Powered By Blogger

2012. július 4., szerda

(¯`·._.·[ 3. Fejezet ]·._.·´¯)


 Sziasztok!!! Hát meg is hoztam az új rész, remélem tetszik... nagyon szépen köszönöm azt az egyetlen egy követőt!!! :) Az előző részre csak egyetlen egy véleményt kaptam, amitől kicsit szomorú lettem :( De, azért remélem kapok, hozzászólást, vagy véleményt... :) Pusszancs :)

3. Fejezet
- Kicsim ébresztő! Hajnali 4 óra!- mondta anyu. Nekem nem esett le semmi, csak a fejemre húztam a párnám és aludtam tovább-, ma megyünk a válogatásra egy óra múlva!
   Na, erre már kipattantak a szemeim, majd felkapva a ruhámat:


berohantam a fürdőszobába. Lezuhanyoztam, megfésülködtem, megmostam a fogam, kisminkeltem magam (szokásosan), majd felvettem az előkészített ruhám. Míg én készülődtem, anyu a szendvicseket csinálta az útra.
   Láttam, a tesóim is készülődnek én pedig közben bemelegítettem a hangom. Reggelire müzlit ettem, majd csengettek és felpattantam a székről. Missy nyakába ugrottam, majd becsuktam mögötte az ajtót, de kár volt, mert újból csengettek. Most Josh volt. Kinéztem az ajtón, hogy jön-e még valaki, és megláttam Gemmát. Őt is beengedtem.
   Apu elordította (!) Magát, hogy indulunk. Egy kisebb busszal mentünk, mert egy ötszemélyes autóba nem igazán fér be 8 személy. Elindultunk. 2 órán belül oda is értünk és hamar sor is került arra, hogy meghallgassanak minket.
   Nagyon izgultunk. Mielőtt felléptünk volna a színpadra, Norit megcsókolta Josh és Mattet is Gemma, aki szintén ott volt velünk, mert táncolt. Én elszomorodtam, hogy engem senki se csókolt meg, majd kaptam egy öli ölelést Missytől, akinek ez szintén jól esett, mert ő is táncolt. Mivel én csak akusztikus gitáron tudok játszani, ezért Josh volt az, aki basszus gitározott. Felmentünk a színpadra.
- Jó napot!- mondtuk.
- Sziasztok! Mivel készültetek?- kérdezte, azt hiszem Nicole.
- Bruno Mars- Grenada- mondtam. Az összes mentornak leesett az álla, mert az egy igen nehéz szám.
- Kezdhetitek!- mondta az egyik férfi.
   Elkezdtem a gitáromat pengetni, később jött a szintetizátor, majd amikor elkezdtem énekelni, bekapcsolódott a dob és a basszusgitár. A lassúrésznél csak a zongorát lehetett hallani. A sikerünk meg volt. A nézőközönség állva tapsolt és füttyögött. Valamint megkaptuk mind az 5 igent.
   Visítva mentem le anyukéhoz, majd a nyakába ugrottam.
- Bocsi!- mondtam az egyik fiúnak, amikor elment mellettem. Valami furcsát éreztem a hasamba, de biztos csak az, hogy keveset ettem. Anyuék gratuláltak, majd az összes bejutott személyt visszaívták a színpadra. Közölték velünk, hogy holnapra pakoljunk össze, mert beköltözünk az X-faktor villába.
   Apu beletaposott a gázba és már az otthoni boltok előtt jártunk, amikor eszünkbe jutott, hogy nem vettünk fürdőruhát. Apu bekanyarodott az egyik bolthoz és mi lányok gyorsan kipattantuk a kocsiból. az eladók mosolyogva néztek minket. Megvettük őket:
Gemma:                                                                    
 

Nora: 

                                       
                                       
Missy:         
            
          








                            


 Lia (én):









                             


   4 papírtáskával a kezünkbe mentünk ki az üzletből. Beültünk a kisbuszba és hazamentünk. Útközben hazavittünk Missyt, Gemmát és Josht, mert nekik is pakolniuk kell. Ráadásul este 9 van, szóval igyekezni is kell.
   Otthon összesen 5 (!) Bőröndbe fértem bele, valamint a nővérkém is. A bátyus viszont 2-vel megoldotta. Missy hívott, hogy sikeresen bepakolt 7 bőröndbe, valamint Josh mondta Norinak, hogy ő is 2-be pakolt. Gemmáról, viszont nem tudok semmit. Remélem, nem hoz 20 bőröndöt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése