Powered By Blogger

2012. július 27., péntek

Figyelem!

Sziasztok! Sajnálom, hogy nem hoztam új részt tegnap, de még egy napot maradtunk az uncsi tesóméknál, de ha tegnap haza jöttünk volna, akkor se tudtam volna megírni az újat, mert Balatonon voltunk és, ha nem sétáltunk 25 kiló métert, akkor semennyit. Ma viszont még számíthattok az új részre. Viszont... a rossz hír.
Az eddig 80 részesnek számított történetet lerövidítem 50-re :((
Szóval a 25. Fejezetnél lesz vége az első évadnak.
   Ígérem, hogy izgalmasnak ígérkezik a történet.
Az első évad után, lesz egy 4-5 napos szünet, hogy rendesen kitudjam dolgozni a történetet.
Viszont, hogy ne szomorodjatok el, írok szavakat, ami a történet folytatására lesz jellemző:
Baba, barátnő, baleset, kórház, betörő, visszatérés, szakítás, boldogság, költözés...
Szóval lesznek események! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom , hogy rövidebb lett :( De nagyon várom az új fejezet, és persze nagyon kiváncsi is vagyok *-* Imádom a blogod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is sajnálom, de lesz majd az új blogom is, szóval azt is olvashatod majd! :) Még ma hozom! :)

      Törlés
    2. Biztos lehetsz benne , hogy olvasni fogom :) *-*

      Törlés