Powered By Blogger

2012. július 16., hétfő

(¯`·._.·[ 13. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok! Meg is hoztam nektek az új részt! :) Többet nem írom le, hogy mikor jön az új rész, mert kint van oldalt, hogy a részeket naponta hozom, persze, majd azt jelzem, amikor nem leszek, mert Augusztusba megyek táborba... de az még messzebb van!!! :)
És úgy döntöttem, ezentúl nem lesznek idézetek a fejezetek előtt, hanem berakok oda egy képet, ami a főszereplőkről szól!!! :) Pussz!! :) Birokutya...
PS: Nézzétek vissza Missy képét a szereplőknél, megváltoztattam!! :)

Rész:


   Reggel fantasztikusan ébredtem. Harry még mindig ölelte a derekam, valamint fejét a nyakamba fúrta és oda szuszogott. Nem volt szívem felébreszteni, ezért még nézelődtem.
   Hamarosan nyöszörgésre ébredtem, felé fordultam, majd hosszasan megcsókoltam.
- Jó reggelt szerelmem!- suttogta rekedtes hangon.
- Neked is!- mondtam.
- Ma mit csinálunk?- kérdezte.
- Hát, nekem ma elkellene mennem próbálni, meg beszélgetni szeretnék Missyvel evvel a Milan dologról, de az estém szabad- motyogtam-, mi lenne, ha holnap te aludnál ott a szobámba?- kérdeztem hatalmas mosollyal.
- Nekem tökéletes- dünnyögte, majd megcsókolt. Megint kezdett bevadulni, de én leállítottam. Az ilyenekért sose sértődik meg.
Délután…
- That’s what’s going on, nothings, fine i’m torn, I’m all out of faith, and this is how i feel- próbáltuk a Torn című számot. Nagyszerűen teljesítettünk. Mindenki, a táncosok is.
- Missy beszélhetnénk, a szobában?
- Oh, bocsi, de ma akarom elmondani Milannak, hogy lesz egy babánk!- mosolygott rám-, ugye nem baj?- kérdezte.
- Nem dehogy, akkor előbb átjön hozzám a Harry, ma úgy is ott alszik!- mosolyogtam.
- Hogy miről beszéltek?- jött oda hozzánk Gemma, Nora, Matt és Josh. Ők még nem is tudják.
- Hát, nem rég összejöttem Milannal és lefeküdtünk és tudjátok, aztán már késik is, meg folyamatosan hányingerem van, valamint csináltunk egy terhességi tesztet, ami kimutatta, hogy az vagyok! És most várok egy babát tőle- mosolygott.
- Gratulálunk!- mondták.
- Most te jössz húgi!- mondta a bátyus. Naná, hogy őt érdekli a legjobban.
- Hát… Tegnap előtt elmentünk egyet lófrálni a városba, már ott is elcsattant egy csók, aztán amikor haza jöttünk, akkor mondta, hogy holnapra, azaz tegnapra készüljek el 10 órára csínosan. Aztán elmentünk reggelizni egy elegáns étterembe, ahol kaptam tőle ezt a nyakláncot és ezt a karkötőt. Megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője, mire én elfutottam, mert nem tudtam mit érzek iránta. Aztán a szökőkútnál megtalált és elmondtam neki, hogy  mit érzek iránta, amire ő megjegyezte, hogy ezt hívják szerelemnek- mondtam, mire a többiek elkezdtek kuncogni-, ne nevessetek. Aztán után még sétálgattunk, meg moziba vltunk, aztán tegnap ott aludtunk náluk, Missy vendégszobába én meg Harry mellett. Ma ő fog ott aludni nálam- mondtam mosolyogva.
- Ugye nem feküdtetek le?- kérdezte Nora.
- Dehogy is, olyannak ismersz, aki felszed egy pasit és még az nap lefekszik vele?
- Nem, mert még sose volt pasid- röhögött.
- Jól van, na.
- Okés, akkor mehettek!- mondta Gemma.
   Elindultam ki az ajtón, ahol belementem Harrybe.
- Hát te?- kérdeztem
- Gondoltam benézek, de most már vége ezért nem láttam- szomorkodott.
- Majd látod!- mondtam, majd megcsókoltam- Mikor elváltunk-, egyébként szabad a délutánom, Missy nem tud velem beszélni, mert Milannak mondja el, hogy babát vár!
- Az jó, akkor együtt töltjük?- kérdezte.
- Természetesen, de mit csinálunk?- kérdeztem.
- Mi lenne, ha bemennénk a fiúkhoz, ők úgy is mindig kitalálnak valami hülyeséget.
   Elindultunk kézen fogva. Besétáltunk a fiúk szobájába.
- Sziasztok!- köszöntünk.
- Hali, répát?- nyújtott felém egy sárgarépát Lou.
- Nem köszi!- röhögtem.
- Sziasztok!- jöttek ki a többiek is a konyhából.
- Na, mit csináljunk ma?- kérdezte.
- Most jut eszembe, lenne számodra valami szórakozás, még úgy se próbáltad- mondta Harry, mire a többiek elkezdtek röhögni. Nem értettem.
- Mi csoda?- kérdeztem, mire ő elővette a perverz mosolyát-, te perverz állat!- mondtam, majd bele boxoltam a vállába.
- Menjünk enni!- mondta Niall.
- Nem!- vágtuk rá.
- Állatkert?- kérdezte Liam.
- Az tök jó, úgy is be lehetne zárni közületek egy párat a majmok közé- röhögtem.
- Aha, téged meg az oroszlánok közé, úgy is olyan vad vagy- mondta Harry.
- Én?
- Nem tudom ki karmolászta össze a hátam- mosolygott, mire a többi fiú egyből másra gondolt és röhögött én pedig folyamatosan pirultam, mint a paradicsom-, félreértitek!- mondta feléjük nézve Harry, de ők folytatták a röhögést.
- Akkor indulunk?- kérdeztem.
- Persze!- vágták rá.
   Beszálltunk a kocsiba (Harry ölébe ültem) és elindultunk. Út közben, Harryvel rengeteget csókolóztunk.
- Nem fejeznétek be a cuppogást- nézett hátra Zayn röhögve, aki az anyós ülésen ült.
   Eltávolodtunk egymástól, de már meg is érkeztünk.
   Felkaptuk a napszemüvegünket, a fiúk a csuklyájukat is felhúzták, majd Harryvel kézen fogva oda sétáltunk a bejárathoz. Kértünk 6 db jegyet, majd a többiek társaságával bementünk.
   5 éves voltam, amikor utoljára itt jártam. Azóta természetesen rengeteget változott. 100x több állat van és 5x akkora, mint volt. Mindent végig kellett néznek és Harrynek is tetszett, mert így a fiúk mindig lehagytak minket.
   Megnéztük a tigriseket oroszlánokat, majd mentünk az egyik kedvencemhez. Zsiráfok.
   Volt 5 darab zsiráf. Ebből 2 harapott. Azonban volt egy nagyon kedves, akinek a neve Pityu volt. Kihajolt a kerítésen és odahajolt hozzám és Harryhez, pedig nálam nem volt neki étel, úgy mint a többi 10 kisgyereknél. Megsimogattam a fejét. Furcsa volt, mert nem olyan selymes szőre volt, mint például az én kutyusom fülének. Nem hajol el tőlem, így én folyamatosan simogattam, miközben Harry végig ott állt mellettem, hogy nehogy bántson valaki.
- Jézusom Lia, te zsiráfot simogatsz? Ezt nekem is ki kell próbálnom- sipította Louis és oda futott. Megsimogatta a zsiráfot- De aranyos vagy, én innen el nem megyek- mondta és még a fejét is hozzádörgölte a zsiráf fejéhez. Mi készítettünk róla képet. Majd rábeszéltük Louist, hogy a póniknál vannak répák, mert szeretik. Na erre már egyből jött, viszont a zsiráf levette Louis fejéről a sapkát, így Lou gyorsan felhúzta a fejére a csuklyáját, majd mondta a zsiráfnak, hogy megkapja, de vigyázzon rá.
   Elmentünk a pónikhoz, Lou örömére, aki lopott egy répát a pónik etetőjétől.
   Át sétáltunk a majmokhoz. Ott nem volt senki, csak egy fiatal nő, aki kedvesen köszönt nekünk és megkérdezte, hogy meg akarunk-e fogni egy majmot, mire én hevesen bólogattam Louissal egyetemben, míg a többi fiú hevesen rázta a fejét, kétség sincs. Félnek tőlük. A csaj egy pici csimpánzt hozott ki, amit én egyből el is vettem tőle és megkértem Harryt, hogy fényképezzen le.
   Átadtam Louinak, aki nem akarta visszaadni a csajnak, pedig már záró időnél voltak a dolgozók. Elrángattuk Louit, majd haza indultunk. Út közben még megálltunk a Mc’ Donalds-ban Niall kedvéért. 12 sajt bugerrel tért vissza, amit mind magának, ismétlem magának vett.
   Mi Harryvel leváltunk a szobám ajtajánál, majd bementünk rajta. Bementem a gardróbomba, hogy vegyek elő magamnak egy pizsamát, majd berohantam egyéb cuccaimmal a fürdőbe. Pizsim (rózsaszín):



   Ki ugrándoztam a fürdőből, nem törődve avval, hogy folyamatosan felcsúszik a háló ingem, mert úgy se látott senki, mert körbe néztem.
   Bementem az ajtón, ahol megláttam Harryt egy szál alsógatyában. Most én fagytam le. Még sose néztem meg, rendesen a kidolgozott felsőtestét.
   Elmosolyodtam, majd becsuktam az ajtót és letámadtam. Ráugrottam az ágyra, mire ő leesett róla. Ezen jó nagyot röhögtem, addig amíg felém nem tornyosult. Közelebb hajolt és hosszasan megcsókolt. Imádom, ahogy csókol. Szenvedélyes.
- Most vettem észre, hogy smink nélkül is gyönyörű vagy!- mondta kábultan.
   Elpirultam.
- És ez a szín is jól áll az arcodnak!- mondta, mire még tovább pirultam.
- Fejezd be a bókokat, mert még vörösebb leszek!- mondtam.
- Mondom, hogy jól áll!- majd megcsókolt.
   A fülembe súgta, hogy elmegy zuhanyozni, mire engem kirázott a hideg, a jóleső érzéstől. Most nem voltam álmos, egyáltalán nem.
   Mikor Harry visszaért én még mindig ugyanott feküdtem. Betakaróztunk, majd szembefordultam vele:
- Énekelsz nekem?- kérdeztem mosolyogva, mire ő elmosolyodott és elkezdte énekelni a Torn című dalt-, ezt fogjuk énekelni a következő fellépésen!- suttogtam halkan a fülébe, mire tiszta libabőr lett, imádom, hogy ilyenek tudok belőle kifejteni.
   Szép lassan elaludtam, mivel amellett, hogy énekelt, a hátamat is simogatta.
1 héttel később, Harry szemszöge:
   Békésen megvagyunk Liával, már több mint egy hete. Folyamatosan találkozunk, és felváltva egymásnál alszunk.
   Imádom, amikor különös érzéseket tudok belőle kiváltani. Mostanában a kis barátocskám is khömm… inkább hagyjuk ezt a témát.
   Missyt elég gyakran látom együtt Milannal, de még mindig nem mondta el neki, hogy babát vár tőle. Én örülök neki, de ugyan úgy vagyok, mint Lia. Milan egy óriási bunkó, aki csak kihasználja a lányokat.
   Tegnap az X-faktorból kiesett az egyik fiú, névre pontosan Adam. Pedig jó gyerek volt, bírtam. Egyébként Lia együttese eddig a nyerő.
 2 héttel később:
   Újabb kiesők az X-faktorból. Már kiesett Greg és Daniella.
   Missy már több mint egy hónapos, egy ici-picit látszódik a hasa. Ő úgy érzi, hogy kisfia lesz. Ma jönnek, Lia szülei és Lee (beceneve) bemutatja nekem őket.
   Viszont valami nagyon rossz előérzetem van.
Lia szemszöge:
   De jó lesz végre újra látni anyáékat. Már biztos nagy a pocakja. Ugyan is már a 6. hónapot tölti be terhesen. De jó lesz még egy tesónk.
   Jézusom kopognak. Felpattanok Harry öléből és futok kinyitni.
   Kinyitom és Nora és Matt lép be rajta, nyomukba anyuékkal.
- Anyu, apu!- ugrok a nyakukba-, jézuson úgy hiányoztatok! Na, hogy van az tesókám?- kérdeztem és lehajoltam anyu hasához, suttogtam neki, hogy ő is legyen olyan bolond, mint én, valamint szeresse a répát és akkor nagyon jóban lesz Louissal és, hogy bírja a pasimat Harryt. Adtam rá egy puszit, majd oda rohantam Harryhez és megfogtam a kezét.
- Te is hiányoztál nekünk kicsim- mondta anyu, miközben én odaálltam Harryvel.
- Anyu, apu. Ő itt a barátom Harry. Lassan 1 hónapja együtt leszünk- mosolyogtam anyuékra.
- Jézusom lányom, végre van barátod. Nagyon, nagyon gratulálok- ölelt meg minket anyu. Apu egy kicsit nehezen barátkozott meg vele, hogy az ő legkisebb lánya és bepasizott, de…
- Legyetek együtt sokáig és boldogok- ölelt meg apu, majd kezet fogott Harryvel.
- Hé, Harry-Lia nem jött…- léptek be a fiúk a szobámba.
- Apu, anyu. Ők itt Harry bandájának a többi tagja. Liam, Niall, Zayn és Louis- mosolyogtam, de amikor kimondtam a Louis nevet, anyu és apu arca elkomorodott.
- Sziasztok!- mondták.
- Mi a baj? Látom rajtatok, ne is próbáljatok hazudni.
- Azért jöttünk el, mert el kell mondanunk valamit. Aminek bizonyára nem fogsz örülni, de mivel már felnőtt nő vagy, biztosan megérted. Eddig azért nem akartuk elmondani, mert még kicsi voltál és nem akartuk, hogy ott hagyj minket a meggondolatlanságod miatt, de most mivel már úgy is el fogsz költözni, mert egyre érettebb leszel…
- Anyu mondjátok már el!- szóltam rájuk könnyes szemmel, miközben hozzábújtam Harryhez.
- Tudod, nem olyan könnyű, de amikor még nem voltál a hasamba, megcsaltam apádat.
- Ez nem rám tartozik- mondtam-, és különben is együtt vagytok, ez a lényeg.
- Igen, de más a te apukád!- nyögte ki anya.
- Micsoda?- akadtam ki teljesen-, az lehetetlen.
- Nem, kicsim. Valamint van még egy testvéred- mondta anyu.
- Tényleg és kicsoda, miért csak most mondod, el amikor tudod, hogy én mindig is imádtam a tesóimat. Miért? Ismerem?- törtek elő a könnyeim.
- Igen, ismered!- mondta.
- És ki csoda?
- Louis! Loui a te testvéred, nem vérszerinti, csak féltestvéred.
- Mi, Lou? Lou te tudtad?- néztem rá sírva, mire ő megszeppenve megrázta a fejét és közeledni kezdett felém. Kitárta a karjait, mire én elengedtem Harryt és odafutottam hozzá, hogy megöleljem.
- Ugye meg tudsz nekem bocsájtani?
- Egy anyának sosem nehéz megbocsájtani, főleg, hogy még egy kis tesót vár!- mondtam, majd szorosan megöleltem anyát is- de azt tudom megbocsájtani teljesen, hogy eltitkoltad, hogy van még egy testvérem- mondtam- és akkor, miért nem az igazi apámmal vagy együtt?
- Mert elhagyott és nem mondtam el neki, hogy születni fog egy lányom, mert nem akartam, hogy amiatt legyen csak velem. Miközben apád tényleg megbocsájtott és szeretett- mondta.
   Még mindig sírtam. Egyszerűen nem tudtam abba hagyni.
 - És van még három hírem, aminek örülni fogsz- mondta.
- Na, akkor bökd ki gyorsan.
- Egy hét múlva ide költözünk Londonba. Akik benn vannak az utolsó öt között, azok kapnak a mentoruktól egy házat, valamint felvételt nyernek az egyik fő sulira.
- Jézusom, ez fantasztikus- öleltem meg.
   Most már örömömben sírtam, ami miatt meg is csókoltam Harryt.
   Anyuéktól elköszöntünk, mert még sötétedés előtt haza akartak érni.
- Nem hiszem el, hogy van Kettő bátyám, egy nővérem és lesz egy öcsém- mondtam.
- Boldog leszel- mondta Harry.
- Az vagyok!- mondtam, majd hosszasan megcsókoltam, pedig a konyhában voltunk és odalent nem igazán szoktunk csókolózni.
   Harry két combom alá nyúlt, felemelt és a konyhapultra ültetett. Úgy csókolóztunk tovább. Levettem róla a pólóját, amitől ő merészebb lett és elkezdte feltűrni a pólómat.
- Srácok ne itt!- jött be Zayn a konyhába, mire rögtön elváltunk egymástól. Harry felkapta a pólóját, és én is gyorsan megigazítottam a ruhám.
   Felmentem Missyhez, akit a földön ülve találtam és sírt és csak sírt. Kezében egy éles pengét tartott. Odafutottam hozzá és kikaptam a kezéből.
- Megőrültél? Még ártasz magadnak és babának- ordítottam rá.
- Meg akarok halni!- mondta.
- Mit történt?- kérdeztem.
- Szakított velem, azért mert ő nem akar egy ilyen lánytól gyereket- mondta és még jobban előtört belőle a sírás.
- Cssstt… minden rendben lesz- öleltem magamhoz.
- Nem, nem lesz semmi se rendbe- mondta.
- Várj mondok valamit, Képzeld voltak itt anyuék és azt mondták, hogy nagyon-nagyon puszilnak- erre elmosolyodott-, valamint kiderült, hogy Louis a féltestvérem- mondtam, mire abbahagyta a sírást és ijedt tekintettel nézett rám.
- Az hogy lehet?- kérdezte.
- Hosszú történet, most nyugodj meg és gondolj arra, hogy így a baba nem lesz erős és egészséges, épp ezért kell mosolyognod- mondtam neki, mire ő felbátorodott.
- Igazad van! Érte azért is élni fogok!
- Ez a beszéd!- mondtam, majd a pengét biztonságos helyre raktam.
   Felállt és kisétált a szobából.
- Lemegyek enni, megéheztem- nevetett.
- Okés!- mosolyogtam.
   Befutottam a fiúk szobájába, ahol sikeresen együtt találtam őket.
- Sziasztok! Képzeljétek Missy meg akarta ölni magát- mondtam elképedve.
- Micsoda, miért?- pattant fel egyszerre mindenki.
- Mert Milan azt mondta, hogy nem kell neki gyerek egy ilyen lánytól.
- Hát az hülye az a gyerek, már nem azért, mert van barátnőm, de Missy tényleg szép lány- mondta Liam. Tényleg milyen régen láttam már Daniellet és Eleanort.
- Hát az!- mondtam.
- Nem megyünk le valamit enni?- kérdezte Niall.
- Most mehetünk, mert éhes vagyok- mondtam, mire a többiek is csatlakoztak.
   Lesétáltunk a lépcsőn és benyitottunk a konyhában ami ott várt, az katasztrófa volt.
   A földön egy hatalmas víztócsa, és mellette pedig Missy feküdt, hasát fogva, de eszméletlenül.
- Jézusom hívjátok a mentőket!- ordítottam sírva a fiúknak. Harry előkapta a telefonját és tárcsázta. Elmondta, hogy hova és, hogy mi történt.
   Ameddig meg nem érkeztek a mentősök, Missy mellett voltam, aki egyszer feleszmélt, de csak annyit mondott, hogy fáj a hasam, majd újra elvesztette eszméletét.
   Még jobban előtört belőlem a sírás. Láttam, a fiúk is alig tudják visszatartani. Harry odajött mellém és szorosan megölelt.
   Megjöttek a mentősök. Missyt beszállították a kórházba és azt mondták, hogy ha meg akarjuk látogatni, menjünk be hozzá.
   Gondolkozás nélkül felkaptam a cipőm és a telefonom, ezt tették a fiúk is, majd meg sem álltunk a kórházig.
   Leültünk egy 5 személyes székre, míg én beleültem Harry ölébe. Sírtam, rettenetesen sírtam, ma már másodszorra. Mikor kissé lenyugtatott Harry, azt mondogatva, hogy minden rendben lesz, felhívtam Missy anyukáját, aki azt mondta, hogy sürgősen ide jön. 
   Fél órával később még nem volt itt Missy anyukája, de a doktorúr kijött, majd Missyt betolták az egyik szobába.
- Mi történt doktor úr?- kérdeztem sírva.
- Maga a testvére, vagy valamilyen hozzátartozója- kérdezte.
- Nem, de pelenkás korunk óta a legjobb barátnők.
- Hát akkor magának elmondom- sóhajtott- Szerencsére a barátnője, megúszta egy kisebb koponya betöréssel, de viszont a kisbabáját elvesztette- mondta, majd távozott.
   Ott ahol voltam, összerogytam és zokogtam. Harry azonnal odafutott hozzám és felvett a karjaiba. Vállába fúrva fejem, tovább zokogtam.
- Mi történt?- kérdezte Liam.
- Missy megúszta egy kisebb koponya betöréssel, de a babáját elveszítette- mondtam ki.
- Az a szerencse, hogy él és nem lett komoly baja- mondta Niall.
- Nem sokáig fog így, ha nem figyelünk rá!- mondtam.
- Micsoda?
- Azt mondta, hogy már csak azért él, mert van neki a babája, de semmi más miatt.
   Megjelent az ajtóban Missy anyukája. Mivel én annyira sírtam, hogy nem tudtam elmondani, Zayn mondta el. A lány édesanyja se reagált rá másképp.
- Azt hiszem Lia, hogy amikor kiengedik a kórházból, haza viszem, hogy ne tudjon semmi kárt tenni magában- mondta, mire én megértően bólogattam.
3 nappal később…
   Az orvosok nem engedtek minket Missy közelébe, mert azt mondták, káros lehet neki. Missy édesanyja nap- mint nap mellette volt.
   Ma, a doktor úr azt mondta, hogy hazaengedi, de rengeteg pihenésre lesz szüksége, mert különben meg is halhat.
   Missy hazajött a kórházból a villába, összepakolni a cuccát. Pontosabban az édesanyja pakolta, ő pedig csak bámult maga elé. Bementem hozzá, mire felkapta a fejét. Odajött hozzám és szorosan megölelt.
   Ezen túl nem lesz itt mellettem az, aki tényleg a legjobb barátnőm volt és ő volt a lelki támaszom.
   Holnap X-faktor válogató és itt fog eldőlni, hogy ki lesz benne az első 5-ben. Muszáj jól teljesítenem, különben nem nyerek ösztöndíjat a fő iskolára.
   Szerencsémre Harry és Louis folyamatosan mellettem vannak. Harry, mint a barátom, Louis pedig mint bátyám. Sikeresen meg tudnak nyugtatni, ami miatt beletörődtem abba, hogy Missyvel majd találkozok, ha hazamegyek. Legalább is remélem…

4 megjegyzés:

  1. Jujjj nagyon tetszik *-* VÁROM A KÖVIT :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, ha elkészül, lehet, hogy még ma felrakom, de egyenlőre még írom! :) *-*

      Törlés
    2. Oke, remélem még ma kész lesz. Nagyon várom *-*

      Törlés
  2. nagyon jóó lett :)) szegény Missy remélem rendbe jön :( :)

    VálaszTörlés