Powered By Blogger

2012. augusztus 15., szerda

Heló Manók!

Sziasztok! Először is szeretnék bocsánatot kérni tőletek, amiatt, hogy tegnap nem hoztam az új blogommal kapcsolatos leírásokat és az új rész ízelítőjét se... de sajnos egész nap nem voltam itthon, csak délelőtt, de akkor meg még... őszinte leszek, lusta voltam gép elé ülni. A pici szemem fényéről, a kutyusomról Sumákról csináltam képeket, amiket össze is szerkesztettem. Itt vannak. Ezek mind tegnap készültek! Hát nem édes??? Főleg a középső képen... véleményeket kérek!

( ugye milyen photogén???) :XDD




Nos, ami a mai részt illeti... délutánra, vagy este felé várható, pontos időt még nem tudok, mert csak a fele van meg... garantálom, hogy lesz benne izgalom és elárulom, gonosz leszek, húzni fogom az agyatokat... :DD Direkt úgy fejezem be, hogy ne tudjátok meg, hogy mi fog történni... Muhahaha tudom, gonosz vagyok...
 És az új bloggal kapcsolatban...
Gondolkodtam és úgy döntöttem, hogy, ha elkészült a harmadik fejezet is (eddig az első van meg belőle) akkor megnyitom... De azért, hogy addig se kelljen várnotok, hoztam belőle ízelítőt, valamint egy szavazást is rakok ki oldalra.

Szóval, ezt most a csaj szemszögében fogom nektek megírni...


Sziasztok! A nevem Cassy, Cassidy Benson... 13 éves voltam, amikor apám meghalt, egy szörnyű balesetben. Azóta anyámmal, Hannaroseal és nevelő apámmal, Joeval élek együtt, valamint három hű társammal, Lorry, Sumák és Teddy. A három kutyusom, mindegyikőjüket nagyon imádom. Az álmom az, hogy felvegyenek a Londoni táncakadémiára. Jelenleg a szüleimmel és kutyáimmal Londonban élünk. Egy nap éppen úgy telt, mint a szokásos, csak éppen 5 fiú felforgatta. Köztik is csak egy volt az, aki nagyon kiemelkedett... Szokásosan Reggel a Nando's-ban kezdtem. Az a munkahelyem, ahol délelőtt dolgozok, majd átmentem az állatkertbe, és végül pedig mentem bébi csőszködni... de vajon, hogy fognak betérni a épbe a fiúk? És melyik lesz az álom párom? Nos, egyenlőre úgy gondolom, hogy egyik sem, mert beképzelt disznók... főleg ő...


Foggalmam sincs, hogy mi a véleményetek róla, de remélem tetszeni fog... és egy kép a főszereplőről....

-Cassidy (Cassy) Benson- 17 éves átlagos lány... de vajon meddig?



















Remélem tetszeni fog a történet, és ne felejtsd el: Ma új rész! És szavazz oldalt!

5 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon cuki a kutyusod *.* Bárcsak az enyém is így pózolgatna :D Az új bloggal kapcsolatban: Nagyon tetszik már most a történet :D Biztos nagyon jó lesz akár csak ez a blog ^^ *Cinti*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, imádom is a kis Sumákom... :) Örülök, hogy már most tetszik... :PP Mindjárt felrakom az új részt, remélem tetszeni fog!! :)

      Törlés
    2. Az biztos hogy tetszeni fog :) Amúgy lehet, hogy hülyén hangzik a kérdés de az csak a véletlen műve, hogy Harry-ék kislányát is Cassy-nek hívják? :) *Cinti*

      Törlés
    3. Hát, igazából ezt a fejezetet már előbb megírtam, mint amikor a fejembe vettem, hogy nyitni fogok egy újat... :DD aztán épp az újnál töprengtem a nevén, és ez ugrott be elsőnek (azaz elvem, hogy mindig az első hangra hallgassak)... szóval, ezért lett itt az a neve, meg a régi történetben is... :D

      Törlés
  2. Sziaa.:) Bocsi de nem tudnád nekem linkelni az új blogod? :$

    VálaszTörlés