Powered By Blogger

2012. július 7., szombat

(¯`·._.·[ 7. Fejezet ]·._.·´¯)


 Sziasztok!! Köszönjük, a 2 tetsziket, a következő rész, holnap hozom!!! Jó  olvasást!! :)
   Mindannyian (mármint mi hárman, de szerintem a többiek is, mármint akik velünk jönnek) berohantunk a szobánkba, majd gyorsan felkaptuk az előkészített ruhánkat és futottunk a fürdőbe. Naná, hogy csak egy fürdő van és osztoznunk kellett. Mivel én voltam az első (hozzám van a legközelebb a fürdő, hah… J) gyorsan bementem, bezártam az ajtót (!) És felöltöztem, kifestettem a szemem (szempillaspirál+szemceruza (vízálló)) Ezeket vettem fel, ugye értitek hogyan? (A ruha alá a fürdőruha, és a kabátot csak belegyömöszöltem egy táskába… XDD)

 









 
   
És már ki is jöttem a fürdőből. Negyed óra. Hah, rekordot döntöttem.
   Utánam gyorsan befutott Missy. Ő így lépett ki (oké, csak a ruháját láttam, de tudom, hogy-hogy néz ki a fürdőrucija):
 

 








 
Ő csak 10 percet töltött a fürdőben.
   Bement Fer is a fürdőbe. Na, jó, ő itt kinn vette fel a felső ruháit (?) Ami így nézett ki:












 - Most, komolyan képes voltál felvenni koktél ruhát egy strandra?- kérdeztem.
 - Mi van? Imádok csinos lenni- mondat és egy 1000 wattos mosolyt mutatott. A fiúk kijöttek a szobájukból és mindegyikük tekintete végigsiklott rajtunk. Lementünk mindegyik emeleten és összeszedtük a lányokat. 1 húsz személyes busszal mentünk, mert jöttek velünk Liam és Louis barátnői, Danielle és Eleanor.
   Útközben én Missy mellett ültem, Fer Lola mellet, Tina.. Áhh… hagyjuk, inkább nem sorolom fel mind a 19 embert (igen, volt egy szabad helye, mivel a huszadik személy a sofőr, a 19. az X-faktoros Jhonny lett)!!
J A negyedórás út után (dugó volt a fővárosban), megérkeztünk.
   Mindannyian kiszálltunk a kocsiból, és futottunk a nyitott strand felé. Én gyorsan ledobtam magamról a ruháimat és a többiek is így tettek. Azonban még nem terveztem, hogy belemegyek a vízbe. Bekentem magam naptejjel, majd kifeküdtem a törülközőmre. A többi lány (Eleanor és Danielle kívül) mind futottak a vízbe és engem hívogattak, hogy menjek, mert tök meleg. Valami ilyesmit lehetett hallani „Lia, gyere má’, tök gyóóó. Fer má’ talált egy tengeri csigát (?) És nem fogtam egy ebihalat (!!!)” Na, jó. ezek után nem tudom, mit gondoljak róluk. Később hallottam sikításokat. Igen, a fiúk lenyomták a lányokat a víz alá.
- Szóval te vagy Lia! Gondolom, minket ismersz- mondta Eleanor.
- Igen és igen. Te vagy Louis barátnője, te pedig Liam-é, ugye?- kérdeztem.
- Bizony, egyébként nagyon ügyesen énekelsz. Hallottam, hogy még sose volt pasid. Komolyan, tök szép lány vagy és nincs, vagy volt pasid?- kérdezte Danielle.
- Ezt honnan tudod?- kérdeztem, mire ő a fejével Fer felé biccentett, a kis árulkodós-, hát, igazából lehetne pasim, ez ne vegyétek kérkedésnek, csak az, hogy akiknek én tetszettem, azok nekem nem. Nekem viszont sose tetszett senki. Oké, oviba volt egy fiú, akin Missyvel veszekedtünk, de az a fiú elment egy másik lányhoz- nevettem.
- Nekem te nagyon szimpatikus vagy- mondta Eleanor.
- Detto- mondta Dan.
- Hát, nekem is szimpik vagytok!!!- mondtam mosolyogva, majd felsikítottam, mert valaki leöntött egy vödör hidegvízzel, oké annyira nem volt hideg, de akkor is.
   Felpattantam, majd megfordultam és két gyönyörű két szempárba ütközött a tekintetem. Igen közel voltam hozzá és a szívverésem is a duplájára nőtt. Meztelen felsőteste melegítette az enyémet.

- Te idióta- mondtam röhögve, míg megtöröltem a vizes hátam (immár sehol se volt rajtam naptej, a víznek köszönhetően). Visszaterítettem a fürdőlepedőt és háton feküdtem rajta becsuktam a szemem, pedig napszemüveg volt rajtam. Reméltem, hogy többet nem fröcsköl le hideg vízzel Jhonny. Nem, hát, többet nem fröcskölt.
   Felkapott a karjába és befutott velem a vízbe. Beledobott a mélyvízbe. Én, természetesen remek színész vagyok így eljátszottam, hogy nem tudok úszni. Missynek ne volt annyi ideje, hogy szóljon, hogy igazából tudok úszni. Így Jhonny kétségbeesetten odajött hozzám és szorosan magához vonta a derekam, majd erős karcsapásokkal kifelé úszott a partra (oké, nem pont erre számítottam). Hirtelen kivergődtem a karjai közül (ami elég szar érzés volt, mert olyan jó helyen voltam ott mellette és ahogy beleszuszogott a fülembe, kirázott a ideg, az, hogy csak pár centi választotta el egymástól az arcunk az olyan jó vo… áh.. hagyjuk én nem lehetek, azaz nem vagyok szerelmes). Jól lefröcsköltem, amitől vizes lett az ő jól beállított haja. Ó-ó ebből rájött, hogy tudok úszni, a francba. Mire észbe kaptam, hogy menekülnöm kéne, már a karjában tartott és újra beledobott a vízbe. Prüszkölve jöttem fel a víz alól, ám épp csak annyi lehetőségem volt, hogy levegőt vegyek, mert újra lenyomott a víz alá. Mikor feljöttem, már készült, de én odaúsztam az egyik nagy kőhöz. Utánam jött, majd két kezét a fejem mellé helyezte és igen közel volt az arca az enyémhez.
- Mi az utolsó kívánságod?- kérdezte mosolyogva. A mosolyától már az első naptól fogva elájulok, olyan cuki.
- Öm… hogy ess el a vízben- mondtam, és mivel már a kisebb víznél voltunk leguggoltam és kihúztam a lábát alóla. Szegény, teljesen elvesztette az egyensúlyát és elesett. Még vizesebb lett a haja.
- Ejnye. Tudod, hogy mit tettél?- kérdezte-, ezért büntetés jár!- mondta, majd…
Jhonny szemszöge:
   Lia istenien nézett ki fürdőruhában, másban is, de így tökéletesen lehetett látni a homokóra alakját. Elveszettem az uralmamat magamnál és az ölembe kapva beledobtam a vízbe. (…)
- Mi az utolsó kívánságod- kérdeztem mosolyogva. Nagyon közel voltunk egymáshoz. Millió barátnőm volt, de ő más, olyan elérhetetlen épp ezért is akarom talán megszerezni. De, nem őt valahogy nem akarom kihasználni. Ő olyan jó szívű és kedves. És a hangjától megremegnek a térdeim. A mosolyától elolvadok, olyan cuki, a szeme csak úgy csillog a boldogságtól, ahogy a fülembe súg valami vicceset, kiráz a hideg, olyan jó érzés. Miket beszélek, nekem barátnőm van, Ben is nagyon kedves lány, de ő valahogy olyan taszító.
- Öm… Hogy ess el a vízben- mondta nevetve, majd leguggol és kihúzta magam alól a lábaimat. Nem tudtam megtartani az egyensúlyom, így elhuppantam a vízbe.
- Ejnye. Tudod, hogy mit tettél?- kérdeztem-, ezért büntetés jár!- mosolyogtam, majd ő elkezdett futni, ki a partra. Már vagy két perce „fogócskáztunk”, amikor egy eldugott helyre érkeztünk. Zsákutcába került, így kénytelen volt megadnia magát.
- Mondtam, hogy büntetés és meg is ígérem. Szóval, amit én ígérek, az általában be is tartom- mondtam nevetve.
- Tényleg?- kérdezte mosolyogva, amitől elolvadtam. Nem tudtam türtőztetni magam.
Lia szemszöge:
   Jhonny megiramodott felém, rám ugrott és ennek következtében mind a ketten a homokban hevertünk, csak nevettünk az egészen, ahhoz képest, hogy elég furán helyezkedtünk el. Ugyan is neki barátnője van és mégis rajtam feküdt.
   A nevetések csillapodtak, már csak egymás szemébe néztünk komolyan. Aztán később én az ő ajkát, ő pedig az én ajkamat nézte. Kivételesen is, nem tudom honnan (talán női ösztön) tudtam, hogy meg akart csókolni. Az ajka közeledett az enyémhez. Pontosan egy centiméterre egy ismerős hangot hallottunk meg:
- Hé… Jhonny haver, itt vagy- kérdezte Louis, és amikor észrevett minket leesett az álla-, bocs én nem akartam zavarni- motyogta-, csak csörgött a telefonod, Benita hívott- mondta szomorúan.
- Azt a ku**a…- mondta, majd lemászott róla és felsegített-, Louis lekopnál?- kérdezte.
- Óh… hát persze- mondta olyan 70 éves stílusba (?).
- Na, szóval bocsánatot szeretnék kérni tőled, az előbbi miatt, ne vedd támadásnak és tényleg mondd azt a barátodnak, hogy nem történt semmi… csak. Na, szóval érted- dadogta.
- Áh… semmi baj, igazából, ha nálad ilyenek a büntetések- motyogtam zavartan-, Várj, azt mondtad, hogy barátom?- kérdeztem leesett állal.
- Igen, tuti van barátod, ne, hogy már ne legyen, szép vagy, kedves igazi főnyeremény- mondta én pedig közben pirultam. Elmondjam neki, hogy még sose volt barátom?
- Hát. Tudod, nekem nincs barátom… és még soha nem is volt pasim. De ez alatt nehogy azt értsd, hogy ku**a vagyok, mert erről szó sincs. Csak annyi, hogy még sose volt pasim, soha életembe nem csókolóztam és még sose feküdtem le senkivel- mondtam szégyenlősen.
   Boldog mosoly terült szét az arcán, majd olyan történt, amit nem hiszek el…
   Közelebb lépett hozzám, megragadta a hozzá közelebb eső karomat, magához húzott, átkarolta a derekamat, várakozva a szemembe nézett, majd elpirult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése