Powered By Blogger

2012. július 17., kedd

(¯`·._.·[ 14. Fejezet ]·._.·´¯)

Halihó! Ma egy kicsit korábban hoztam, mert délután nem biztos, hogy lesz időm írni. Szóval itt a mai adagotok!!! :)
PS: Nekete egyébként a valóságban mi a véleményetek Cher LLoyd-ról??? Én nagyon bírom!! :)









   A mai napom boldogan telt, egészen estig, amikor kaptam egy üzenetet, de ezt majd csak később.
   Reggel, Harry csókjára ébredtem. Boldog mosoly terült szét az arcomon. Szembe fordultam vele és megcsókoltam. Ránéztem az órára, ami 13 óra 00-át mutatott. Gyorsan kipattantam Harry mellől és bementem a gardróbomba, előkészíteni a ruhát, amit felveszek estére.
   Három ruhát vettem elő, ami közül Harry választott. Pasiból van, ezét  az olyan stílusút választotta, ami dögösen áll egy lányon:


- Mit fogtok énekelni?- kérdezte.
- Hát a Forever Youngot- mondtam.
- Az tök jó! És tudok még egy meglepetést mondani!- mondta rejtélyesen.
- Akkor gyorsan bökd ki!- mondtam, de mielőtt mondott volna valamit, hosszan megcsókoltam.
- Azt akartam mondani, hogy kérek érte valamit, de úgy látszik, te gondolatolvasó is vagy. Szóval, ma lesz egy sztárvendég, aki nekünk nagyon jó barátunk és eljön velünk bulizni, velünk jössz?- kérdezte kiskutya pofival, aminek nem tudtam ellenállni.
- Persze, de ki az?- kérdeztem.
- Hát csak Cher LLolyd- mondta.
- Micsoda?- én őt imádom és mikor kimondta a nevét, egyszerűen felsikítottam.
- Na, akkor énekelsz, megvárjuk az eredményhirdetést és megyünk bulizni- mondta.
- Ez szuper!- mondtam, majd az örömtől még egyszer megcsókoltam.
- Olyan jó, hogy velem vagy!- suttogta Harry két csók között, mire nekem könnyek gyűltek a szemembe-, mi a baj?- kérdezte aggódva, mikor megpillantotta könnyfátyolos tekintetem.
- Semmi, csak ez nagyon meghatott- könnyeztem tovább, de ő mindig letörölte az arcomról.
   Puszit lehet a szám sarkára, majd mondta, hogy menjünk el a szokásos helyünkre fagyizni. Én beleegyeztem, már a liftnél voltunk, amikor eszembe jutott, hogy mit mondott Madison:
- Harry!- néztem rá csillogó szemekkel.
- Igen?- kérdezte.
- A fiúk nem jönnének? Madisonnak megígértem, hogy egyszer bemutatom Niallnak és az meg nagy szemétség lenne, hogy csak Niallt hívjuk magunkkal- mondtam.
- Szerintem jöhetnek, először az én fejemben is megfordult, csak nem tudtam, hogy mit szólnál hozzá, aztán inkább nem szóltam.
   Visszasétáltunk a fiúk szobájához, ahol meg is találtuk őket a nappaliban X-bokszozni.
- Hé, srácok van kedvetek eljönni velünk fagyizni?- kérdeztem.
- Ez kérdés volt?- dobták el a játékot és már futottak is a lifthez.
   Lementünk, majd elindultunk.
   Mikor odaértünk a szökőkúthoz, előre futottam, hogy szólja a lánynak, hogy kiket hoztam.
- Szia, Madison, hoztam neked egy kis meglepetést, kérlek ne sikongass!- mondtam nevetve.
- Olyannak ismersz?- kérdezte, majd amikor meglátta, hogy kik azok, lefagyott, szó szerint. Meg állt a tevékenykedésben.
- Srácok, ő itt Madison, az egyik új barátnőm. Madison ő itt Harry, akit már ismersz, Louis, Zayn, Liam és Niall, de szerintem ismered őket!- mondtam mosolyogva.
- Öm… igen, sziasztok! Mit adhatok?- kérdezte. Niall utat tört magának és végignézte a választékot.
- Zöldalma, citrom, csoki, vanília, eper és barack- mondta, mire a lány csak pakolta a tölcsérbe.
- Én egy epret és egy velencei-álmot kérek szépen- mondta Louis.
- Csoki-csoki- vágta rá Zayn.
- Hm… én egy citromot és egy epret- mondta Liam.
- Én pedig csoki-vaníliát- mondta Harry.
- Én tuttifruttis és eper!- mondtam.
   Szegény lánynak, most aztán volt dolga.
- Niall adnál egy autógrammot Madnek?- kérdeztem, mire Med ölni tudott volna a szemével.
- Persze akár többet is- mosolygott rá Niall.
   Adott neki aláírást és még közös képet is készítettek. Elköszöntünk a lánytól és elindultunk sétálni. Valahogy megint a szökőkúthoz tébolyogtunk. Suspitolást hallottam magam mögött, majd az 5 fiú megiramodott felém. Luis elkezdett csikizni, míg Harry felkapott a vállára és beledobott a szökőkútba. Ott Niall lefröcskölt vízzel, Zayn pedig víz alá nyomott. Liam meg csak röhögött az egészen.
- Ez kinek az ötlete volt?- kérdeztem dühösen.
- Harry-é!- vágta rá az összes fiú, mire Harry elmosolyodott.
- Ne mosolyogj Harry! Ma nem szólók hozzád én nem alszok nálad!- mondtam, majd hátat fordítottam.
- Na ne már Lia! Tudod, hogy csak vicceltem- mondta, majd átkarolta a derekam.
- Nem érdekel!- mondtam.
- Szóval még is hozzám szólsz?- kérdezte, mire én nem feleltem semmit. Erre ő elkezdte puszilgatni a nyakam és bevetette a legszebb mosolyát, amit eddig nem is láttam. Nem bírtam tovább, megfordultam és megcsókoltam.
- Ó, olyan gyönyörű gerlepárok vagytok! Hol van az én Kevinem, ráadásul Harold, te megcsalsz?- játszotta a szerepét Louis, mire mindenki elkezdett röhögni.
- Nem drága, Loui baby, csak egy bogár volt Lia száján és csak összenyomtam- röhögött Harry.
- Na azért, tudod jól, hogy előveszem a répa illatú parfümöm és befújlak vele?- mondta öregasszonyos stílusban.
   Mindenki röhögött, majd mikor kijelentettem, hogy ideje indulni, mert nekem még be kell melegítenem a hangom, hazaindultunk.
- Na, én most megyek átöltözni!- mondtam, majd megöleltem a fiúkat, Harrynek adtam egy csókot, majd bementem a szobámba, amikor becsuktam az ajtót egyből kopogtak.
- Igen?- néztem ki. Harry állt ott.
- Nem nézhetem, ahogy öltözöl?- kérdezte kölyökkutya pofival.
- Hogy eltaláltad Harold! Látom, te gondolatolvasó vagy!- mondtam, majd becsuktam az ajtót, még hallottam, hogy dörömböl, de nem nyitottam ki.
   Felöltöztem abba a ruhába, amit Harry választott reggel. És igaza volt, tényleg nagyon jól állt rajtam (előtört az egóm).
   Sminkelés közben, bemelegítettem a hangom.
*
   A színpadon nagyszerűen teljesítettünk, ráadásul itt volt Eleanor és Danielle is, mellesleg Dan beállt hozzánk Missy helyett táncolni.
   Mikor lejöttünk a színpadról odafutottam a fiúkhoz.
- Ejha, Harry ha legközelebb is ezt a ruhát adod rá Liára, isten bizony, hogy elcsábítom- mondta Zayn. Jah, igen hasonló kabát volt rajtam, mint rajta.
- Na nem, ő most már az enyém örökre- ölelt szorosan magához Harry.
- Helló fiúk, most volt fent a színpadin egy lány, Lia, aki k**va tehetséges, majd bemutattok neki?- jött oda hozzánk Cher.
- Öm, szia, Lia vagyok- nyújtottam kezet, de ő ahelyett, hogy kezet rázott volna, megölelt.
- Szia, örülök, hogy megismertelek, Cher vagyok!- mondta kedvesen-, te vagy Harry barátnője, jaj, nagyon gratulálok, sok-sok boldogságot!- mosolygott rám.
- Hát, tudom, én is örülök, hogy találkoztunk, te vagy az egyik példaképem, valamint igen én vagyok Harry barátnője- mondtam mosolyogva.
- De jó, végre kölyök sikerült egy normális lányt összeszedned!- nézett Harryre, mire én csak röhögtem.
- Normális lány? Én lenni normális lány?- kérdeztem röhögve.
- Te lenni normális lány, és te lenni, az én csodálatos barátnőm!- mondta Harry.
   Megcsókoltam, majd felhívtak minket a színpadra, az eredmény hirdetés miatt.
- Nos, ugye bár tudjátok, hogy miket nyernek, azok akik bejutnak az 5-be. Nos, akik tovább jutnak, azoknak a nevét mondom- mondta a műsorvezető.
- Fernanda Bugovy- mondta, mire Fer elkezdett ugrálni-, Nessy Jons.
- Igen?- kérdezte értetlenül Nessy. Szegény sötét. Agyilag.
- Tovább jutottál- mondta mosolyogva Simon.
- Tényleg? Víí- mondta, majd lerohant a színpadról.
   Elmondta, hogy még Jhonny is tovább jutott. Már csak hárman álltunk a színpadon. Bemondták a mikrofonba a nevünket. Olyan megkönnyebbülés öntötte el a testem, hogy majdnem össze is estem.
   Már csak Milan és Benita álltak a színpadon.
- Most azt a nevet mondom, aki ki fog esni- húzta az időt, majd 2 perc után megszólalt-, Sajnálom Benita, számodra véget ért a verseny.
- Hogy mi? Az lehetetlen, hiszen nekem van a legjobb hangom!- mondta bőgve.
   Még felmentünk tőle elköszönni, aztán pedig elindultunk bulizni. Két kocsival mentünk, én a sajátommal (anyuék utólag elhozták) és velem jött Harry, Louis és Cher, míg a másikban a többiek.
- Hogy az a lány aki a színpadon volt, milyen nagyképű!- mondta Cher.
- Majd mesélek neked később valamit, vele kapcsolatban és avval a Jhonnyval kapcsolatban- mondtam unottan. Harry a combomra simította kezét és úgy utaztunk tovább.
- Megérkeztünk, de régen buliztam már a fiúkkal! És most legalább lesz 3 lány is- mondta Cher, ja igen Danielle és Eleanor is jön.
   Kiszálltunk a kocsiból, és bementünk a bárba.
   A zene tombolt, pont Cher Lloyd- Want U Back. Cher a táncparkettre rángatott, hogy táncoljunk. Olyan jól fellazultam, hogy el is felejtettem, szörnyű dolgokat.
- Még nem is mondtam, de kiderült, hogy Luis fél tesója vagyok!- mondta Chernek.
- Komolyan, na mesélj!- rángatott oda a fotelokhoz és kért kettő koktélt.
- Hát, az úg volt, hogy mielőtt én anyum hasába lettem volna, megcsalta apát, Louis apukájával. De Louis apukája, azaz az én apukám nem is tudja, hogy létezem, mert anyum nem mondta le neki azért, hogy csak azért legyen anyuval, mer ott vagyok neki. És érted ezt csak pár napja mondták el- mondtam.
- Jézusom,neked aztán vannak izgalmas történeteid, tudsz még mesélni?- kérdezte nevetve és közben kihozták a koktélunkat.
- De még mennyit. Képzeld, jó ez nem izgalmas lesz, csak most úgy, hogy mondjam. Van 2 bátyám, Louis és Matt, valamint van egy nővérem, Nora és lesz egy öcsém!- mondtam röhögve.
- Hát, nem vagytok kevesen, hát nem, de a bátyus úgyis oda költözik a barátnőjéhez Gemmához, valamint a nővérkém is a barátjához.
- Szóval durván szólva, csak az öcséd marad ott anyudéknál?
- Pontosan. Egyébként van egy cikibb sztorim is.
- Na mesélj, kíváncsi vagyok!- mondta, majd ivott egy kortyot és kényelmesen hátradőlt.
- Harry az első barátom! De ne úgy gondolj rám, mint egy Ku*vára, hanem, őszintén. Oké, még sose feküdtem le senkivel, valamint az első csókomat, is most 18 évesen kaptam.
- Áh, ez nem ciki. És Harrytől kaptad?- kérdezte.
- Épp ez a baj, hogy nem, hanem egy olyantól, akinek aznap még barátnője volt. Szóval ez az egész úgy volt, hogy kimentünk a strandra a fiúkkal és volt még egy szabadhely a buszban- kezdtem a mesélés, néha amikor a vízbe dobálós részeknél jártam, felröhögött- aztán megcsókolt. De amikor este mentem le a lépcsőn, akkor meg szakított Benitával, de azt mondta, hogy én csak egy éjszakára lennék neki jó.
- Hát az a gyerek hülye!- mondta felháborodva-, behúzzak neki?- kérdezte röhögve.
- Áá, nem kell én már megtettem, igaz, hogy csak egy pofon volt, de még másnap is piros volt az arca- mondtam mosolyogva, mire ő felröhögött-, aztán egyre jobban kedveltük Harryvel egymás társaságát, aztán valahogy összejöttünk és most már több mint egy hónapja együtt vagyunk- mosolyodtam el.
- Az tök jó, de valami olyasmit is meséltek a srácok, hogy a barátnődnek volt valami…
- Igen, összejött egy taplóval, akivel le is feküdt és teherbe esett. Aztán amikor elmondta Milannak, ő elutasította, így Missy, már nem akart élni, ezért felakarta vágni az ereit, de én még időben érkeztem és kikaptam a kezéből. Nagy nehezen jó útra térítettem, de amikor lementünk a fiúkkal vacsizni, akkor megtaláltuk a földön heverve. Elcsúszott egy víztócsán és beverte a fejét, beszállították a korházba, de elvesztette a babáját, aztán az anyukája úgy döntött, hogy inkább hazaviszi. De bármikor képes így megölni magát, ezért aggódok érte!- mondtam.
- Hát, sajnálom, szívesen megismerném!- mondta-, na felejtsük el ezt a szar kedvet, nézd jönnek a fiúk, rajtuk röhögni fogsz, már előre látom!- mondta nevetve.
- Louis, mondom, hogy nem iszol többet, így is már teljesen ki vagy készülve!- szorongotta Eleanor Lout, aki mindig azt válaszolta, de csak egy picit, de ahhoz, hogy ezt megértsük, szótár kellett.
- Szia szerelmem!- mondta Harry és nem lehetett egy csöpp alkoholt sem érkezni rajta.
- Szia, hogy-hogy te nem ittál?- kérdeztem.
Harry szemszöge:
   Megfogadtam, hogy nem fogok inni, mert nem akarok kellemetlen helyzetbe kerülni egy idegen lánnyal. Nem élném túl, ha elveszíteném Liát.
   Valahova eltűnte Cherrel, biztos nagyon jóba lettek. Én ennek nagyon örülök, mert nekünk Cher nagyon jó barátunk. de tényleg csak barátunk.
   Éppen meg akartam csókolni Liát, amikor üzenetet jelzett a telefonja.
   Felvette, de nagyon elsápadt az arca, miközben beszélt. A végére már a könnyei potyogtak.
Lia szemszöge:
   Éppen megakartam csókolni Harryt, amikor jött egy üzenetem a telefonom. A kijelzőn Missy anyukájának a neve villogott.
- Bocsi, ezt muszáj megnéznem!- mondtam, majd megnyitottam az üzenetet.
„ Haza tudsz jönni?”- olvastam.
„ Persze, de mi történt?- üzentem vissza.
„ Missy…”- jött az üzenet. Egyből értettem, ezért folyóként folytak a könnycseppek az arcomon…


2 megjegyzés:

  1. Áá!!! Pont az izgi résznél.. :(
    Nagyon jó a blogood! *o*
    Kövikét várom már :)) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, de ma délután jön a következő rész!!! :) Örül, hogy tetszik!! :)

      Törlés