Powered By Blogger

2012. július 2., hétfő

(¯`·._.·[ 1. Fejezet ]·._.·´¯)


Nah, sziasztok!!! Meg is hoztuk az új részt!! :) Remélem tetszik.. ez még csak egy kis ízelítő!! :) Pusszi!!! :)
 Reggel lerohantam a lépcsőn, mert jött a postás… és csengetett. Jaj, miket beszélek, nem azért rohantam, hanem mert olyan helyes. Nekem bezzeg sose hoz semmilyen levelet. Most besértődök rá…
   Behoztam az újságot és a leveleket, valamint képeslapokat. Minek kapunk mi képeslapot júliusban? Nincs is semmilyen ünnep. Később kiderült, hogy a nagyiék küldték Írországból. Milyen jó nekik. Körbeutazzák a világot. Én meg még csak a kedvenc együttesemmel se találkoztam. Imádom az One Direction-t. Oké felrohantam a szobámba (nem árt a mozgás…) és felöltöztem. Bementem a fürdőbe, megmostam az arcom, majd fogat is mostam, megfésültem a hajam, majd szög egyenesre vasaltam.
   Belopakodtam bátyus szobájába, majd ráugrottam, mire ő felébredt… ez volt a célom.
- Jézusom, Lia mit csinálsz itt ilyen korán?- kérdezte ásítva.
-  Korán? Fél 10 van bazzeg- nevettem fel, mire ő befogta a szám-, engemmj eljj!!!- mondtam neki.
- Nem beszélsz csúnyán?!- kérdezte, majd levette a kezét a számról.
- Úúú… ugye nem felejtetted el, hogy ma próba? És jövő héten X-faktor.- ujjongtam.
- Na meg a ló bugyogója. Én aztán nem megyek színpadra- mondta.
- Ne legyél be szari. Olyan jó lesz. És tuti tovább jutunk, hisz nagyon jók vagyunk- mondtam büszkén.
- Jó, de ha most nem hagysz, aludni, nem megyünk a válogatásra.
   Ki spuriztam a szobájából, majd kimentem az udvarra. Anyuék nem voltak otthon, már korán reggel elmentek dolgozni. Úgy döntöttem, hogy meglepem. Beágyaztam, letörölgettem, meg pucoltam a fürdőt és ezt mindenhol. Kimentem a kertbe, majd szedtem liliomot és bevittem egy vázába. Ránéztem az órára.
   11:00, anyu délbe jön haza. Gyorsan neki álltam ebédet készíteni.
   Csináltam Amerikai tálat, hagymás csirkével és görög salátával. Az emeletről mindenkit lecsalogattam a finom illatokkal. Felpattantam a biciklimre és hiper gyorsasággal tekertem el a zöldségeshez (ahol van gyümölcs is) és vettem egy jó nagy görögdinnyét. Hiper gyorsasággal haza tekertem, majd megterítettem.
   Anyu mikor belépett az ajtón, egyből a konyhába jött. Leesett az álla, mert ezt a receptet, még ő sem tudta. Pedig én nem használtam hozzá receptet, hanem csak úgy kipattant az elmebajos fejemből.
   Este 6-kor apa is hazaért. Még neki is maradt a finom ebédemből. Megdicsért, amiért ilyen finom ebéddel (neki már vacsi) vártam. Én csak vigyorogtam, mint a jó kislány. Jó mondjuk az is vagyok. Igaz csúnyán beszélek, szinte egész nap a gép előtt lógók, csavargok, vásárlok minden féle cuccost. Oké, a barinőm is ugyan ilyen. Este felmentem skypra.
- Csáóó!- üvöltöttem a kamerába.
- Csőőő!- ordította ő is, vigyorogva. Mind a ketten felnevettünk.
- Mizujs csajszii???
- Áhh… meg vagyok, ugye akkor jövő héten go London?- kérdezte izgatottan.
- Pontosan- bólogattam- JÉZUSOM!!!- üvöltöttem a kamerába.
- Mi az? Pók esetleg denevér?- értelmes arckifejezéssel nézhettem rá, mert elkezdett röhögni.
- Nem, mit fogunk fel venni?- kérdeztem sápadtan. Na jó, ne higgyetek divat majomnak, de odavagyok a ruhákért. A barátos nőm is lesápadt-, holnap go pláza!- mondtam.
- Oksi-toksi!- nevetett. Ráírtam Gemmára, aki örömmel mondott igent, a vásárlásra, mert már ő is meg akarta kérdezni, hogy nem-e megyünk. Há… megelőztem.
- Oki, Gemma is jön velünk, még a nővérkémtől kérdezem meg. Pill- mondtam, majd átrohantam Norahoz- nem épen kellemes helyzetben találtam őt. Joshal csókolózott. Megkérdeztem tőle, mire ő azt válaszolta, hogy „naná”. Visszarohantam a szobába és rávetődtem az ágyra.
- Jön- mondtam mosolyogva.
- Szupii- nevetett Missy.
- Na, én most megyek egyet csobbanni a medencébe, nem jössz át te is???
- Hát, ha nem zavarok…
- Ugyan már, te sose zavarsz. Sőt, hozz pizsit meg fogkefét és itt alszol- mondtam.
- Jó- tapsikolt.
   Kiléptem skypról és berohantam a fürdőbe. Felvettem a fürdőruhám, felgumiztam a hajam és magam köré tekertem a törölközőm.
   Csöngettek. Lerohantam a lépcsőn, majdnem el is tanyáltam, és kinyitottam az ajtót. Missyvel egymás nyakába ugrottunk, majd futottunk is fel a szobámba. Ledobta a cuccait a vendégágyamra és lebaktattunk a medencéhez. Levette a ruháit, mivel már otthon felvette a fürdőruháját, majd fejest ugrottunk a vízbe.
   Felfújtunk két csónakot és versenyeztünk. Majd inkább matracra váltottunk és pihengettünk. Hirtelen hatalmas csapódásokat hallottunk és beterített minket a víz. Naná, a bátyus volt a barátnőjével és a nővérkém a Joshal. Röplabda meccset kezdeményeztünk. Kicsit sem voltunk túl erőben (4 lány- 2 fiú). Viszont ők hosszabbat tudnak szerválni.
   Fél óra után, kiszálltunk a medencéből és bementünk a zene szobába. Elpróbáltuk 3x a dalt (Bruno Mars- Grenada), majd felmentünk Missyvel a szobámba.
   Missy választott egy filmet, amíg én lementem pattogatott kukoricáért. A barátnőm a Csajok Háborúját választotta. Eredetileg a „Kör” című filmet akarta, de sürgősen lebeszéltem róla. Nem tehetek róla, nagyon félek a horror filmektől. Ezen legalább lehet röhögni.
   Fél 12 felé Missy ráugrott az ágyra (az enyémre) és mondta, hogy beszélgessünk. A filmet kikapcsoltuk, mert már untuk, annyiszor láttuk.
- Szerinted nem fura, hogy lassan 19 évesek leszünk és nincs pasink?- kérdezte.
- Engem nem zavar, egyébként, neked, ha kell pasi, megkapod bármelyiket. Én meg vagyok pasik nélkül is. Figyelj, ők is csak meg bántanak, és még van jó pár. Igaz, tényleg lehet, hogy ciki, de ne foglalkozz vele. Jó, vannak jó dolgok is benne, például megvéd minket, ha sétálunk, nem egyedül kell, kézen fogva mehetünk…
- De ezt mi is meg tudjuk csinálni- mondta értetetlen fejjel. Oké, nem egy okos lány, sőt kifejezetten sötét ott a buksijában.
- De teljesen más, ha egy fiú van velünk. Kösz, egyébként nem fogok egy lánnyal csókolózni. De én beletörődtem, hogy nem lesz pasim. Tudom, hogy lehetne, de nem kell. Kiskoromba mindig akartam, de… ez mostanra megváltozott- mondtam.
- Ebben igazad van, és is így voltam, sőt az oviba volt egy fiú, emlékszel? Akiért mindig versenyeztünk és a végén pedig csak röhögtünk az egészen, mert kiderült, hogy neki Szamanta tetszett.
- Igen, az nagyon jó volt. Na, beszéljünk a holnapi napról…
- Jó… én igazából szoknyákat akarok venni, na meg persze kiegészítőket, meg cipőket, meg hétköznapi átlagos ruhákat, meg…
- Missy- szóltam nevetve-, tudom, te mindent akarsz, egyébként ezzel én is így vagyok. Imádom a ruhákat és minden mást is. De, nem az, hanem milyen jó lesz. 1 hét múlva Londonban leszünk.
- Igen- visítottunk fel, mire anyu bejött a szobámba, lekapcsolta a villanyt és mondta, hogy fejezzük be a beszélgetést, mert nekik holnap menni kell dolgozni.
   Mi természetesen megértettük és Missy visszament az ő ágyához. Ránéztem az órára, hajnali 1. Jobb lesz, ha alszok, mert holnap nem tudok felkelni.
Másnap…

1 megjegyzés: