Powered By Blogger

2012. július 15., vasárnap

(¯`·._.·[ 12. Fejezet ]·._.·´¯)

Sziasztok, végre sikerült emberi időpontban hoznom az új részt! Nem érzem olyan jónak, mint az előzőt, mert valahogy az időjárás is befolyásolja a kedvem, ugyan is itt nem valami mesés az idő, azért remélem tetszik!!! :) A következő rész holnap jön!! :) A tragédia már nagyon közel van és valószínűleg a 15. fejezetbe benne is lesz, de még nem biztos. Valamint a következő részbe ugrálni fogok az időben, nem sokat, csak egy kicsit! :) Üdv: Birokutya...
._.-      - Egyszer az életben mondd azt, amit érzel!
- Jó, rendben. Legyen. Megteszem. Úgy éreztem, hogy el kell jönnöm, mert lehet, hogy igazán fontos leszel nekem és ettől borzasztóan megijedtem, mert akkor meg tudsz bántani... vagy csak nem voltam kész rá, hogy ennyire szeressek valakit, mint Téged.-._.

Rész:




   Befeküdtem az ágyba, majd jó mélyen beszívtam a szoba illatát, férfi parfüm? Az meg hogy kerül a levegőbe?Áh, biztos amikor Harry itt volt. Gondolkoztam, majd szét akartam terülni az ágyon, de a kezem beleütközött valamibe, pontosabban valakibe…
   Göndör fürtök, jézusom. Felültem teljes lendületből az ágyon, felkapcsoltam a villanyt és körbe néztem a szobában. Ez nem az én szobám és ki van mellettem? Ránéztem a mellettem békésen fekvő Harryre, aki a fény miatt kinyitotta a szemét.
- Mi a..? Lia? Te mit keresel itt?- pattantak ki a szemei, majd elmosolyodott.
- Magam se tudom- mondtam, majd fel akartam kelni, de Harry visszarántott a kezemnél fogva.
- Ejnye Lia, nem tudod magad türtőztetni. Még, hogy én vagyok a perverz- vigyorgott.
- Te hülye vagy!- mondtam és felálltam volna, de a kezével még mindig fogott- Elengedsz?
- Talán, de kérek érte cserébe valamit!- mondta huncut vigyorral az arcán.
- Mi csodát?- húztam össze a szemeim.
- Egy csókot, ide a számra- mutatott mosolyogva a szájára.
- Felejtsd el Harold!- mondtam.
- Akkor itt alszol velem!- mondta és nyúlt a villanykapcsolóért.
- Na, jó!- mondtam, majd odahajoltam hozzá és adtam neki egy rövidke csókot, de ő hosszúba vitte át, már megint nem bírtunk magunkkal, de most szerencsére mind a ketten észbe kaptunk.
   Lemászott rólam és elengedte a kezem. Nyomott egy puszit még a számra és elköszönt. Kidugtam rá a nyelvem, azért, mert csalt.
- Leharapom!- mondta.
- Nem!- mondtam nevetve.
- Na, majd meglátjuk!- mondta és megiramodott felém.
   Én természetesen amilyen béna vagyok kinyitom az ajtót és elestem a küszöbben. Az én formám. Oda fut hozzám, felsegít, majd megcsókol.
- Még mindig meg van- dugtam ki rá a nyelvem és befutottam a szobámba.
   Oda kocogott az ajtómhoz és halkan elmondta, hogy most megúsztam, de legközelebb nem. És, hogy akkor holnap találkozunk. Mondtam neki, hogy már kíváncsi vagyok hova visz.
   Bedőltem az ágyamba és hamar álomba merítettem magam, a manók világában.
Másnap…
- Ébresztő álomszuszék, kelj fel!- ordibált a fülembe Missy.
- Hagyjá’- morogtam és a fejemre húztam a párnám.
- Tudod nem kellett volna hajnalban fogócskáznod- röhögött, majd lehúzta rólam a takarót. Nem segített. Hozott egy pohár vizet.
- Ne akard, hogy rád borítsam- mondta gonosz kacajjal. Felnéztem a párnából és gúnyosan ráemeltem a tekintetem.
- Úgy se mered- mondtam, majd visszaborultam a párnámra. Meglódította a poharat, aminek a tartalma az én nyakamra folyt-, oké, fent vagyok- ordítottam és kipattantam az ágyból.
   Berohantam a fürdőbe, lezuhanyoztam, megmostam a hajam, és magam köré tekertem egy törülközőt. Fogat mostam és kijöttem a fürdőből hajat törölgetve.
- Mit vegyek fel?- kérdeztem, miközben odaálltam a gardróbom elé.
- Vigyázz- mondta, és félrelökött.
  A ruha kupac csak gyűlt a gardrób előtt, amikor Missy egy kész felszereléssel állított elém. Egy fehér koktél ruha volt nála, fekete magas sarkúval és különböző kiegészítőkkel (fekete táska, kedvenc fülbevaló (zsiráfos), karkötő):


- Minek öltözzek ennyire ki?- kérdeztem.
- Te mondtad, hogy azt mondta neked Harry, hogy öltözz csínosan- vigyorgott.
- Na, jó, akkor felveszem.
- Várj! Először megszárítom a hajad- mondta és elfutott a hajszárítóért. Leültetett az ágyra és elkezdte szárítani a hajam.
- Egyébként tegnap óta nagyon vigyorogsz, mitől van ilyen jó kedved?- mosolyogtam rá.
- Majd este elmondom- vigyorgott tovább.
- Pasi ügy?- kérdeztem, mire ő csak hallgatott-, hallgatás beleegyezés!
   Nem szólt semmit, csak tovább szárította a hajam. Mikor végzett beparancsolt a fürdőbe öltözni. Felkaptam magamra a ruhámat és a többit, majd kibotorkáltam.
- Jézusom, ez tökéletesen áll rajtad. Emlékszel, még tőlem kaptad és sose volt rajtad.
- Jah- ennyit tudtam mondani, mert megragadta a kezem és visszaültetett az ágyra elkezdte megcsinálni a sminkem. Megkértem rá, hogy ne csinálja csicsásra. És nem is csinálta, tökéletes lett. Kép:


   A hajamat valami érdekes csavarókkal becsavarta és mikor kibontotta olyan hatást keltett, mintha spirál dauer lett volna benne. Elképesztő volt.
   Ránéztem az órára. 9 óra 50 perc. Azt hiszem, megyek, mert a bejárathoz beszéltük meg az indulási helyet.
   Beszálltam a liftbe és lementem. A bejárati ajtónál állt ő is. mikor megpillantott, lefagyott. Oda mentem hozzá és két puszival köszöntöttük egymást. Mellé álltam (a fene, még így is magasabb nálam, hogy magas sarkú van rajtam, igaz, hogy csak pár centivel, de akkor is) és elindultunk.
   Rajta öltöny volt, természetes, hogy nem szoknya. Egy közeli étterembe mentünk be, ahol már volt lefoglalva számunkra egy asztal.
- Köszönjük- mondtuk, amikor a pincér lerakott elénk 1-1 étlapot.
   Megrendeltük a kaját, majd elkezdtünk beszélgetni.
- Tegnap tényleg nagyon jól éreztem magam- mosolyogtam rá.
- Én is.
- És, ma mit fogunk csinálni?- kérdeztem.
- Az még titok- válaszolt rejtélyesen.
- Cajj- nyafogtam, mire ő felnevetett.
   Megérkezett a kaja (hihihi… szerk. megj.). Szépen megettük, majd tovább beszélgettünk. Egyszer csak elém csúsztat egy dobozkát.
- Nyisd ki!- mosolyog rám. Meglepetten felnyitom a tetejét. Egy ezüst nyakláncot látok benne, rajta egy H betű és egy barna karkötő, ami gumírozott volt és cseresznye és barackmag volt rá felfűzve. Csodálatos volt. Harry odébb csusszant a félköríves fotelbe, így már közvetlenül mellettem ült. Megfogta a nyakláncot, felemelte a hajam ás a nyakamba akasztotta. A karkötőt pedig felhúzta a kezemre.
- Köszönöm- vigyorogtam, mert örültem, mint majom a farkának.
- Igazán nincs mit. Szeretnék kérdezni valami- mondta.
- Igen?- húztam fel a szemöldököm.
- Hát… tulajdon képpen, egész végig ezen kattogott az agyam, de nem mertem megkérdezni, de most talán van annyi bátorságom- nyökögte, mire én elmosolyodtam-, leszel a barátnőm?
   A kérdés hirtelen lesokkolt. Örültem, mert szerintem én is viszont szeretem, de hirtelen érintett. Nem tudtam mit válaszoljak, csak bámultam magam elé. Ő lenne az első barátom. Mi van, ha elrontom? Majd hirtelen ötlettől fogva, felpattantam és kirohantam az étteremből. Csak rohantam és rohantam. Majd odaértem a szökőkúthoz, ahol mindig olyan jól szórakoztunk. Sírtam. Fél órája ültem ott és zokogtam, mikor valaki leült mellém. Nem Harry volt, mert őt felismerném, mert ha a közelemben van, felgyorsul a szívverésem és a térdem is megremeg. Nem ő volt, valaki más. Ráemeltem a tekintetem.
   A fagyis lánnyal találtam szembe magam, aki mindig olyan kedves volt velünk.
- Mi történt, miért sírsz?- kérdezte kedvesen.
- Nem tudom, de tényleg fogalmam sincs- mondtam teljesen őszintén.
- Az, hogy lehet?- kérdezte komolyan.
- Hát, hosszú történet- mondtam majd elkezdett esni az eső.
- Gyere, a fagyizónál van fedett helység, oda…- mondta, de nem tudta befejezni a mondatot, mert meglátta közeledni Harryt. Oda bökött a fejével, jelezvén, hogy vele kapcsolatos, mire én csak bólintottam. Harry odaért mellénk-, akkor én most megyek, majd még beszélgetünk!- mondta, majd lehajol és a fülembe súgta: tudsz nekem szerezni egy aláírást Nialltől?- mondta és én csak elmosolyodtam és bólintottam. Elsétált és ott hagyott Harryvel, a zuhogó esőben.
- Nézd Lia, ha nem akarsz, nyugodtan mond meg! Megértem, ha te nem szeretsz viszont, csak egy barátként gondolsz rám- mondta szomorúan, mire én megráztam a fejem.
- Itt nincs olyanról szó, hogy nem akarok veled járni. Csak magam se tudom, hogy mit érzek. Ha meglátlak, a szívem a torkomban dobog és kétszer gyorsabban ver. Ha hozzáérsz valamimhez, beleremeg a térdem, de amikor megcsókolsz, ez mind együtt és még a pillangók is társulnak hozzá, akik a hasamban repkednek. Érted, én még sose voltam szerelmes. Vagy is voltam, de akkor nem éreztem ilyet- néztem rá óvatosan. Láttam, hogy mosolyog.
- Lia, ezt hívják szerelemnek- mondta, mosolyogva.
- Tényleg?- néztem rá, immár én is mosolyogva.
- Igen- mondta és közelebb lépett hozzám.
   Most már felálltam a szökőkútról és közelebb léptem hozzá. Gyengéden megragadta a karomat és közelebb húzott magához.
- Ilyenkor mit érzel?- kérdezte a szemembe nézve, miközben homlokát az enyémnek támasztotta.
- Boldogságot, és, hogy elolvadok a szemeidtől- nevettem.
- És most?- kérdezte, miközben egy puszit nyomott a számra.
- Azt, hogy a fellegekben érzem magam- mosolyodtam el.
   Harry közelebb hajolt hozzám, de mivel direkt úgy tartottam a fejem, hogy ne tudjon megcsókolni, elkezdte puszilgatni a nyakam. Nem bírtam magammal, ettől mindig beőrülök. Elfordítottam a fejem. Harry nem habozott, a nyakamról letapasztotta ajkait és az enyémhez nyomta. Először ismét csak puszilgatta, majd belemerültünk a csókolózásba. Esőben. Valami hatalmas mámort éreztem testemben. Fantasztikus volt. Ez volt életem legeslegjobb csókja.
   Elváltak ajkaink, majd oldalra kaptuk a fejünket, ahol elkezdett tapsolni Madison és ehhez csatlakozott a többi idős házaspár és más fiatalok. Küldtem Madison felé egy mosolyt, majd Harry összekulcsolta kezeit az enyémmel és elindultunk egy ruhásbolt felé, ugyan is nem akartunk egész nap a vizes ruháinkban császkálni.
   Vettünk magunknak egy másik ruhát.
Enyém (még egy bőr dzseki is):


Harry-é (Jack Wills pulcsi és farmernadrág):


   Kifizettük, majd kézen fogva kisétáltunk az üzletből.
   Úgy döntöttünk, hogy beülünk egyet a moziba, természetesen 3D-ra, mert ott hordhatunk szemüveget, hogy ne ismerjenek fel.
   Megvettünk a jegyeket és a kaját, majd leültünk egy padra, ameddig nem kezdődik a film. Harry átkarolta a vállam, míg én szorosan hozzábújtam.
   Kinyitották az ajtót és bevonultunk a helyünkre.
   Nagyon jól éreztük magunkat. Harry ölében ültem, mert mindig megijedtem, ugyan is az a lökött direkt horror filmet választott. Amikor unatkoztunk, pattogatott kukoricát dobáltunk.
   Még a film vége előtt kiküldtek minket, mert zavartuk a nézőket. Mi ezen csak folyamatosan röhögtünk Harryvel.
   Kisétáltunk a plázából és elindultunk, csak úgy a városban. Szerintem Harry meghallotta, hogy összekoccannak a fogaim…
- Fázol?- kérdezte, miközben átkarolt.
- Most már nem!- mosolyogtam rá. Erre ő is elmosolyodott, majd szembefordult velem és megcsókolt. Újabb kép készült rólunk, így, hogy csókolózunk.
   Úgy döntöttünk, hogy előhívatjuk ezeket a képeket is, meg a tegnapiakkat is. Bementünk a fényképészhez, majd odaadtuk neki Harry telefonját és kábelét a géphez, majd előhívattuk őket, két példányban. Most sokkal több kép készült. 209 (!).
   Mivel már tényleg sötétedett és ma van fellépés az X-faktroban, ezért elindultunk haza.
   Mikor a villa elé értünk, bementünk és ledobtuk magunkat a többiek közé. Harry átkarolta a derekam és a vállam, én pedig a nyaka köré fontam karjaimat. Így néztük a Túl a sövényen című mesét a többiekkel a nappaliba, akik nem tudták levenni rólunk a szemeiket.
- Ma, ott alszotok Missyvel nálunk? Hívnánk Fert is, de ő nem ér rá- suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg-, ráadásul csaphatnánk egy jó kis bulit is- mondta mosolyogva.
- Nekem jó!- válaszoltam.
- Mi lenne, ha meglepnénk a fiúkat és Missyt avval, hogy majd csak este derülne ki, az, hogy együtt vagyunk?- kérdezte.
- Jó lenne, de itt most mindenki minket figyel és hamar terjednek a hírek- mutattam a körülöttünk ülő lányokra, mivel csak azok voltak ott.
- Azt elintézem, csak figyelj- mondta-, lányok, ha nem szóltok erről egyenlőre senkinek, kaptok tőle autógrammot- mondta, mire az összes lány felsikított és megesküdött, hogy nem szólnak. Én csak nevetve néztem Harryre, aki felállt és ki osztotta amit megígért.
   Felmentünk a 4. emeletre, majd a szobámnál, Harry adott egy hosszú csókot, amit senki se látott, majd elment a szobájába. Én pedig bementem az ajtón és ledőltem az ágyba.
- Na, milyen volt, mindent mesélj el!- üvöltött rám, a mellettem lévő fotelből Missy.
- Jézusom!- ordítottam fel. Missy nagyon megijesztett.
- Na?- kérdezte.
- Nem történt semmi, csak sétáltunk és elmentünk vásárolni, mert nem akartunk a vizes ruhánkba mászkálni- mondtam, a részben igazat.
- De kár.
- Na, most te mesélsz, miért vagy mostanában ilyen vigyori?
- Hát, tudod van Milan, Milan Korall?
- Igen?- kérdeztem felhúzott szemöldökkel. Nekem az a srác nagyon nem szimpi, rengeteg barátnője volt már neki.
- Hát, összejöttem vele és le is feküdtünk, de az óta már késik és hányingerem van folyamatosan- mondta.
- Jézusom, ugye?- kérdeztem.
- Nem tudom, szerintem nem!- mondta.
- Most azonnal csinálj meg egy terhességi tesztet- ordítottam rá, mire ő megszeppenve felkelt és lement a patikába.
   Jézusom, csak ne legyen terhes ettől a baromtól. Folyamatosan ezen kattogott az agyam. Az a fiú csak kihasználja. Missy visszaért, beküldtem a fürdőbe, mire ő sírva jött ki:
- Na, mi van?- kérdeztem tőle idegesen.
- Kis babám lesz- mondta szipogva.
- És örülsz neki, vagy nem?
- Hát, igen, de szerintem még fiatal vagyok ahhoz, hogy anya legyek- mondta.
- Pontosan, de akkor leveteted, vagy mit csinálsz?- kérdeztem.
- Biztos, hogy nem! Nincs szívem elvenni egy kisbaba életét- mondta, mire elmosolyodtam.
- Oké, nyugodj meg, mert akkor ez árt a babának- mondtam-, egyébként ma hivatalosak vagyunk a fiúkhoz és ott is alszunk- mondtam.
- De jó!- örvendezett, majd kiment, mondván, hogy készülni-e kell.
   Én is elkezdtem készülni. Felkaptam egy lila csőszárú farmert, egy fehér pólót, amire rá volt írva, hogy I Love H. és egy balerina cipőt. A hajamat két oldalra befontam. Lebattyogtam az X-faktor terembe. Oda futottam Harryhez a színfala mögött és adtam neki egy rövid csókot, amit senki se látott.
   Bemondták, hogy mi következünk. Felsétáltunk a színpadra, majd elkezdtem énekelni egy számomra imádott dalt: Nosa, Nosa. A közönség csak tapsolt.
   Eredményhirdetésnél, búcsúznunk kellett, Lolától. Felbattyogtam a szobámba, összepakoltam a szükséges cuccokat: kispárna, telefon, törülköző, pizsama, tusfürdő, parfüm, csere ruha, fehér nemű stb.
   Valaki kopogott az ajtón. Kinyitottam, ahonnan letámadott egy gyönyörű, zöld szemű ember, berúgta maga után az ajtót, majd elkezdett csókolózni velem. Levegőhiány miatt elváltunk, majd elindultunk a szobájukba. Félútón tett egy megjegyzést arra, hogy
ez a ruha nagyon jól áll rajtam, mire én dicsekvésből kinyújtottam rá a nyelvem.
- Mondtam már, hogy leharapom- iramodott ismét felém, mire én odarohantam az ajtójukhoz, kinyitottam és futni akartam tovább, de megbotlottam a köszübben és ráestem Zaynre.
   Mindenkiből kitört a röhögés, még belőlem meg Zaynből is. Harry felsegített, majd megmutatta, hogy hol fogok aludni. Természetesen a vendégszobák is az ő szobájuk felé vannak, ezért ő bevezetett a szobájukba. Mikor kimentünk, azt mondta a srácoknak, hogy az 2-es vendégszobába vagyok, azok pedig csak bólintottak.
- Beviszem a pizsimet a fürdőbe, mindjárt jövök!- mondtam és elmentem. Mikor visszaértem.
- Üvegezzünk!- mondta Niall.
- Nekem 8- vágtam rá a többiekkel együtt.
   Engem küldtek ki üvegért. Mindenhol keresgéltem, mikor megpillantottam egy üreset a legfelső polcon, szuper. Elkezdtem ágaskodni, de sehogy sem ment. Épp ráálltam egy székre és kiegyenesedtem, amikor két kar fonódott a derekam köré és leemelt onnan. Szemeb fordultam a személlyel, de tudtam ki az. Adott egy rövidke puszit a számra, majd visszarakta a széket a helyére és lábujjhegyre állás nélkül levette az üveget. Röhögve ment ki az ajtón, míg én bevágtam a durcit. Leültem a kanapé elé, és összefontam magam előtt karjaimat.
   Louis megpörgette az üveget, ami Zaynre mutatott.
- Hozz nekem egy répát!- parancsolta. Zayn röhögve kiment a konyhába, majd visszatért egy hámozatlan répa társaságával. Louist nem érdekelte, csak leharapott belőle egy darabot és azon nyámnyogott. Zayn megpörgette az üveget, ami rám mutatott.
- Felelsz vagy mersz?- kérdezte.
- Felelek.
- Kit csókolnál meg legszívesebben ebből a társaságból?
- Ez egyértelmű, hogy Harry- vágtam rá kicsit túl gyorsan.
- Várj nem ezt kérdezem.
- De!
- Túl gyorsan válaszoltál, még annyit időt se adtál, hogy meggondoljam, hogy biztos, hogy azt akarom-e- vigyorgott.
- Na mond!- vágtam rá durcásan.
- Mi van közted és Harry között?- kérdezte.
   Rápillantottam Harryre, aki azt jelezte a fejével, hogy ne most mondjam el.
- Semmi- vágtam rá határozottan. Hála istennek abba abba hagytuk ezt a témát.
   Az ajtón berobogott Missy.
- Bocsika a késésért, csak nehéz volt elválnom Milantól- mondta, mire én szem forgatva néztem rá-, jah és van egy nagyon jó hírem. Lia te már tudod- mondta-, hamarosan keresztapukák lesztek!- mondta Missy.
- Ezt nem értem, fejtsd ki bővebben!- mondta Harry.
- Pici babám lesz!- mondta mosolyogva.
- De jó! Gratulálok!- mondták a fiúk.
- Játszunk még, vagy játszunk mást?- kérdeztem, amikor már 5 perce csend volt.
- Pókerezzünk!- vágta rá Louis.
- Na, azt elfelejthetitek, hogy én itt le fogok vetkőzni előttetek!- vágtam rá.
- Akkor bújócskázzunk- hozta fel az ötletet Missy, mire Louis elkezdett tapsikolni. Ez bolond. Habár néha nekem is vannak ilyen kitöréseim…
- Ne már, éjfél van! Én álmos vagyok!- mondta Zayn.
- Akkor menjünk ki a medencéhez!- hozta fel az ötletet Harry. Ebbe mindenki beleegyezett. Elmentünk Missyvel a fürdőrucinkért. Azt beszéltük meg a skacokkal, hogy a medencénél találkozunk. Felettem a fürdő ruhám és magam köré csavartam a törülközőm:


   Missyvel egyszerre lettünk készen és mentünk ki a medencéhez, ahol a fiúk, végig néztek rajtunk. Kivéve Harry, mert ő csak engem nézett, talán kicsit tovább is mint kellett volna.
- Harry, kevésbé feltűnően- mondta oda neki Zayn, mire én és Harry is vörösek lettünk.
   Túl nagy volt a csend. Túlságosan is. Hirtelen Harry és Louis megiramodott felém, Missy felé pedig Liam és Niall, megfogtak minket, majd belehajítottak a medencébe. Zayn elaludt a napozóágyon.
   A fiúk kinn álltak a medence szélénél és beszélgettünk. Mi Missyvel egymásra néztünk és elmosolyodtunk. Odaúsztunk a medenceszéléhez.
- Harry!- mondtam-, légyszi segíts ki, ez nagyon hideg!- kezét nyújtotta, hogy kihúzzon, mire én megfogtam és belerántottam a medencébe. Az összes többi fiú már magától jött bele. A fene ez nem jó jel. Elkezdtem hátrafele úszni, mire ők jöttek utánam, természetesen gyorsabbak voltak. Harry az kezébe kapott és feldobott, majd hatalmas csapódással a medencében végeztem. Mikor feljöttem, már csak Harry volt mellettem, a többiek odamentek Missyhez. Engem pedig Harry elkezdett csikizni.
- Fejezd…be…nem…kapok…levegőt…- mondtam neveve-, mit akarsz cserébe, hogy befejezd?- kérdeztem egy épp mondatban.
- Csókot! Imádom, ahogy csókolsz!- mondta és közelhajolt, mire én lebuktam a víz alá.
- Bee!- öltöttel ki rá a nyelvem.
- Ha még egyszer kidugod a nyelved, tényleg leharapom- mondta, mire én azért is kiöltöttem rá.
   Odajött hozzám, megfogta a kezem, magához húzott, majd kezeit derekam köré fonta, nehogy megint elszabaduljak. Még közelebb vont magához. Ajkait enyémre tapasztotta és megcsókolt. Karjaim nyaka köré fontam és a göndör fürtjeibe is beletúrtam. Ő később már a fenekemre vezette a kezét és egy kicsit bele is markolt, ilyenkor egy halk nyögés tört fel belőlem.
- Nézzétek már, pedig most nem is mondtuk nekik!- mosolygott Louis.
   Egyből elreppentünk egymástól, majd odaúsztunk a többiekhez.
- Nem gondoljátok, hogy forró a levegő?- kérdezte röhögve Liam, mire én beleütöttem a vállába.
- Igazából el akartuk mondani, de csak később!- mondta Harry.
- Mióta vagytok együtt?- kérdezte drámaian Louis.
- Ma óta!- vágtam rá.
- És te hazudtál nekem?- kérdezte röhögve Missy. Ez kész ez a lány.
- Hát, csak részben- mondtam-, de szerintem menjünk be, mert már teljesen le hűlt a levegő.
- Oké!- mondta Harry és megfogta a kezem.
   Felsétáltunk a szobájukba.
- Stipi-stopi fürdő!- mondtam és bementem. Ledobtam a cuccaimat, majd beálltam a zuhany alá. Kinyújtottam a kezem a törülközőmért, de nem volt ott. Körbe néztem, de sehol semmi, csak az elrejtett helyen lévő csipkés fehérneműm. Kinyitottam a fürdőajtót és kidugtam rajta a fejem, Harry ott ült a kanapén.
- Szólnál Missynek, hogy hozzon nekem pizsit?- kérdeztem.
- Nem!- mondta vigyorogva.
- Harold!- megforgattam a szemeimet. Becsuktam az ajtót, bezártam és mélyen lélegeztem.
   Felkaptam a fehérneműm, kinyitottam az ajtót, hogy van-e valaki a nappaliba. Senki. Még jobban kinyitottam és halkan kispuriztam onnan.
   Berontottam Harry szobájába, mert ott volt a csere ruhám, valamint a pizsimet is megtaláltam. Szuper. Két lépésnyire voltam a táskámtól, amin a pizsim hevert, amikor az ajtó nyitódott. Megfordultam és Harryvel találtam szembe magam. Ott, ahogy volt, megállt és tárva hagyta az ajtót. Dühösen oda mentem, szépen odébb toltam Harryt és becsaptam az ajtót. Épp menni akartam vissza, amikor két kar a derekam köré fonódott. Közel vont magához így meztelen felsőtestét éreztem magamon és a fülembe súgta:
- Nagyon kívánatos vagy ebben a ruhában! Habár nélküle…- suttogta, amitől kirázott a hideg.
- Ne is álmodozz Harry!- vágtam oda neki. Szembe fordultam vele és adtam egy csókot a szájára. Elengedett, míg én felvettem a pizsimet.
- Elmegyek zuhanyozni, mindjárt jövök- mondta, mire én bólintottam.
   Bemásztam a hatalmas francia ágyba, majd betakaróztam és lekapcsoltam magam mellett a lámpát. Hamar álomba merültem és csak annyira emlékszem, hogy Harry befekszik mellém az ágyba, átkarolja a dereka és ad egy jó éjt puszit.

6 megjegyzés:

  1. húú ez jóó hosszú lett de nem baj mert így még jobban imááádoooommm :DD csak így tovább és remélem h nem lesz nagyon nagy az a tragédia ;) :) siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, köszi!! Pedig én ezt nem éreztem ilyen jóónak, hát a tragédia nagyon megfogja viselni Liát... Valamint a 15. részben lesz, ezt már pontosan eldöntöttem, valamint a holnapi részből lehet majd következtetni!!! :) és sietek!! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Örülök neki!!! :) És várom nálad az új részt!! :)

      Törlés
    2. Már fenn van :) Remélem tetszeni fog!! *-*

      Törlés