Powered By Blogger

2012. július 4., szerda

(¯`·._.·[ 4. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok, ismét!!! :) Mivel az előző rész kissé rövid lett, gondoltam, elhozom nektek a következőt!!! Képzeljétek, ma lesz felfújva a medence, és talán holnap -ha nem lesz rossz idő- tudok is benn fürdeni!!! :) Na itt a rész, jó olvasást!! :) Jah, és ez a rész se lett valami hosszú, de ma még elhozom nektek egy-pár X-faktoros szereplőt!!! :)


Másnap… költözés a villába…
   Reggel nem kellett anyunak ébresztenie, magamtól keltem fel. szokásos tevékenységek a fürdőbe, majd felöltöztem, az egyik kedvenc hétköznapi ruhámba:



SUPPERMEEEEEEN… (Idézem, Louistól) J
   Elindultunk, a megadott helyszínre. Útközben megint mindenki csatlakozott hozzánk. Délelőtt 10-re oda is értünk. Amikor kiszálltam a kisbuszból, leesett az állam. Egy óriási sárga épülettel találtam szembe magam, valamint hátsó kinti medencével:
























- Kicsim, most csak kirakjuk a bőröndöket, sajnos nem tudjuk nektek felvinni, mert mennünk kell dolgozni. Majd egy pár nap múlva találkozunk- mondta anyu.
   Könnybe lábadt a szemem. Hosszasan megöleltem anyut és aput, valamint a többiek is, majd a családom többi tagja, ez esetben anyu és apu, elhajtottak.
- Ne sírj, majd látod őket és különben is lefolyik a sminked- mondta kedvesen Gemma.
   Elmosolyodtam.
   Simon Cowell sietett felénk.
- Gyertek, megmutatom a villát- mondta és csak akkor vettem észre, hogy Gemma 2 óriási bőröndöt hozott, de tényleg óriásit, majd nem, akkora, mint a kisbusz, ami elment.
   Megmutatta a konyhát, a nappalit, a számítógépes termet a fürdőket, valamint a lakosztályokat (jó ez elég furin hangzik). Minden személynek külön szobája volt, francia ággyal. Én a legfelső emeletre (4) kerültem, még 4 szobával együtt, az egyikben Missy volt. A többiben valami Fer és Jhonny volt, valamint az utolsóban sztárvendégek lesznek. Valamilyen együttest emlegetett Simon, de nem mondta, hogy melyik. Mind1.
   Alattunk volt Nori, Gemma valami Adam és Lola. A 3. és 2. emeleten különböző szobák voltak, beleértve a számítógépes szobát és a zeneszobát. Valamint az első emeleten volt Matt és Josh, meg valami Tina, Nessy, Rob és még ott volt jó pár ember.
   Furcsálltam, hogy öregek nem is voltak, inkább csak a mi korunkbeliek.
   Kipakoltam a ruháimat a szekrénybe és elindultam megismerkedni egypár emberkével.
   A földszinten találtam meg őket és ettek. Elővettem a hűtőből a tejet és a szekrényből a kakaóport, és megcsináltam az én fincsi csokis kakaómat. Leültem a többiekhez, akik kedvesen köszöntek nekem.
   Megismertem Fer-t, aki azon az emeleten van, amelyiken mi és nagyon kedves és színpatikus. Nem sokkal később az összes lányt ismertem már a házban. Már csak a fiúk voltak hátra.
   Vannak akik szimpik, de valamelyikük abszolút pökhendi.
Lányok:
- Lola Mistakes- 18 éves és ku*va tehetséges. Nagyon kedves lány, szeret zongorázni és van neki egy kutyusa, Toby. Valamint van neki egy lova is, Pityu. Ő is 1D rajongó, mint mi Missyvel. Néha cigizik, de már próbál leszokni róla. Neki se volt még soha barátja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése