Powered By Blogger

2012. december 10., hétfő

:OO

Jézusom jól látom, hogy még vannak látogatóim??? :OO Iszonyat hálás vagyok nektek... komolyan imádlak benneteket!!! És azért is írok ide most!!! :) Hogy kijelentsem.. fejlődőben van az új blogom.. a másikat amelyiket elkezdtem írni.. azt ,már NEM fogom folytatni... most új ihletet kaptam... nagyon nagy baj lenne, ha nem 1D-vel írnám a történetet?? Vagy folytassam az 1D-s sztori írást??? A fejemben már megvan a történet alapja... most már csak ezekre a kérdésekre várom a válaszotokat!!!

- Milyen blogot szeretnétek?
- One Direction, egyéb híresség vagy a saját elképzelésem?
- Ha olyat szeretnétek, hogy az 1D-vel van.. akkor ti kivel olvasnátok legszívesebben? Zayn, Louis, Harry, Niall vagy Liam???


Várom a válaszaitokat kommentbe!!! Fontos lenne. köszönöm!!! :)
PS: Köszönöm a több mint 10000 látogatót!! Nagyon szeretlek benneteket!! :****
PS2: és még egy kérdés/kérés.. akinek van blogja.. nyugodtan linkelje be kommentbe.. kirakom oldalra.. valamint megkérlek benneteket, ha új blogot indítanék.. akkor segítsetek beindítani azzal, hogy hírdetitek!! Köszönöm!!! :**

Szeretlek benneteket!!! <3
Üdvözlettel: a régi Szerki (Birokutya..) :*** xx..

4 megjegyzés:

  1. Nekem teljesen mindegy hogy miről/kikről írsz ,az a fő hogy újra olvashatom a történeteidet,amiket egyszerűen imádok!!:D
    Mondjuk én annak örülnék a legjobban ha a saját elképzeléseid szerint írnád :D
    NAGYON VÁROM AZ ÚJ BLOGODAT...ÉS NEKEM ELHIHETED,OLVASNI FOGOM!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem igazából tökmindegy!! :) akkor is olvasni fogom ha nem 1D-s lesz! :) csak az a fő hogy úja írsz! <3 !!

    VálaszTörlés