Powered By Blogger

2012. augusztus 16., csütörtök

Sajnálom... :'(

Sziasztok! :))
Elképesztőn, és tényleg de nagyon-de nagyon sajnálom, de nem tudok részt hozni...
Teljesen elegem van abból, hogy mindig megmondom nektek, hogy mikor lesz új rész, miközben egész délután azon szenvedek, hogy megírjam, sajnálatos módon, az előre megírt részeim már rég elfogytak, és mostanában észrevettem, hogy eléggé összecsapott munkákat adok le nektek :'((
   Úgy döntöttem, hogy ezentúl két- három naponta hozom a részeket, természetesen csak akkor, ha nem akarjátok, hogy bezárjam a blogot... ha titeket már nem érdekel, a blog légyszi írjátok meg komiba.. köszi...
Másodszor pedig szeretném indokolni a szabály változást... szóval, mivel nyár van, ezért nem szeretném az egész napomat gép előtt tölteni, azért, hogy egy értelmes munkát adjak le... aztán pedig ma is alig ültem gépnél, tegnap pedig túl sokat, ezért hiába van nyár, gépkorlátozást kaptam, mert anyu nem szeretné, hogy egész nap gép előtt üljek... Köszönöm megértéseteket---
Sajnálom, hogy csalódnotok kellett bennem, de ez más túl sok volt (a szememnek)... :((
PS: Holnap- vagy holnap után BIZTOSAN lesz új rész... valamint, ha kérdésetek van, nyugodtan írjatok hozzászólást, vagy írjatok az e-mail címemre (vanessby@freemail.hu)... még egyszer bocsi.. :(

4 megjegyzés:

  1. jajj nagyon megijedtem .. azt hittem be akarod zárni a blogot :'( (SOHA NE TEDD!)
    amúgy szerintem , hogy most nyár van mindenkinek kijár a szórakozás , és nem is lehet senkitől elvárni hogy benn gubbasszon a szobában egész nap :)

    U.I: Nagyon várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :) Vani légyszi nézz fel facera! :( :( nagyon keveset vagy fönt :( tudom hogy nem akarod az egész nyarat a gép elött tölteni de légyszi néha nézz fel rá!! egy csomó mindent írtam neked!!! :// :/

    VálaszTörlés
  3. Basszus már én is azt hittem, hogy végleg be akarod zárni a blogot..húú nagy kő esett le a szívemről :)) Nagyon szeretem a blogodat és én még akkor is olvasnám ha csak kéthetente hoznál részeket :DD Ja és visszatérve Cassyékre akkor már értem a névválasztást :)) Várom a kövi részt! ^^ *Cinti*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy megérti, hogy nem tudok egész nap gép előtt ülni... megpróbálom még ma meghozni a részt nektek, mert holnap keresztelőre megyek... a kis unokatesómékat keresztelik meg (ikrek) és már reggel elmegyek, mert a készülődés miatt én fogok vigyázni a 2 éves nővérükre!! :DD És Vanda, tényleg nézni szoktam a blogod, de facebookon egy szemernyi üzenetet sem kaptam tőled... :((

    VálaszTörlés