Powered By Blogger

2012. július 20., péntek

(¯`·._.·[ 17. Fejezet ]·._.·´¯)

Lia kutyusa látható a képen, további részletekért, olvassátok el a fejezetet.
   Sziasztok! Bocsi, hogy megint ilyen későn hoztam, de nem voltam itthon. A szomszédba volt és megköszöntöttük a kis csajt. Valami tünemény. Van egy rossz hírem, holnap nem lesz rész, mert bulizni megyek. Sajnálom, de gondolom ti se az egész napon gép előtt töltitek. Tényleg sajnálom. Kora délután indulok és kitudja mikor jövök haza, viszont holnap után hozok nektek új szereplőket, és a 18. fejezetet. Remélem megértitek! Pusszancs: Birokutya...
PS: Bocsi, egy kicsit rövidebbre sikerült :((
Rész:


   Átöltöztünk fürdőruhába és beszálltunk a Jacuzziba. Harry az ölbe ületett és elkezdte puszilgatni a nyakamat, majd a fürdőruha felsőmért nyúlt és kikötötte.
- Khömm… Harry, majd este!- mondtam.
- De akkor a gépen leszünk, délután 6-ra rakták át a repülőgép időpontját. Nem értem miért, hiszen a magánrepülőnk, de mindegy- mondta, majd folytatta tevékenységét.
   Ki emelet a vízből, majd lerakott az ágyra. Odafutott az ajtóhoz, megnézte, hogy biztos be van-e zárva (hihihi), majd visszajött és folytatta, amit elkezdett. Innentől a ti fantáziátok.
   Felöltöztünk, majd lementünk a többiekhez.
Harry szemszöge:
   Isteni érzés volt, újra együtt lenni Liával. Sokkal jobb volt, mint ezelőtt. Nagyon szeretem. Őt sose tudnám kihasználni, olyan más, mint a többi lány. Azok általában csak a pénzemre utaztak, míg Lia a szerelmemre. Nem bírnám ki, ha elveszítem. Mindennél jobban szeretem.
   A többieket az ebédlőben találtuk meg. Odasétáltunk hozzájuk és mi is rendeltünk magunknak. Miközben vártuk a kaját, Niall és Cher futottak be!
- Ez meg mi a fene?- kérdezte Cher, miközben felmutatta az újságot, aminek a címlapján ő és Niall volt, ahogyan csókolóztak.
- Hát, tegnap kissé lerészegedtetek, és megcsókoltátok egymást, amit lekapott egy fotós, majd elfutott- vázolta fel a helyzetet Lia.
- Ez csúcs, komolyan mondom. Én szingli vagyok, nincs barátom, egyenlőre nem is kell most, elegem van ezekből a hülye paparazzókból- mondta teljesen kikelve magából Cher.
- Hát nekem is!- csatlakozott Niall.
- Nyugi, minden rendben lesz!- mondtam, mire ők hőbörögve leültek az asztalhoz.
   Szépen megebédeltünk, majd mindenki felment pakolni. Hogy mi jó a pilótának abba, hogy egyre előbbre hozzák az indulást. Most kiderült, hogy kettőkor indulunk.  Háromnegyed egy volt, mire mindent bepakoltunk. Lementünk, majd kifizettük az itt töltött napokat és egyebeket amiket kellett, majd leültünk a fotelekbe és vártuk, hogy megjöjjön Paul.
   Igen ám, de ezek nem mi lettünk volna, ha nem történik semmi. Louisba még mindig volt a tegnapi alkoholból, ezért felcsimpaszkodott a lámpára és azon himbálózott. Zayn bealudt és miközben felrakta a lábát az üvegasztalra, lerúgott egy virágcserepet. Eleanor csatlakozott Louishoz, míg Danielle próbálta megetetni a joghurtot Liammel és amikor berakta Liam szájába a kanalat, Liam elfordult és leköpte a kanapé. Cher és Niall felháborodva ültek és egymáshoz se szóltak. Később felengedtek és elkezdtek fogócskázni a fotelok között. Mi Harryvel csókolóztunk.
   Egyszer csak Paul elüvöltötte magát.
- Elég fiatalok, most azonnal hagyjátok abba amit csináltok!- ordította.
  Szép libasorban elindultunk a kocsi felé. Bepattantunk és kimentünk a reptérre. Felszálltunk a magángépre. Mindenki szépen elhelyezkedett, majd úgy döntöttünk, hogy mindenki énekelni fog egy dalrészletet, akinek van, az a saját zenéjéből.
   Cher kezdte a Want U Back-el, aztán Harry folytatta a Momentsel, majd Louis a Stand Up-al, míg Zayn az Up all Night-al, Laim a WMYB-ből énekelt. Eleanor a Torn-t énekelte, Danielle a You Bellong Whit Me-t Taylor Swifttől, Perrie az egyik Nicky Minaj számot, mikor én rám érkeztünk én elkezdtem énekelni az első dalomat:
- I’ll make you belive in me, I can be what you want me to be- kezdtem el.
   A végén Harry megcsókolt, majd mindenki megtapsolta az új zenémet.
   A zenék éneklésével elhúztuk az időt, így hamarosan leszálltunk.
   A többiek hazamentek, mi pedig Harryvel mentünk hozzánk.
- Nem költözöl hozzánk?- kérdezte.
- Hát nem is tudom, közelebb lenne a suli. Meg kérdezem anyutól- mondtam mosolyogva.
   Mikor hazaértünk felvázoltam anyunak az ötletet, aki belegyezett. Elpakoltam az összes ruhámat, meg egyéb fontos cuccokat, majd Harryvel elindultunk.
   Megérkeztünk. Sehol se láttunk senkit, így gondoltunk, biztos a nappaliba vannak, mert oda nem látunk el. Felsétáltunk az emeletre, majd Harry bevezetett a szobájába.
- Ej, már egy kis nyugalmat sem adsz nekem?- mondom és a hangomon lehetett érezni a cinizmust.
- Hát látod!- vetette bele magát a játékba-, várjunk csak, te nem tegnap előtt töltötted be a 19-et?- kérdezte, mire én nem válaszoltam semmit, csak vigyorogtam-, háhá, nem úszod meg!- mondta, majd a szekrényéhez lépett.
   Elővett belőle, egy gondosan becsomagolt csomagot, majd átnyújtotta.
- Harry, ezt nem kellett volna, szerinted miért nem mondtam el?- kérdeztem.
- Ez még csak egy aprócska ajándék!- elővette a kanos vigyorát.
- Tudod mikor Harold, ma nem! Holnap suli!- mondtam.
- Épp ezért, indítsuk jól!- vigyorgott.
- Te teljesen hülye vagy!- jegyeztem meg, majd az ajándékért nyúltam. Óvatosan kibontottam, majd egy dobozkát pillantottam meg benne. Felnyitottam, a smaragdzöld tetejét, majd megpillantottam benne egy medált, amin ez állt: L+H. Kinyitottam és benne volt, az egyik csókolózós képunk, valamint a szív másik felébe bele volt vésve: Örökké téged szeretlek!
   Könnyek gyűltek a szemembe. Szorosan megöleltem Harryt és hosszasan megcsókoltam.
- Köszönöm!- mondtam.
- Ja, és még ez is hozzá van!- vett elő, a zsebéből egy újabb dobozkát, amiben egy ezüst lánc volt. Harry a medált felfűzte rá, majd a nyakamba akasztotta. Ismét megcsókoltam-, menjünk le a többiekhez, nekik is van számodra meglepetésük!- mondta.
- Te elmondtad nekik, hogy mikor van a szülinapom?- kérdeztem dühösen, mire ő csak vigyorogni kezdett.
   Lebaktattunk a többiekhez, akiket a nappaliban találtunk… hintázni a csilláron? Oké, azt hiszem nagyon megtetszett nekik Loui ötlete.
- Halihó srácok!- nevettem fel, mire mindenki elengedte a csillárt, így sikeresen seggre estek.
- Őő… szia Lia!- nevettek velem együtt.
- Lia van számodra meglepetésünk!- mondták.
- Nektek is? De jó nekem!- mosolyogtam.
   Louis kifutott, majd egy óriási plüssmackóval tért vissza, ami egy répát ölelgetett (!).
- Tessék Lia, ez a tiéd!- adta át a macit.
- Köszi Loui, és a hozzá járó plüss répát is!- nevettem fel, mire kikerekedtek a szemei.
- Jézusom! Baby Carrot!- mondta, majd kitépte a kezemből a macit, levette róla a répát, majd visszanyomta a kezembe, de olyan erővel, hogy, ha Harry nem áll mögöttem, hátraesek.
   Elkezdtünk röhögni.
- Lia ez a tied!- nyújtott egy dobozt Liam.
- Köszönöm- mondtam és kinyitottam. Egy baglyos bokalánc volt benne.
- Ezt pedig tőlem!- mondta Zayn-, ha már úgy is szerettek fényképeszkedni, elcsórtam Harry telefonját és rátöltöttem a képeket- mondta, majd a kezembe nyomott egy digitális képkeretet, amiben a képeink váltakoztak.
- Nagyon-nagyon köszönöm!- mondtam, majd megöleltem.
- És ez pedig tőlem!- mondta Niall, majd átnyújtott nekem egy gondosan becsomagolt Muffint-, én csináltam!- mosolygott kedvesen.
- Oh, nagyon ügyes vagy, köszönöm- mosolyogtam rá.
- És a második ajándék tőlem, aminek remélem nagyon fogsz örülni!- mondta Harry, majd elfutott és egy óriási dobozzal tért vissza, amin lukak voltak.
- Harry, nekem bőven elég ez a nyaklánc is, nem kell más!- mondtam.
   Még mentegetőztem volna, de Harry felnyitotta a doboz tetejét, és két gombszem figyelt rám. Kikaptam Harry kezéből a dobozt, és levettem róla a tetőt. Egy gyönyörű Bichon Bolognese kölyök kutya figyelt rám.
- De édes, istenem, köszönöm Harry!- ugrottam a nyakába kutyástul-, fiú vagy lány?
- Kis csaj!- mondta.
- Akkor legyen a neve… Nyuszi!- mondtam.
- Ez egy kutya- mondta értetlenül Zayn, mire a többiek tarkón vágták.
Nyuszi:



   Leraktam a földre Nyuszit, míg ő odafutott Nialllhoz, addig én megcsókoltam Harryt.
- Ba** meg, Lia, a kutyád lepisilte a papucsom- mondta Niall, mire odakaptuk a fejünket, majd elkezdtünk röhögni.
- Hé, ne sértegesd!- mondtam, majd felkaptam az ölembe a kiskutyámat.
- Igen is kapitány- nevetett a szöszi.
- Szerintem menjünk aludni, holnap suli!- mondtam-, és még egyszer köszönöm mindenkitől az ajándékokat- öleltem meg őket egyesével, majd egy-egy jó éjt puszit adtam nekik.
- Várjunk csak, húgi, te most itt laksz?- kérdezte Lou.
- Ahamm… Haroldka szobájába!- nevettem a saját mondatomon. Mikor Harry meghallotta, hogy zat mondtam rá, hogy Haroldka, bevágta a durcit, ugyan már Harry, Haroldka! Mivel engesztelhetlek ki?- kérdeztem mosolyogva, mire felcsillant a szeme.
- Lenne pár ötletem, a szobába!- mondta.
- Felejtsd el!- mondtam és megfogtam a kutyit és felcipeltem az emeletre.
   Elmentem zuhanyozni. Amikor már csak fehérnemű volt rajtam, kinyílt az ajtó, de nem Harry lépett be rajta, hanem Louis.
- Bátyóm, a kopogásról nem hallottál?- ordítoztam.
- De, csak bújócskázunk és mivel te bent vagy a fürdőbe, gondoltam itt úgy se keresnek!
- Te hülye vagy!- vágtam rá, majd megfogtam a pólója nyakát és kiráncigáltam a fürdőből-, ha még egyszer be mersz nyitni!- mondtam, majd két kéz fonódott derekam köré.
- Azt hiszem, inkább hagylak titeket!- mondta Lou és kiviharzott a szobából.
- Muszáj neked mindig felkeltened a barátom figyelmét?- kérdezte.
- Louis nyitott be! És különben is, ő a bátyám- mondtam.
- Én nem arra gondoltam- nevetett.
- Hülye!- mondtam és bementem a fürdőbe, Harry utánam jött, de gyorsan becsuktam az ajtót, és bezártam (!). Mikor végeztem, felvettem egy bugyit, meg egy bő pólót (még Harrytől csórtam) és kisétáltam.
- Olyan ismerős az a póló- mondta-, az, az én pólóm!
- Most már az enyim, és nem adom vissza!- öltöttem ki rá a nyelvem.
- Mondtam, hogy leharapom!- iramodott felém, és mivel pont háttal voltam a franciaágynak, ledöntött rá, majd vad csókolózásba kezdtünk ( semmi már nem történt… mondom SEMMI)
   Hamarosan ő is elment fürdeni, majd visszajött és befeküdt mellém az ágyba.
- Jó éjt szerelmem, szeretlek!- mondtam, majd adtam egy puszit a szájára.
- Álmodja velem! Én is szeretlek!- mondta, majd megcsókolt.
   Átölelte a drekeamat, míg én a vállába fúrtam a fejemet. Becsuktam a szemem és gondolkoztam.
   Vajon, lesznek barátaim? Milyen lesz a suli? Kik lesznek a többi hírességek? Ilyenkor lenne jó, Missy barátnőm támogatása, akik végig ott van mellettem. Azonban, amikor ő elment közülünk, akkor helyébe lépett Cher és felválltotta barátos nőm szerepét.
   Azóta is nagyon jól elvagyunk. Lassan két hónapja, hogy meghalt Missy.
Harry szemszöge:
   Éreztem, hogy Lia még nem alszik, hanem gondolkozik Én is töprengésbe kezdtem.
   Mi lesz holnap a suliban? Valami naygon rossz előérzetem van. Olyan, mintha valami történne Liával. Remélem, csak téves érzés. Lesznek dögös csajok? Áh, úgyan már, nekem itt van a leggyönyörűbb barátnő. Nála szebb nincs is! Vajon az órák milyenek lesznek? Azt mondták, hogy valami laza iskola, mivel már elvégeztük a kötelezőt. Itt csak ilyen pár órát kell tölteni és különböző feladatokat kapunk. Nekem nagyon szimpatikus, ráadásul lesznek még rajtzunk kívül más hírességek is, kíváncsi vagyok kik. Na, majd holnap minden eldől és mindenre megkapom a választ. Addig is, jóéjt Harry. Mondtam magamnak, majd lehunytam a szeme és álomba merültem.


3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök... :) A következő részről annyit elárulok, hogy lesz benn öröm, valamint negatív fordulat (azaz Lia elveszít valakit)

      Törlés
    2. Akkor úgy látom izgi rész lesz :) Nagyon várom *-*

      Törlés