Powered By Blogger

2012. augusztus 13., hétfő

2. évad //1. fejezet//

Sziasztok! Remélem már vártátok az új részt! Viszont a következő részt nem biztos, hogy tudom holnap hozni, mert ha jó idő lesz, valószínűleg nem leszek itthon!! Egyébként, ha valakit érdekel, hogy mi a fenét csináltam az elmúlt egy hétben, a válaszom egy szóval ennyi: röhögtem. De most komolyan, egy táborba, ahol ráadásul sátorban aludtunk, mi mást lehetne csinálni, most őszintén? Igaz, hogy sportoltunk, de még ott is röhögtünk. Ráadásul olyan jóba lettem olyanokkal, akikkel eddig még csak köszönni se köszöntünk egymásnak, pedig egy suliba jártunk... mér várom, a következő nyarat, hogy ismét mehessek. akit a teljes történet érdekel, nyugodtam írjon erre a címre: vanessby@freemail.hu
A részről: mivel 2 hete nem igazán írtam, ezért nézzétek el nekem a hibákat és az értelmetlen mondatokat! Remélem tetszeni fog, a komikat pedig továbbra is várom! :))
Rész: (nem lett valami hosszú, de ennyire sikerült)


2. évad!
1. Fejezet

2 évvel később…
- Cassy, a bilibe pisilj!- mondja idegesen Harry. Nos, igen. Míg én megtanítottam beszélni, addig az ő feladata az volt, hogy Cass bilibe pisiljen.
- Nyem!- nevet Cassy.
- Liaa! A lányunk nem akar bilire ülni- ordítja Harry, mire én hangosan felnevetek. Odasétálok Cassidyhez, megfogom és ráültetem a bilire. Le se száll onnan. Harrynek tátva marad a szája.
- Ez elképesztő!
- Olyan nehéz megfogni egy gyereket és ráültetni a bilire?- mosolygok.
- Jól van na, ma estére lepasszoljuk Eleanorékhoz, mert Danielle is ott lesz. Ők fognak vigyázni rájuk, míg mi egy kicsit rosszalkodik- veszi elő kanos vigyorát.
- De…
- Nincs de! Nem fog zavarni, jól el lesz Amyvel és Louival- bezony, időközben megszületett El és Louis babája, aki kisfiú lett és a neve, mint az apjának Louis.
- Oké!- mondom, majd ott hagyom őket, és megyek vissza a konyhába, hogy elkészítsem az ebédet.
   Ebben a két évben eléggé jól megtanultam főzni. Mindenki kedvencét eltudom készíteni, és mivel holnap karácsony lesz, ezért Harry elvisz valahova. Holnapra pedig az egész család (Harry, Cassy és én, anyu és apu, Gemma, Harry anyukája, Louis, Eleanor és a pici Loui, Zayn és Perrie, Liam, Danielle és a kis Amy, Cher és Justin, Nick, Niall, Matt és Gemma, Josh és Nora) hivatalosak lesznek hozzánk.
   Mindenkinek a kedvencét akarom elkészíteni. Szóval jócskán az egész délutánom foglalt. Anyuék délután átjönnek, és vigyáznak Cassyre, míg én a konyhában sürgök-forgok, Harry pedig valamit elintéz. Legalább is nekem ezt mondta.
- Cassy, Harry ebéd!- kiabálok ki a konyhából a nappaliba, ahol Harry már fogja a fejét, Cass pedig bele van merülve répa bácsi meséjébe. Az a Louis rászoktatta, gondolva, ha már a keresztlánya. Harry örömmel pattan fel a kanapéról és fut az asztalhoz, míg Cassy, mintha meg se hallotta volna, nézi tovább a mesét. Oké, megvárom a végét. A fene, még csak negyed óra telet el a 3 órából. Kikapcsolom a tévét, mire Cassy nem kezd el hisztizni, hanem belelép a papucsába és kitotyog az asztalhoz.
   Az etető székébe már bele se lehet rakni, mert akkor elkezd üvölteni, ezért felsegítem a székre, majd merek neki ebédet.
   Mindenki jóízűen falatozza az ebédet, majd pont amikor végzek a mosogatással, csengetnek.
- Kinyitom!- ordítóm.
   Odafutok az ajtóhoz, de csak egy kis dobozkát találok az ajtó előtt és egy levelet.
   Mosolyogva viszem be, majd nyitom ki, a dobozt. Csoda szép babacipő és baba ruhákat találok benne, pont akkorát, ami jó Cassynek. Kinyitom a levelet:
„Kedves Lia!
Tudom, hogy egyszer régen, még megbántottalak és ezzel a levéllel nem arra akarok kilyukadni, hogy bocsáss meg és legyél újra velem, hanem, hogy gratuláljak neked és Harrynek. Az újságban és az interneten láttam a babátokról képet, gyönyörű kislány. És, ha jól tudom, a neve Cassidy. Meg kell mondanom, Harry, tudja mit csinál! És te is. Még egyszer gratulálok nektek. Ha van kedvetek, valamikor fussunk össze és mutasd be nekem azt a kisbabát! Twitteren elérsz! xx Jhonny...”
    Muszáj volt elmosolyodnom rajta. Valószínűleg nagyon megváltozott. Elhatároztam, hogy őt is meghívom a holnapi karácsonyi bulira.
   Elolvastam a levelet Harrynek, aki szintén csak mosolygott és beleegyezett, hogy jöhet. Gyorsan felugrottam Twitterre és írtam neki.
„ Szió, ha ráérsz, holnap nyugodtan gyere el hozzánk ere a címre:… és nyugodtan hozz magaddal mást is! xxLia”
   Gyorsan elküldtem, majd lementem és megmondtam anyuéknak, hogy elmentem vásárolni, mert Harry elvisz valahova este és venni akarok valami csínosat.
   Bepattantam a kocsiba, majd megálltam a kedvenc butikom előtt. Mosolyogva nyitottam be, és már is minden szem rám szegeződött.
- Jó napot! Segíthetek?- kérdezte az egy eladó. Elsoroltam neki, hogy olyan ruhát keresek, ami feszülős, mini, egybe szoknya és legyen vadító színű. Pontosan ilyet akarok. Evvel lepem meg Harryt-, szerintem maga ilyenre gondolt, menjen és gyorsan próbálja fel!- mondta.
   Besiettem egy szabad fülkébe és átvettem a ruhám. Egy fenék alá érő, tűz vörös színű szoknya volt, ami teljesen rám simult és fényes volt az anyaga. Ekkor egy fekete cipőt csúsztatott be a függöny alatt az eladó, ami fekete szandál szerű, kb. 10 centi magas tű sarkú cipő volt.
   Mosolyogva léptem ki a fülkéből, immár az eredeti ruhámban, amiben jöttem, majd kifizettem a vásárolt dolgaimat, majd beszálltam a kocsimba és hazamentem.
   Harry pont akkor jött ki az ajtón.
- Mit vett az én gyönyörűségem?- csókolt meg.
- Majd este meglátod!- nevettem-, egyébként hova megyünk, hogy öltözzek?- kérdeztem.
- Szexin!- vigyorgott, mire én bele boxoltam a vállába. Besiettem az ajtón, majd megmutattam anyuéknak a ruhám.
- Kicsim, ez nem túl… kihívó?- kérdezi anyu, apu pedig helyeslőn bólogat mellette.
- Anyu, 20 éves vagyok könyörgöm!- néztem rájuk.
- Jó, de semmi rosszalkodás, te jó kislány vagy!- mosolygott apu.
- Jah, mert szerintetek ez lesz az első alkalom, hogy lefekszek Harryvel? Ugyan már, akkor eleve nem lehetne itt Cassy!- mondtam.
- Jó, de vigyázzatok!- mondta anyu.
   Elmosolyodom, majd felmegyek a szobámba, mert Harry azt mondta, hogy este 7-re készüljek el, és már 6 óra elmúlt.
   Befutottam a fürdőszobába, majd beálltam a csap alá. Éppen zártam volna el a csapot, mikor két kar fonódott a derekam köré. Elmosolyodtam, majd szembe fordultam az illetővel, mire ő még szorosabban magához ölelt. Rendesen lehetett érezni a férfiasságát, majd megcsókoltam. Elzártam a vizet, de ő még mindig hatás alatt volt. Kirángattam a fürdőből, majd a ruhámat felkapva berohantam a vendégszobába. Felöltöztem, megcsináltam a hajam, egy kis alapsminket kentem fel magamra, majd kiléptem az ajtón és egyenesen a nappaliba siettem. Harry ott ült a kanapén és fogta a kezében Cassyt. Anyuék épp az előbb mentek el.
- Olyan jól áll a kezedben!- mosolyogtam, majd teljes egészében kiléptem a fal mögül. Harry rám nézett, majd szóra nyitotta a száját, de hang nem jött ki belőle. Tekintete végig siklott rajtam, majd 10 perc után feleszmélt. Felöltöztettük Cassyt, majd bekötöttük a gyerekülésbe és elhajtottunk Eleanorékhoz.
- Na hol van az én kereszt fiam?- kérdeztem Louist, aki szintén alaposan végig mért.
- A szobában! Ej, ha, Haroldkám, hova viszed az én húgimat?- kérdezte komolyan Louis.
- Erre-arra! Még ő sem tudja, csak én!- nevetett.
- Louis, a te hibád, hogy Cassy ebéd előtt mindig a répa bácsi meséit nézi és nem lehet onnan elrángatni!- nevettem.
- Tényleg nézi? Igen!- ordít fel, majd kikapja Danielle kezéből Casst és befut vele a nappaliba.
   Bemegyünk, erre meghalljuk, hogy Louis és Cass énekli a mese dalát.
- Jézusom!- csapok a homlokomra, mire feljajdulok. Danielle felnevet, míg Eleanor hoz rá egy hideg kanalat, hogy nyomjam oda, nehogy legyen ott egy púp.
- Most mond meg a kicsi Loui nem szereti répa bácsi meséit és Amy sem! Viszont Cassy imádja!- mondja Danielle.
- Mi most megyünk!- ragadja meg a kezem Harry és az ajtó felé kezd ráncigálni. Gyorsan visszaszaladok Cassyhez, nyomok egy puszit az arcára, majd egy gyors sziasztokkal elköszönünk.
***
- Tetszik?- kérdezi Harry.
- Ez gyönyörű! Te csináltad?- kérdem.
- Tegnap óta.
   Egy gyönyörű szálloda legfelső emeletén vagyunk, ahol Harry egy gyönyörűen megterített asztallal állt elő, valamint egy hatalmas hálószobával. Mindenhol rózsaszirmok és gyertyák vannak. Harry megfogja a kezem és felvezet egy lépcsőn, ami egyenesen a tetőre vezet.
- Csodálatos! Egész Londont látni lehet- vigyorgok, majd hosszasan megcsókolom.
- Örülök, hogy tetszik!
   Még pár percig gyönyörködünk a kilátásban, majd visszamegyünk, mert eléggé lehűl az idő.
   Harry feltálalja a vacsorát, ami nem más, mint a kedvenc ételem, Rántott hús, sült krumplival. Elmosolyodok, majd egy apró puszit nyomok a szájára, amit ügyesen csókká formál. Mikor végeztünk az ebéddel, Harry valami különlegeset tervezett. Elpakolt, majd amikor visszaért, leültünk a tv elé.
   Harry elindította a DVD-t. Teljesen a gyerekkori képeinktől, a közös képeinkig és persze Cassyről lévő képeinkről és videóinkból állított össze egy kis filmet. És az utolsó 1 percnél, Harry beszélt a videón:
„Szóval Lia,  ezekkel a képekkel szerettem volna megmutatni, hogy valójában mennyire is szeretlek, akár szép vagy, akár ronda, te mindig az én gyönyörűségem leszel. Valamint a lányuk Cassy is, aki szintén olyan gyönyörű, mint te! Szóval… Lia, Lia Wish. Megtisztelnél avval, hogy hozzám jössz feleségül?”
   Mondja el Harry a videón, mire nekem könnybe lábad a szemem. Harryre nézek, aki eddig mellettem ült, azonban most már előttem térdelt.
- Szóval, hozzám jössz feleségül?- kérdezi mosolyogva, majd előkotor egy dobozt a zsebéből, felnyitja és egy gyűrűt pillantottam me benne, ami gyönyörű gyémánt kővel díszelgett.
- I-igen!- nyögöm ki, némi hezitálás után.
   Harry elmosolyodik, majd az ujjamra húzza a gyűrűt. Nyakába ugrok és hosszasan megcsókolom. A helyzet kezd elfajulni. Harry lehúzza rólam a ruhám, majd kajánul elvigyorodik.
- Hm… csipkés bugyi!- csillan fel a szeme, mire én elvigyorodok.
    Egy forró, és hossz, romantikával teli éjszakát töltöttünk el egymással, majd másnak reggel, igen furcsa dologra ébredtünk…

5 megjegyzés:

  1. Nem vagyok a szavak embere szóval nem lesz valami hosszú monológ :) Nagyon vártam már az új részt mert kíváncsi voltam hogy mit tudsz még kihozni a történetből..háát amikor olvasni kezdtem meglepődtem :)(persze nem rossz irányba :P) Nem gondoltam volna hogy ennyire szuper lesz az új rész, imádom :D Olyan kis cukik hogy Cassy nem akar szót fogadni szegény Harrynek :D Remélem Jhonny tényleg nem akar beleavatkozni semmibe(mármint Harryvel és Liaval kapcsolatban) Ja és ez bőven hosszú rész lett:) És azt már tudod hogy kb. hány fejezetből fog állni ez az évad? Na még 1x összegezve nagyon jó lett és nagyon várom a folytatást!:D *Cinti*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű... még soha senkitől sem kaptam ilyen szép, hogy is mondjam beszámolót, arról, hogy hogyan tetszett neki a rész... igen, úgy döntöttem, hogy ez az évad is 25. fejezetes lesz, szóval az egész történet, 50+1nek szánom... a plusz egy, az epilógus rész lesz!!! Hát, még garantálom, hogy lesznek benne fordulatok, negatív és pozitív irányba is... :)) Örülök, hogy van ilyen olvasóm, hogy várod a következő részt!! :)

      Törlés
  2. Ezt egyszerűen ... IMÁDOM!!!!!!! Nagyon tetszik az egész story és az is ahogyan írsz. nagyon várom a kövit!!!! :) :D

    U.I. : A barátnőm és én elkezdtünk egy új blogot , ha van kedved nézz be ;)

    http://antoherlifewith1d.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszett... Már benéztem a történetedhez, csak még nem volt időm olvasni, de amint lesz, ígérem elkezdem!! De azért jó lenne, ha a régit is folytatnád, nekem az is nagyon tetszik... :) Egyébként elkezdtem írni a worldbe az új történetem, és akkor még nem ismertem az új blogodat, amit a barinőddel írsz, de a főszereplő csaj nálam pontosan úgy néz ki, mint nálatok Elena... Holnap rakok fel egy kis ízelítőt az új történetemből és az is lehet, hogy egy kis részletet a következő fejezetből, mert sajnos nem tudom holnap megírni az egészet.. szóval szerdára várható az új rész!! Bocsi, hogy csalódnod kellett, de nem leszek itthon és azt a kis ízelítőt pedig már ma megírtam.. :)

      Törlés
    2. ohh köszönjük szépen :)
      egyébként folytatni fogom ha látom hogy van érdeklődés utána , de nem igazán van.... de már elkezdtem írni a következőt ,csak nem tudom mikor kerül fel.
      jajj nagyon várom az történetet és a kövi részt is :) :D

      Törlés