak, de akkor is… na mind1.
   Igen furcsán nézhettünk ki, mi kilencen, mert külön álltunk a többi (11) lánytól. Ezért is történhetett meg, hogy odajöttek hozzánk.
- Ti miért nem visítoztok úgy, mint a többi lány?- kérdezte Zayn.
- Talán, mert mi nem vagyunk többi lány, mint a ti rajongóitok. Mi mind más-más tulajdonságokkal rendelkezünk, nem úgy, mint ők. Oké, ez lehet, hogy bunkón hangzott, de igazából nem vagyok az- mutattam meg az ezer wattos mosolyomat.
- Hmm… ez tetszik. Magabiztos vagy. Meséljetek magatokról, had tudjuk meg mi is, miért vagytok mások?- mondta Louis.
- Itt, tuti nem. Maximum nyugodtabb helyen- mondta Nora.
- Gyertek fel hozzánk.
   Fellifteztünk (!) a 4. emeletre és bementünk a fiúk szobájába. Mondták, hogy helyezzük magunkat bárhol kényelembe. Naná, hogy a masszírozó fotelekbe ültünk. Mikor úgy véltem, hogy mindenki itt van, megszólaltam:
- Na, akkor kezdjük- úgy láttam, hogy elkezdhetjük, mert mindenki leült. Hirtelen Louis felpattant és elfutott, majd csak egy kiáltást hallottunk.
- Hozom a plüssrépám- kiáltotta. Szuper, mondhatom. Mikor visszaért, mindenki okosan nézett rá-, most mi van? Lehet, hogy horrort mesélnek- mondta, mire én akaratlanul is felnevettem.
- Igen, biztosan- mondtam mosolyogva.
- Na, én Missy vagyok. Háttértáncos vagyok az Idiot, but that Love nevű bandába és úgy kerültem én is ide. 6 éves korom óta táncolok, valamint 14 évesen megnyertem az országos táncversenyt. Van kettő kutyám. Szóval az én kiemelkedő tudásom a tánc- mondta büszkén.
- Akkor azért voltál olyan ismerős- mondta Zayn.
- Én Gemma vagyok. Én is háttértáncosként vagyok itt, ugyan abban a bandában, mint Missy. Nekem, nem voltak olyan kiemelkedéseim táncba, viszont mivel óriási könyvmoly vagyok, megnyertem az egyik országos történelmi versenyt. Ne higgyetek strébernek, mert igazából bulizós vagyok. Szóval én ebben vagyok kiemelkedő. Ja, és van egy batárom, Matt.
- Oké, én Nora vagyok, Lia nővére. Szintén abban a bandában vagyok, amibe Gemma és Missy is. A bandában én vagyok az, aki szintetizátorozik. Énekelni nem merek, pedig állítólag jó hangom van. Díjugratásokon rengeteget szoktam nyerni. Van egy lovam, Amerikában, de sajnos csak ritkán látom. Nekem is van barátom, Josh. Barátságos természetű vagyok.
    Lola, Tina és Daniella is elmondta már maguktól, amit kellett. Fer nagyon sokat mesélt magáról és ezért le kellett állítani. Na, igen. Ő az, aki imád beszélni.
- Én Nessy vagyok. Csak simán Nessy. Imádom az állatokat. Nem értem, hogy miért mondanak sötétnek. Képzeljétek, mindennap látok egy jól kinézetű embert, odamegyek hozzá, de neki megyek a tükörnek. Szerintetek miért?- kérdezte és 5 furcsa szempárral találta szembe magát, plusz nyolc röhögő lánnyal.
- Jól van Nessy, még mindig sötét vagy- nevetett Liam. Erre Nessy bevágta a durcit.
- Hát, az én nevem Lia. Én is az Idiot, but that Love nevű bandában vagyok. Én vagyok az énekes. Az éneklés mellett tudok zongorázni, gitározni és egy kicsit dobon játszani. Van egy kutyám, Rorry. Minden nap elviszem sétálni. Általában kedves lány vagyok. A tesóimmal sose veszekedünk. Rengeteg barátom van. Még soha sem volt pasim. Célom, hogy körbe utazzam a világot és legyen egy saját családom, egy gyönyörű kislánnyal. Ja és 16 vagyok, de egy hónap múlva 17- mondtam mosolyogva.
- Hűű… ez szép cél. Tényleg nem volt még barátod?- kérdezte Louis.
- Soha. És ebbe persze beletartozik az is, hogy még soha életembe nem csókolóztam és nem feküdtem még le egy emberrel sem. Csak, hogy nehogy k**vának higgyetek. Egyébként Missyvel mi alkotjuk ezt a klubbot- mondtam büszkén.
- Értem. Egyébként olyan jó a ruhád- mondta Louis majd elordította magát-, SUPERMEEEN.
   Erre muszáj volt felnevetnem. Levette a pulcsiját és rajta is SUPERMEEEN-es póló volt. Összeöltöztünk.
- Egyébként jobban megismerhetnénk egymást- mondta Harry. Ki más? Ő a csajozós…
- Szerintem is. Nem jöttök el velünk holnap a strandra? Úgy tudom, holnap pihi napotok lesz, csak ma este lesz egy válogatás- mondta Louis.
- Ja, igen. Felőlem mehetünk- mondta Gemma-, de vihetem a barátomat, Matt-et?- kérdezte félénken.
- Természetesen. Lesz új haverunk- mondta Zayn.
- Oké, én is megyek, ha Josh is jöhet- kötötte ki a nővérkém. A fiúk bólogattak. Nora hátranézett, hogy mindenki benne van-e. A lányok mind heves bólogatásba kezdte, de én csak gondolkoztam-, Lia?
- Igen?- kérdeztem.
- Jössz?- kérdezte Louis.
- Hát, nem tudom. A strand nem igazán nekem való…
- De, hisz olyan jó alakod van, neked van a legjobb alakod közülünk, és ne mert az mondani, hogy ronda vagy, mert kitekerem a nyakad- mondta Missy, mire elnevettem magam.
- Na, jó. Megyek- mondtam mosolyogva. A fiúk „Juhé”-ztak egy sort, majd mondták, hogy holnap délelőtt 11-kor legyünk kint az épület előtt.
- Akkor, holnap találkozunk- mondta Missy.
- Aha, egyébként nem ti laktok itt mellettünk?- kérdezte Liam.
- De, igen Missy, Fer és én- válaszoltam, mert a lányok már húzták a kezem, hogy menjünk.
- Akkor, lehet, hogy lesz valami meglepetés- mondta kuncogva Louis.
- Milyen meglepetés?- kiáltottam, mert már a folyosón voltunk.
- Az titok- mondták egyszerre a fiúk.
   Lementünk Missyvel a konyhába, mert vacsoráznunk kell, hogyha hiba nélkül akarunk fellépni. Missynek megcsörrent a telefonja, ezért elment a fürdőbe (?) Beszélgetni, engem meg ott hagyott egyedül.
- Szia!- mondta egy fiú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése