Powered By Blogger

2012. július 13., péntek

(¯`·._.·[ 10. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok! Hát meg is hoztam nektek az új részt! Mivel összegyűltek a tetszikek. Sajnos (megint) csak az én írásom van benne, mert DJMalik rosszul érezte magát és az ő részét nem tudta átküldeni :( Jobbulást neki! Szóval itt az extra hosszú rész, ami remélem tetszik. Holnap jön a következő rész! :) Pussz... azért örülnék, ha ehez is érkezne egy-két komment és tetszik. VALAMINT ÓRIÁSI TAPS NEKTEK, AMIÉRT MÉG CSAK 13 NAPOS A BLOG, DE TÖBB MINT 1000-EN LÁTOGATTÁTOK MEG! NAGYON ÖRÜLÖK NEKTEK! :) AZÉRT REMÉLEM, HOGY DJMalik HAMAR RENDBE JÖN ÉS TUD VALAMIT ÍRNI. hA NEM IS ÍR A RÉSZEKHEZ, Ő ADJA NEKEM AZ IHLETET, AMIÉRT HATALMAS KÖSZÖNET NEKI, VALAMINT Ő TARTJA BENNEM A LELKET. VISZONT, MEGPRÓBÁLOM RÁBESZÉLNI, HOGY SZERKESSZEN A BLOGHOZ KÉPEKET ÉS TERVEZEM, HOGY LESZNEK KÜLÖNKIADÁSOK AMIKET Ő FOG MEGÍRNI. aZ IDÉZETEKET ÉS A KÉPEKET IS Ő FOGJA SZEREZNI A FEJEZETEK ELEJÉRE! éRDEMES OLVASNI A BLOGOT, MERT MOST KEZDŐDIK AZ IGAZI... na majd rájöttök. HAMAROSAN TRAGÉDIA VÁRHATÓ!!! :// MÁRMINT A TÖRTÉNETBEN :DD By.: Birokutya...

.-._ Egy kedves szív a boldogság szökőkútja._.-.

















A rész:

   …majd valaki lefogta a kezem és befogta a szám. Közelebb vont magához, ám akkor megcsapott a parfümje illata. Várjunk csak ez az illat ismerős. Mikor is éreztem már? Jah, amikor vacsorázni voltunk és ráugrottam Harry hátára.
   A lányok visszafordultak, így őket is elkapták, kivéve Gemmát és Norát, nekik sikerült elfutniuk. Kiszabadítottam az egyik kezem és felvezettem a fejéhez. Aha, meg van, a kezem göndör fürtökbe ütközött. Megfordultam és beleütköztem két gyönyörű zöld szempárba.
   Mielőtt tovább tanulmányozhattam volna Harryt, betuszkoltak minket egy kocsiba. Oké, itt már egy kicsit féltem. Mi van, ha még sem ők? Akkor nekünk, kampec.
   Egy óriási ház előtt állt meg a kocsi. Kipattantak belőle a fiúk, magukkal rántva minket is, ám akkor ténylegesen megbizonyosodtam arról, hogy az öt fiú kicsoda, amikor az ajtóhoz értünk és megláttam rajta a névjegytáblát: One Direction ház.
   Kitört belőlem a röhögés. Mindenki értetlenül nézett rám. Egyik magas sarkúmmal ráléptem Harry lábára, aki erre feljajdult és levette a kezét a számról.
- Ennél bénábban nem is tudtatok volna elrabolni minket- nevettem tovább-, egyébként bocsi Harry- mosolyogtam rá.
- Honnan tudtad, hogy mi vagyunk?- kérdezte kidüllesztett szemekkel Zayn.
- Hát, már akkor tudtam, amikor Harry megfogott és a kezemmel hozzáértem a göndör fürtjeihez, majd szembefordultam vele és láttam a zöld szemeit. Aztán amikor ideértünk és kitört belőlem a röhögés, az azért volt, mert megláttam az ajtón azt, hogy One Direction ház- nevettem tovább rajtuk.
- Niall, nem megmondtam, hogy vedd el, mert így rá fognak jönni?- mondta Louis.
- Tudod, nekem a táplálkozás fontosabb volt. Napi 12x-es étkezésre van szükségem- mondta.
- Na, mind1 most már megtudhatnánk, hogy minek rángattatok ide minket?- kérdeztem.
- Mert az étterembe nagyon szomorú voltál és meg akartuk tudni, hogy miért- mondta Harry.
- És azt nem lehetett volna a szállodába? És különben is honnan tudtátok, hogy hol vagyunk?- kérdezte Missy.
- Nem. Hát… tulajdonképpen követtünk titeket- mondta Liam.
- Szuper- mondtam, erőltetett mosollyal.
- Szerintem menjünk be!- mondta Harry. Ez igaz, már több ideje kinn álltunk.
   Mikor beértünk, leültünk a nappaliba. Már aki. Niall befutott a konyhába, majd 12 darab szendviccsel tért vissza, akiknek azt magyarázta, hogy mennyire hiányoztak neki (?), Louis pedig felfutott a plüssrépájáért.
- Nos, miért voltál úgy letörve?- kérdezte Harry.
- Valaki, nagyon megbántott- mondta és könnyek gyűltek a szemembe, de elfojtottam őket.
- Ki? És mit csinált?- kérdezték dühösen, egyszerre.
- Nem fontos- mondtam.
- DE!- mondták, viszont én nem szólaltam meg.
- Elmondhatom?- kérdezte Missy, mire én csak bólintottam egyet-, nos, tudjátok, mi történt ma a strandon. Mivel Louis elkürtölte az egészet. Na, szóval ugye Jhonny megcsókolta Liát. Lia utána tök boldog volt, viszont miután hazaértünk, ment le a lépcsőn és egy beszélgetést hallott meg. Pontosabban Jhonny és Benita beszélgetését. Jhonny szakított Bennel, viszont utána mondta, hogy Lia csak egy éjszakás kalandra lett volna jó- mondta.
- Jézusom- mondta Harry és odajött hozzám és megölelt. Szorosan hozzábújtam, majd kitört belőlem a sírás. Ő a hátamat simogatta, és próbált megnyugtatni, több-kevesebb sikerrel.
   Mikor végre sikerült megnyugodnom, belesúgtam Hazza fülébe, hogy Köszönöm, mire ő csak elmosolyodott.
- Szerintem ideje visszamenni- motyogtam szipogva.
- Jó, menjünk- mondták a fiúk is.
   Elindultunk ki, majd bepattantunk a kocsiba. Mivel ezt az autót nem nyolc személyre találták ki (amivel idehoztak, az kisbusz volt, de az elment) valakiknek, valakiknek az ölébe kellett ülnie. Naná, hogy én Haroldka ölébe kerültem. Missy Niall ölébe ült, Fer pedig az anyós ülésen, így Louis Zayn ölébe ült (
J) Út közben arról beszélgettünk, hogy…
- Nincs kedvetek valahova eljönni velünk?- kérdezte Louis.
- Felőlem jó, de hova?- kérdeztem.
- Strand, vidámpark, állatkert, étterem, hova akartok menni?- kérdezte Harry.
- Nekem tök mind1- mondtam.
- Vidámpark- csillant fel Fer szeme.
- Állatkert- vágta rá egyből Missy.
- Oké, akkor Lia te választasz!- mondta mosolyogva Harry.
- Nem, én nekem tök mind1- raktam fel a kezem mentegetőzés képpen.
- Nekünk is!- vágták ré egyszerre!
- Szerintem meg menjünk vacsorázni!- mondat Niall.
- Na, ezt gondoltuk!- vágták rá a fiúk.
- Végülis nekem jó!- mondtuk egyszerre Missyvel, majd felnevettünk.
- Nekem is- mondta Fer.
- Akkor vacsora!- mondta Harry.
   Megérkeztünk a hotelhez. Bementünk az ajtón. Elég késő és sötét volt. Azonban a nappaliban tévét néztek. Csak 4 személyt láttam, háttal ülni, azonban az egyik hátra nézett és közeledni kezdett felém.
- Harry- pisszegtem Harrynek, aki egyből meghallotta. Meglátta a közeledő alakot, majd amikor kirajzolódott, hogy kicsoda (Jhonny) Harry odajött hozzám és szerelmesen megölelt. Mikor ezt Jhonny észrevette, oda ment Harryhez, be akart neki húzni, de én egy ölő pillantást vetettem Jhonnyra.
   Felmentünk az emeletre, majd elbúcsúztunk.
Reggel…
   A vacsorát átraktuk ebédre, egy gyönyörű étterembe. Reggel fél 11-kor ébredtem fel, és mikor ránéztem az órára, szinte kipattantak a szemeim. Szóltam Missynek, aki szinte ölni tudott volna a tekintetével, hogy kié lesz a fürdő. Nos, igen, kifutottam Missy szobájából, egyenesen a fürdőbe. Jeah, megint én vagyok az első.
   Negyed órán keresztül áztattam magam a zuhany alatt, majd megmostam a fogam és távoztam. Gúnyos pillantást vetettem Missyre, amit ő viszonzott is, majd mind ketten elröhögtük magunkat.
   Bementem a szobámba és kiválasztottam a ruhám és a cipőm:




  
(Most Fer és Missy ruháját nem írom le!)
   A hajamat hagytam, hogy göndören a vállamra hulljon. A szememet kifestettem. Mivel nagyon hosszú és dús szempilláim vannak, így csak szempillaspirálnak ennyit használtam, hogy még feketébb legyen. A szemem mellett, pedig kicsi kövekkel díszítettem.
 
 
Pontosan 11:57-kor készen is lettem. Kiléptem az ajtón és akkor láttam, hogy már mindenki ott van.
- Mi a fenét csi…- motyogtam Harry, majd elakadt a lélegzete, ahogy végignézett rajtam.
- Készültem és tudtommal még nincs pontosan dél, még van addig 2 perc- néztem a telefonom kijelzőjét.
- Mind1 hagyjuk. Indulhatunk?- kérdezte Liam.
   Mindenki bólintott, majd elindultunk le a lifttel. Amikor a földszintre értünk, Harryvel megláttuk Jhonnyt. Harry ösztönösen fél kezével átkarolta a vállam és úgy mentünk tovább.
   Kiléptünk az ajtón. Aha, de nem láttunk mást, csak egy 5 személyes autót.
- Azt ne mondjátok, hogy megint bele kell ülnöm valakinek az ölébe!- mondtam.
- Pedig igen- mondta Louis.
- Szuper.
   Bepattantunk a kocsiba, megint Harry ölébe ültem. Mondjuk tök kényelmes az ölébe ülni, nem fecereg és nem tapiz. Az út felénél járhattunk, amikor Harry elkezdett turkálni a zsebében. Amitől én persze tiszta ideg lettem, mert folyamatosan mocorgott. Majd, hamarosan meg is találta azt, amit keresett. A Blacberry telefonját.
- Csinálunk egy képet?- kérdezte.
- Akár többet is!- mondtam, habár önkívületi állapotomba, mert belenéztem azokba a gyönyörű szempárokba. Tulajdon képpen utálom, ha fotóznak, de most kivételesen megengedtem, sőt többet is csináltunk. Volt olyan, hogy csak egyszerűen voltunk rajta, volt olyan ahol ő átkarolta a derekam én pedig a nyakát, valahol olyan, amikor szamárfület mutatunk egymásnak, valahol kidugjuk a nyelvünket. Ahol megpuszilom az arcát. Valamelyiken ő puszilja meg az én arcom, és utána természetesen tök vörös voltam. Némelyik helyen cica puszit adunk egymásnak (összeérintjük kettőn orrát) és még volt egy csomó.
- Nem fejeznétek be a szerelmeskedést?- kérdezte Zayn. Mi pedig kidülledt szemekkel meredtünk rá.
- Nem is járunk- mondtuk egyszerre Harryvel, majd mindketten felnevettünk.
- Hát, pedig ezekről a képekről lehet azt hinni- mondta Fer is.
   Mi nem törődve velük, folytattuk a fotók készítését. Hamarosan megérkeztünk az étteremhez. Kiszálltunk a kocsiból. Állva is csináltunk képeket. Megöleljük egymást, fél kezével átkarol, a hátán cipel… ezeket a képeket Missy és Louis csinálta, mert ők igen jól szórakoztak rajtunk. Csináltunk egy képet az étteremről, majd bementünk.
- Jó napot, 8 személyre volt foglalásunk- mondta Liam.
- Jöjjenek- mondta a nő, majd elvezett minket egy asztalhoz. Leültünk, majd elkezdtük tanulmányozni az étlapot. Olyan kaják voltak rajta, amikről azt sem tudom, hogy miből van. Végül én és Harry rántott húst kértünk, ketchuppal. A többiek meg minden szart. Fer vega salátát. Missy Gordon Belut, Niall egy egész családnak elegendő ételt kért, Liam olyat, amihez nem kell kanál, Louis répás tálat, Zayn pedig pizzát. Italnak pezsgőt kértünk.
   Mikor meghozták a rendelésünket, jóízűen elfogyasztottuk, majd néhány erős fiú kibontotta a pezsgőt, addig mi lányok a fiúknak és magunknak néztünk desszertet. Azt mondták, hogy válasszunk mi nekik. Én választottam magamnak egy trópusi gyümölcs tálat, Louisnak Répatortát, Harrynek pedig egy nagy adag fagyit, kehelyben. Missy Niallnak és Zaynek választott csokis sütiket, valamint fagyit, magának pedig cukorkát. Fer pedig Liamnek és magának választott vattacukrot. Mik nem kaphatók ebbe az étterembe? (
J)
   Mindenki nekiállt falatozni a desszertet. Majd megbontottuk a pezsgőt is. Mindent elfogyasztottunk, majd ott hagytunk egy igen magas számlát. A fiúk nem engedték, hogy mi fizessük.
- Mi lenne, ha kettes csoportokra oszlanánk és sétálgatnánk?- kérdezte Louis.
- Nekem jó, de minek kell csoportokra oszlani?- kérdeztem értetlenkedve.
- Hogy ne keltsünk nagy feltűnést, tudjátok most már ti is híresek vagytok.
- Jah, igaz.
- Akkor én leszek Liammel. A többiek úgy alakulnak, ahogy akarnak.
   Szuper, Missy és Fer együtt mentek, engem meg ki tudja kivel raknak össze XDD. Végül Harryvel együtt indultunk el.
   Találtunk egy szökőkutat és egy fagyizót is. Először elmentünk a fagyishoz.
- Milyet kérsz?- kérdezte Harry.
- Ömm… eper és… Velencei álom- mondtam.
- Jó, én pedig egy csokit és egy rágógumisat kérek szépen!- mondta-, tessék, itt van- mondta Harry miközben lerakta a lány elé a fagyi árát.
- Áh, ugyan már a vendégeim vagytok, ismerlek titeket- mondta mosolyogva.
- Áh, nyugodtan fogadd el!- mondta Harry.
- Nem!
- Hát akkor köszönjük- búcsúztunk el.
   Leültünk a szökőkút szélére. Sokat beszélgettünk, míg ettük a fagyit, majd hirtelen összekentem a fagyimmal Harry orrát. Nagyon viccesen nézett ki.
- Ejnye Lia, ezért most büntetés jár- mondta, mire én elkezdtem futni. Mikor már úgy volt, hogy zsákutcába kerültem, szépen levettem a magas sarkúm és átfutottam a szökőkútón. Harry követett. Majd a végén, amikor kiszálltunk belőle, elkapott és elkezdett csikizni. Két óriási árnyék eltakarta előlünk a napot. Megfordultunk és 2 biztonsági őrrel találtuk szembe magunkat.
- Adnátok nekünk autógrammot, a lányom kedvencei vagytok!- mondták egyszerre.
   A végére egész jól összebarátkoztunk velük, sőt még közös képet is csináltunk Harry telefonjával. Valamint olyat is, amikor a szökőkútban futkározunk, meg amikor összekenjük egymást fagyival.
   Louis hívta Harryt, hogy menjünk vissza a hotelhez és ott találkozunk, valamint, hogy megbeszélte a barátnőimmel, hogy náluk alszunk. De jó, kész csoda, hogy szóltak róla!!!
   Elindultunk a hotelhoz, azonban úgy döntöttünk, hogy minek legyünk pontosak. Így tökéletes lesz, mi érünk oda utoljára. Bementünk egy ruhásboltba.
   Minden féle ruhákat lekapkodtunk az állványokról. Bementünk egy-egy öltözőfülkébe, majd mikor kiértem, Harry már a tükörben nézegette magát.
   Mind a ketten irtó viccesen festettünk. Rajtam, iskolai egyenruha, Harryn pedig öltöny. Csináltunk komoly képeket. Majd átmentünk öltözni. Én felvettem egy egybe részes pizsamát, aminek csuklyája volt és lelógott róla kettő nyuszi fül, míg Harryn egy macis mamusz volt+ egy türkiz színű köntös. Nagyon viccesen néztünk ki benne, majd így is csináltunk képeket. Utoljára még felpróbáltunk ilyen rock kinézetű ruhákat, és úgy csináltunk magunkról nagyon vagány fényképeket.
   Visszaraktuk a ruhákat (ami kellett beleraktuk a kosárba) és épp indultunk volna a pénztárhoz, amikor megláttam az Avril Lavigne- Abbey Dawn ruhákat. Kikönyörögtem Harrytől, hogy még azokat nézzük meg és had próbáljak fel belőle. Éppen egy gyönyörű szoknyával magamon jöttem ki a próbafülkéből, és beálltam az egészalakos tükör elé, amikor egy kar fonódott derekam köré. Villant a vaku. Lett egy ilyen kép rólunk.
   Rengeteg ruhával baktattunk oda a pénztárhoz, ahol csak az eladó kedvesen mosolyogva nézett ránk, majd amikor leesett neki, hogy kivel is vagyok, erősen szuggerálta Harryt.
   3 nagy szatyorral indultunk tovább. Besétáltunk egy élelmiszer boltba is, gondolván arra, hogy ma este úgyis csapunk egy kisebb bulit.
   Vettünk 3 nagy adag pattogatott kukoricát, 4 csomag chipset, epret, 5 tejszínhabos flakont (jézusom, mit akarnak ezek), csokit, üdítőket, gumicukrot, kifli, vajat, sonkát és sajtot.
   Felraktuk a Harry telefonját, az egyik polcra, időzítettük, majd úgy csináltunk, mintha vásárolnánk. Tipikus olyan kép lett, hogy én tolom a kocsit, Harry pedig mellettem ökörködik.
   Így sétáltunk oda a pénztárhoz (persze azért vittük magunkkal Harry telóját). Amikor kiértünk a parkolóba megállítottunk egy velem egyidős lány, és megkértük, hogy fotózzon le minket. Hogy milyen kép lett? Benn ülök a bevásárlókocsiba, Harry pedig mögöttem áll.
   Megköszöntük a csajnak, majd indultunk a fényképészhez. 5 perc alatt előhívatta a képeket. Összesen 181 (!) db képet készíttettünk, két példányban. Jó délután volt.
   2 óra késéssel odaértünk a Hotelhez. Felmentünk a 4. emeletre, egyenesen Harryék lakosztálya felé (na, jó, útközben beugrottunk hozzám, lerakni a vásárolt ruhákat, de semmi mát nem csináltunk). Mikor röhögve betoppantunk, minden szempár ránk szegeződött.
   Harry ledobta a cuccokat az egyik asztalra, majd mindketten levágtuk magunkat egy fotelbe. Igen ám, de volt egy bökkenő. Mind a ketten ugyanarra a fotelra ültünk le, így én sikeresen belezuhantam, Harry ölébe. Gyorsan kipattantam és leöltem egy babzsák fotelre.
- Ti meg hol a sz*rban voltatok eddig?- kérdezte Louis röhögve.
- Öm… ruhásboltba, élelmiszeres boltba, fényképésznél, parkban, fagyizóban, parkolóban- soroltam és közben az ujjamon számoltam.
- Heh… akkor jól elvoltatok- mondta Missy.
- Igen, de miről maradtam le?- kérdeztem rá.
- Ja, majd elmesélem- mondta.
- Jó. De miért is jöttünk ma hozzátok?- kérdeztem értetlenül.
- Jah, ma itt alszatok- mondta Liam.
- De jó- mondtam cinikusan.
- Mi az, nem örülsz?- kérdezte Harry. Ahogy ránéztem egyből megváltozott a véleményem.
- De, hogy is nem!- mondtam mosolyogva. Jaj, azok a kék szemek, olyan gyönyörűek. A francba mi ütött belém? Nem, lehetek szerelmes, nem akarok még egy csalódást.
- Föld hívja Liát- mondta Louis és közben a szemem előtt legyezte a kezét.
- Jah, bocsi- mondtam zavartan
- Min gondolkoztál ennyire?- kérdezte Harry, amitől szerintem fülig vörös lettem.
- Nem érdekes- vágtam rá- inkább játszunk valamit?
- Játék?- kapta fel a fejét Fer. Na, igen, ő mindenben benne van.
- Mi lenne, ha üvegeznénk?- kérdezte Louis, gonosz vigyorral. Még csak pár napja ismerem, de tudom, hogy ez nagyon rosszat jelent.
- Na, nem. Veled én nem játszok olyat- vágtam rá egyből, mire a többiekből kitört a röhögés.
- Most mér?- mondta sértődötten Lou.
- Én benne vagyok- vágták rá egyszerre a fiúk.
- Én is- mondta gonosz vigyorral az arcán Fer.
- Jó, talán én is- mondta Missy. A francba többség nyert.
- Hát, látod Lia, kénytelen leszel játszani- nevetett Liam, mire én egy óriási boxoltam a vállába.
- Én kezdek- hozott egy üveget Harry, a konyhából, megpörgette. Naná, hogy rám esett.
- Lia. Felelsz vagy mersz?- kérdezte.
- Felelek- mondtam, mire Louis megjegyezte, hogy nyuszi.
- Mikor voltál utoljára együtt egy ágyban fiúval?- kérdezte, mire én fülig vörösödtem. Szerintem felérte a színem egy paradicsoméhoz.
- Ezt hogy érted?- kérdeztem
- Jaj, mikor feküdtél le valakivel, legutoljára?
- Soha, sem feküdtem le még senkivel- mondtam halkan, lehajtott fejjel.
- Tényleg?- kérdezte.
- Nincs több kérdésed- vágtam rá, majd megpörgettem az üveget.
   Megkérdeztem Missytől, hogy mi a célja az életben, mire ő azt felelte, hogy maradjak örökké a barátnője, valamint, hogy legyen egy pasija, aki szívből szereti.
   Missy megpörgette az üveget. Előre féltem.
- Háh, Harry, felelsz vagy mersz?
- Merek- mondta mosolyogva.
- Csókold meg Liát!- mondat, mire én nagyon vörös lettem.
   Harry odajött, megfogta a kezem, felhúzott, majd átkarolta a derekam, mire én lehajtottam a fejem. Az állam alá nyúlt, felemelte azt, majd közeledni kezdett az ajka az enyém felé. Megcsókolt. Szenvedélyesen csókolt. Feloldottam és fél perccel később már a göndör fürtjeibe túrtam a kezem, míg ő a fenekemre csúsztatta kezét. Nagyszerűen csókol.
   Nem tudom, hány perce csókolózhattunk, de amikor elváltunk egymástól, mindketten elmosolyodtunk, majd a többiekre néztünk. Tátott szájjal bámultak ránk.
- Ti nem csókolóztatok, hanem smároltatok- mondat röhögve Zayn.
- Hahaha!- mondta vörösen.
- Mind1- folytassuk. Harry pörgetett.
- Zayn, felelsz vagy mersz?- kérdezte.
- Merek.
- Menj oda Ferhez és játsszátok el humorizálva azt, hogy megkéred a kezét.
- De, nekem barátom van!- mondta Fer.
- És, ez csak egy játék!- mondat Harry.
   Nagyon röhögtünk, amikor, Fer felállt a kanapéra, mintha egy toronyba lenne zárva és Zayn pedig jött a seprűn, mintha az lenne a fehér lova. Zayn leugrott a seprűről, megölelte Fert, majd letérdelt elég. Igen ám, de még mindig a kanapén voltak és Zayn lecsúszott róla, magával rántva Fert. Nagyot röhögtünk rajtuk. Ezután már a földön térdelt le elé.
- Fer hozzám gyüssz’ feleségül?- kérdezte.
- Nem te paraszt, huzz a tanyára- mondta röhögve. Zayn nevetve feláltt, majd hátat fordítva indult. Fer nekifutott, majd pár pillanattal később már Zayn hátán volt.
- Hát még is, hogy hiheted el, hogy nem megyek hozzád? Te mentettél meg a vérengző levelektől- röhögött. Két perccel később. Én belekarolok Ferbe és úgy vezetem az oltárhoz, ami jelen esetben a konyánál lévő íves átjáró. Missy fején egy kalap, amiből kettő harisnya lóg ki fátyolként. Lábán Zayn edzőcipője, bőrkabát és egy cicanadrág. Zaynen, egy répás zokni és Fer magas sarkúja, rövidnadrág és felül semmi, csak tikszóval ragasztottak oda egy szalvétát virágként. Liam beállt papnak.
- Nos, emberek azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi legyünk Edzőcipő Harisnya és Répás zokni Szőrős láb esküvőjének- mondta röhögve, miközben arról a papírról olvasta fel, amit Fer és Zayn írt…- Akinek nem tetszik, az most szóljon, vagy maradjon kussban örökké!
- Én tiltakozom!- mondta Niall-, Répás Zokni Szőrős Láb az enyém! Csókolj meg szívem- mondat, majd odarohant és rácsapott Zayn fenekére. Na jó, itt már senki sem bírta, mindenkiből kitört a röhögés. Ráadásul az egészet levideóztuk Harry telefonjával. Valamint az ennyimmel folyamatos képeket csináltunk, hogy előlehessen hívatni.
- Folytassuk?- kérdezte Louis.
- Szerintem nézzünk filmet, úgy is hoztunk egy csomó nasit.
- Jó! Válasszunk kategóriát! Szavazzunk! Horror, Horror vagy horror esetleg vígjáték! és a döntés pedig, dobpergést: Horror- mondta Louis.
- Nee!- mondtam.
- Mi van félsz?- kérdezte röhögve Niall.
- Igen- mondtam vékony hangon.
- Akkor mindenképp nézzünk azt! Kör? Igen jó lesz- válaszolt saját magának Louis.
- Csak azt ne!- mondtam.
- Ugyan már, az nem is ijesztő!- mondták.
- Jó, de én elmegyek zuhanyozni és pizsiben térek vissza!- mondtam sértődötten.
- Mi is megyünk- mondták a csajok.
- Jó, tartsunk egy csajos pizsi partit- mondta vékony hangon Niall.
- Te is lány vagy?- kérdeztem tetetett meglepődöttséggel.
- Ahamm- mondta röhögve.
   Kimásztam a szobából röhögve, majd rohanva szobámba, felkaptam az estére kikészített fehérneműm, majd a ma vásárolt pizsik közül kiválasztottam egyet.



Röhögve kiválasztottam a Hello Kittys hálóingem, aminek csuklyája van. Nekem rózsaszínben van. Berohantam a fürdőbe. Negyed óráig áztattam magam a zuhany alatt, miközben azon gondolkodtam, hogy Harry eltudta felejtetni Jhonnyt. Ma nem is járt a fejemben és most már tényleg úgy gondolom, hogy nem tudnék érte egyetlen egy könnycseppet sem ejteni. Az ajtón dörömbölésre eszméltem fel. Gyorsan megmosakodtam, majd kiszálltam a zuhany alól. A tükör elé léptem. Megmostam a fogam, habár tudtam, hogy még enni fogok. Megfésülködtem, majd kiléptem az új mamuszomban a fürdőből. Fer röhögve nézett végig rajtam, míg Missy azt kérdezgette, hogy honnan van, mert neki is kell ilyen. Már, mint ők a ruhára értették. A mamuszon pont olyan volt, mint Harry-é. Direkt ugyan olyat vettünk.
   Elindultam a fiúkhoz. Beléptem az ajtón, amikor Harry meglátott kitört belőle a röhögés, ahogy belőlem is.
- Mi ilyen vicces?- kérdezték a fiúk.
- Lia pizsije és a mamusza. Ugyan olyan macis, mint az enyém. Ma együtt vettük.
- Őha, mik történtek ma még?- kérdezte Louis.
- Tessék it vannak a képek- röhögött tovább Harry, miközben odaadta Az albumot, ami már majdnem megtelt pedig csak a mi képeink voltak benne.
   Csak hangos röhögéseket hallottunk, majd egy „húú”-zást. Igen, azoknál voltak a húú-k, amikor például puszit nyomok Harry arcára, vagy amikor Harry nyom az arcomra egy puszit, majd amikor cica puszit adunk egymásnak, vagy amikor a tükör előtt átöleli a derekam.
   Majd, Louis a telefonját az orrunk elé nyomta. Egy kép volt rajta, nekünk még is többet jelentett. Legalább is nekem biztos. Ketten voltunk rajta, az első közös csókunk. Én csak elmosolyodtam, Harry viszont kikapta Louis kezéből a telefont és elkezdte nézegetni a képeket. Legalább 13 (!) képet csinált rólunk ez a lüke, ahogy csókolózunk. Majd, valahogy elcsóróm a telefonját, hogy átküldjem magamnak.
   Elkezdtük a filmet nézni. Én már az elején meg ijedtem. Valamikor a film közepe táján felálltam, és elindultam ki a szobából.
- Hova mész?- kérdezte Harry.
- A takarómért és a párnámért!- mondtam remegő hangon, majd kinyitottam az ajtót. A folyosón nagyon sötét volt-, valaki elkísérne?- kérdeztem elvékonyodott hangon. Mindenki belemerült a filmbe. Majd Harry kapcsolt és eljött velem. Mikor a szobába értünk, megfogtam a párnám és a takaróm. Épp indultam ki az ajtónk, amikor Harry megfogta a kezem és visszahúzott.
- Tényleg sose voltál még senkivel, ÚGY?- kérdezte.
- Nem- vágtam rá tök természetesen.
*
   A filmnézést abbahagytuk, majd gyors bevágtuk a maradék kaját. Jó, mondjuk én nem, hanem elaludtam. Reggel igen furcsa pózban ébredtünk fel. Én Harry ölében ébredtem, míg az ő szája az én arcomon volt. Harry lábát Zayn ölelte. Rajta feküdt a kanapén Niall, majd Niall hátán Missy. A földön Fer aludt. Louis pedig eltűnt.



Holnap következő rész! :) És nem is hoztam olyan későn a részt!!! :) Jelöljétek hogy hogy tetszett!



2 megjegyzés: