Powered By Blogger

2012. szeptember 5., szerda

Oké...

Sziasztok! Nos, ismét itt vagyok, de megint nem résszel....
Szóval, egyet tudok ajánlani...
Mivel úgy vettem észre, hogy azért nagyjából teszik ahogy írok, ezért
úgy döntöttem, ha valahogy összehozzátok nekem, hogy mindig legyen legalább három komment, akkor elkezdek egy új blogot, mivel ezt nagyon unom! és sokkal jobbat találtam ki.
De... nem fogom tudni, előre megmondani, hogy mikor hozok új részt!
Mivel, most lettem 7.-es, ezért betért a képbe a föci, biosz, kémia, fizika, ezért sokkal többet kell majd tanulnom, illetve a tanárok elmondták, hogyan érdemes tanulni és akkor már tuti kaphatunk egy ötöst... remélhetőleg esténként, tudok majd írni az új részhez... habár k**v@ gyorsan tanulok, lehet, hogy előbb... Szóval, ezt a blogot még befejezem (ár csak az epilógus rész), aztán elkezdem az újat...
Egyébként, aki olvassa a blogot, csak lusta hozzászólást írni, annak elmondom -és nem azért, hogy lecsesszem őket, mert ugyan úgy szeretem az összes olvasómat- hogy ezt az elhatározást, Cintinek, Vickynek és kedves névtelennek, valamint Avril Malonenak köszönhetitek!! :D Na pusszancs... hétvégén befejező rész!!! ott majd még beszélek... Csoki, csokoládéé!! :D

10 megjegyzés:

  1. Hát nagyon ksz Van hogy ngm da sem irtál :( pedig irtam komikat :/ :///

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, és mondd meg a tesódnak, hogy nem merjen többet szó nélkül kórházba menni!!! A Debbytől tudtam meg!! És hiába volt kórházba a kisasszony, most le lett cseszve!! XDD

      Törlés
    2. javítva! ;) bocsi ma nem volt időm komit írni a blogodon, de holnap fogok! :)

      Törlés
  2. oh, bocsi, holnap amikor géphez kerülök, ígérem kijavítom, és benézek hozzád is valamint komit is írok! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jajj dejóóóóó :D :D <3 Már nagyon kíváncsi vagyok az új blogodra, és nagyon örülök hogy folytatod az írást ;) :D Ohh és köszönöm hogy megemlítettél :) Pusszancs :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy folytatod :DDD Háát igen a hetedik egy nehéz év :// tapasztalat..De nem olyan vészes nehogy azt hidd ;) *Cinti*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ahogy belenéztem a könyvebe (nem szokásom, de kíváncsi voltam rá, hogy milyen) és ahogy elmagyarázták a tanaárok, hogyan kell tanulni, egyátalán nem tűnik nehéznek!! CSak a baj az, hogy úgy van megcsinálva az órarend, hogy valamelyik nehezebb tantárgyból már másnapra megkell tanulni az új anyagot!!! Ráadásul jelentkeztem emelt szintű angolra (nem akarok kérkedni, de az nagyon könnyen és profin megy :D )

      Törlés
  5. Te jóég!!! Egy új blog yee! ;D
    Banyek! 7.es vagy?!
    Aszt hittem h ilyen 10-11.es!!! :00
    Mert brutál jol írsz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii!! :D Ezt már a tánor is mondtáák, de sose hiszek senkinek, mindig a saját fejem után megyek, és semmivel se vagyok megelégedve, gyakorlatilag magammal se.. XDD

      Törlés