Powered By Blogger

2012. július 30., hétfő

(¯`·._.·[ 24. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok! Meghoztam az új részt! :) Ez az első évad utolsó előtti része! Szóval holnap megkapjátok az első évad befejezését! :) Valamint kiraktam oldalra egy szavazást, megkérek mindenkit, hogy szavazzon! :) Észrevettétek, hogy pont egy hónapig tartott az első évad? Ugyanis holna rakom fel az utolsó részt és 31.-e lesz! :) A részről:
Kicsit sok benne az idő ugrálás, de remélem tetszik és bocsi, hogy rövidke lett :( Jelenleg ennyire engedte az időm :( Véleményeket és komikat várok! :) És örülök, hogy már 9 rendszeres olvasóm van, valamint az előző részhez kapott 6 tetsziket is nagyon köszön és persze Cintinek és Vickynek, akik mindig kommentelnek. És a többieknek, akik tetszikelnek! :)


24. Fejezet

- Nektek már senki az a lány! Harryvel volt kapcsolata, de már nincs. Bírom Liát, de nem engedhetlek el titeket!- mondta Paul, mire én dühös pillantásokat küldtem felé.
- Paul, ő a húgom! Ha nem is teljesen, de fél tesó- mondta Louis.
- És a volt barátnőm, akit még mindig szeretek és érte bármit, ilyenkor nem érdekelnek a rajongók, csak ő!- mondtam én is.
- A barátokért mindent!- vágta rá Liam.
- És ő mindig megmondja, hogy áll a hajam, nem úgy mint egyesek!- vágja rá Zayn is, aki szúrósan méregeti Pault.
- Engem pedig mindig elkísér mindenhova és minden őrültségben benne van!- mondja Niall.
- Menjetek, valahogy elintézem!- mondja Paul, majd leszáll a gépről és csak a távolodó alakját látjuk.
   A gép felszáll és egyenesen haza tartunk. A gépen teljes a feszültség, mindenki Liáért és Missyért aggódik. Másra se tudok gondolni, hogy mi van, ha baja esik.
Lia szemszöge:
   Missyvel el se engedjük egymás kezét. Összetartunk. És azon gondolkozunk, hogyan juthatnánk ki. Várjuk, hogy Nick kiengedjen minket, de mostanában ő se jön erre, mert nyaraláson van. Szuper, ő szép nyugodtan alszik, míg mi azon vagyunk, nehogy rosszat mondjunk és megöljenek.
- Olyan jó, hogy újra itt vagy! Nagyon nagy szükségem volt rád, de beletörődtem abba, hogy már sose leszel velünk- mondtam.
- Hát én is azt hittem, hogy soha többé nem látlak. És gondolom, hogy anyunak, hogy hiányozhatok. Naponta csak egyszer fogunk enni kapni és ráadásul nagyon szar is és kevés. De ennyiből kell ellennünk. Gondolom viszont akarsz látni mindenkit!- mondta.
- Igen, még csak két napja vagyok itt, de már mindenki hiányzik, beleértve Harry is, aki hiába csalt meg, megbocsájtottam neki, de nem voltam képes rá vele újra összejönni, amikor megláttam Nicoleval henteregni. Nick mindig megmondta nekem az igazat. Tudod, hogy megbántott, amikor 15 voltam, de megbocsájtottam neki és most vele vagyok. és képzeld, azt mondta, hogy szívesen lenne a baba apja!- mosolyodtam el, de Missy rosszallóan nézett rám-, Most mi van?- kérdeztem.
- Neked Harryvel kell lenned, mert szeret! Tudja, hogy élek és azt mondta, hogy egyből felhív téged, de gondolom addigra kivoltál már kapcsolva!- mondta Missy.
- Én nem hiszek neki, valahogy nem tudok benne megbízni! Ezek után? Igaz, hogy azt mondta, hogy Nicole támadt rá, de… áh. Basszus!
- Mi van?- kérdezi ijedten.
- Nicole, Nick tesója! Nem akarok vele rokonságba kerülni!- mondtam elképedve.
- Nem fogsz ne aggódj!- vigyorgott gonoszul-, te Harryvel leszel!
- Chö…most, hogy egy barátnővel vagyok elrabolva, nem is érzem olyan ijesztőnek ezt az egészet!- mosolygok rá. Még beszélgetünk, majd elnyom az álom.
Otthon:
- Már egy hónapja eltűnt!- sír anyu.
- Igen, de megfogjuk találni- mondta Harry.
- Hol keressük? Rengeteg helyen lehet, London nagy!- mondja Niall.
- Próbáljunk megnézni raktárakat!- mondtam.
- Raktárakat? Na, megszólalt az okos tojás!- mondja Nick.
- Fogd be! Csak tudom mi van, amikor egyszer már majdnem elrabolták Chert, a barátunkat.
- Igaza van Harrynek, Nick ne okoskodj! Lia barátnőjével már történt ilyen!- mondta apu.
- Gyertek, Londonban összesen 13 elhagyatott raktár van!- mondja Liam, miközben a laptopom tanulmányozza.
- Mindent meg kell nézni!- mondta Matt.
- Egy nap csak egy helyre tudunk eljutni, mind nagyon messze van! Sőt, van egy, ami már nem is London területén van, de még ide számítják.
5 hónappal később…
- Ha megmertek szólalni, azon a szép fejeteken lesz egy két lyuk, amibe belehaltok- mondja Milan apja.
- Apu, én még egy kicsit elbeszélgetek velük!- mondja gonoszan Milan.
- Rendben, de aztán gyere, félóra múlva indulunk haza, innen kijutni úgy se tudnak!
   Milan apja kimegy, míg a fiú odanyújtja nekem a telefonját. Nincs benn senki ismerősnek a száma, az első telefonszáma ami az eszembe jutott, azt tárcsáztam.
- Kicsöng- kicsöng-
- Haló?- szól bele idegesen Harry.
- Harry, Lia vagyok! Kérlek gyere értünk, siess!
- Lia, szerelmem! Hol vagy? Már is megyek!- kérdezi.
- London legmesszebbi raktárába, de csak óvatosan gyere! Aki elrabolt, annak fegyvere van!- mondom, majd kinyílik az ajtó és Milan apja lép be rajta.
   Meglátja, hogy telefonálok, majd előkapja a pisztolyát és lelövi a fiát, mire mi sikítozni kezdünk. Milan apja (Jore) kikapja a kezemből a telefont, majd beleordít.
- Ha ide mered tolni a mocskos képedet, akkor a kis szerelmedet már csak halottan láthatod. És a barátnőjét is!- röhög bele, majd kinyomja és kimegy.
   Missyvel sírva fakadunk, majd lövéseket hallok lentről. És kiabálást.
- Lia, Missy itt vagytok?- kérdezi Liam.
- Szerelmem? Missy?- kérdezi Harry is, majd Louis is csatlakozik.
- Hugim itt vagy? Missy?
- Itt vagyunk!- dörömbölünk az ajtó, mire kulcszörgést hallunk, majd megpillantom Harryt. Nyakába ugrok és megcsókolom. Ekkor természetesen észre veszi, hogy valami nincs rendben velem. Mielőtt megjegyezhette volna, közbe szóltam:
- Menjünk, hátha visszatér valamelyik testőr!- mondtam, majd karon ragadtam Őket és kivonszoltam. Ekkor láttam meg, hogy Nick végig látta a csókunkat. Oda mentem hozzá és szorosan megöleltem, amit viszonzott is. Tudta, hogy Harryt jobban szeretem.
   Kimentünk a kocsihoz, gyorsan bepattantunk, majd elhajtottunk. Otthon anyu nyakába ugrottam. Majd üdvözöltem apu, Chert, bátyust és a nővérkém. Ekkor elém lépett Harry:
- Kitől van?- kérdezi könnyezve és a hasamra néz.
- A baba…


5 megjegyzés:

  1. Ohh igazán nincs mit csajszi ,én is köszönöm , hogy minden új fejezetemhez írsz hozzászólást :)
    Ez a rész nagyon tetszik :) És Lia remélem mostmár elmondja Harrynek hogy tőle van a baba :) Várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Most komolyan siess mert ilyen rhelyen abbahagyni:Dvároom!!;Dnagyon joo!*-*

    VálaszTörlés
  3. Igazán nics mit!! :) Örülök neki, majd meglátod, hogy elmondja-e... :)Holnap hozom!! :) Sietek, de csak holnap hozom!! :) Hát igen, az én gonoszságom izgalmas helyeken abbahagyni!! :DD Várjad... XDD Köszii.. :)

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓÓ na nem máár miért hagytad itt abba :// Remélem már minden rendeben lesz Harry és Lia között :)) imádom!! <3

    VálaszTörlés
  5. Héé ez szupii! de benéznétek az én blogomba is nagyon köszönöm:http://avrilmalone1d.blogspot.hu/ szintén 1D-s reméllem tetszik :) elfogadok komikat tetszikeket és feliratkozást :) nagyon boldog lennék ha benéznétek mert már régóta nem írtak nekem megjegyzést és tetszikeketet sem kapok már ugy 1 hete :( :( pedig én nagyon próbálkozom :) hidjétek el! :)

    VálaszTörlés